pivoti saxo 1,5D
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
abarth_mcm scrie:doar pivotii cred.
pai iti dai seama cat ar costa bascula+pivot+bucsi?
pai acu vreo 2 ani jumate am dat cam 2 mil. pe o bascula, la opinia unui vanzator de piese auto care mi-a zis ca se schimba cu totul. Acu', tot cautand pe net am gasit si pivot separat, aftermarket da, nu stiu sigur daca se depreseaza, d'aia intreb aci... sa nu dau banii degeaba pe pivoti
...regret ca n-am pastrat bascula veche, ca aveam pe ce sa fac experiente...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
abarth_mcm scrie:din ce vad in poza se desfac atat bucsile cat si pivotul
2 mil nu e mult deloc daca e cu totul. Iti da si surubul ala mare cu care prinzi bascula?
Eu am cumparat-o fara surub, exact ca in poza. N-ar fi mult, dar 2x2=4, la care se mai adauga si niscai capete de bara, ceva bucsi...la dracu'... tocmai ce-am schimbat parbrizul, rulmentii la puntea spate... mai bine o vindeam ...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
abarth_mcm scrie:pai gandeste-te:
sa zicem: pivot: 50 ron, bucsi: 2*50=100. Deja ai ajuns la 150 Ron fara sa ai si bascula....Si eu zic ca la 200 ron cu totul e ok.
Calcul corect...pentru situatia in care sunt duse bucsile. Daca insa bucsile sunt ok, reiese un avantaj client de 300 RON, bani cu care se pot cumpara alte piese . Si, dupa cum spuneam mai sus, o bascula am schimbat-o in urma cu 2 ani si tind sa cred ca are bucsile bune.
Oricum decizia finala o voi lua la demontare, intrebarea era de principiu, pentru cazul in care gasesc bucsile ok!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Poti schimba si fara presa daca ai rabdare si migala. Si da..sa nu cumva sa bati in pivoti sa ii nenorocesti..
A..si evident ca daca ai bascula cu totul e mai usor de schimbat.
Legat de bucsi..da si tu roata jos si vezi daca mai sunt bune sau nu (verifica cu un levier)
Pot sa iti schimb si eu pivotii..bascula..nu par diferente majore fata de BX.
A..si evident ca daca ai bascula cu totul e mai usor de schimbat.
Legat de bucsi..da si tu roata jos si vezi daca mai sunt bune sau nu (verifica cu un levier)
Pot sa iti schimb si eu pivotii..bascula..nu par diferente majore fata de BX.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel