ambreiaj pt 1.1

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

ambreiaj pt 1.1

Mesajde patrick » Joi 01-Mar-2007 17:32

am schimbat azi ferodourile de la placa de ambreiaj. si cum mecanicul e cel mai bunprieten al meu, va anunt si pe voi ca potrivesc cele de Dacia 1310 de 180(asa le-a numit el) si nu am mai luat ceva mai scump numa ca sa fie scump. adica aceeasi treaba dar mai ieftin. :D

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Vin 02-Mar-2007 13:57

asta e o chestie foarte faina si buna de stiut! multumesc!
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
Toxic13
simpatizant
Mesaje: 45
Membru din: Sâm 10-Feb-2007 09:47
Localitate: Cluj*

Mesajde Toxic13 » Vin 02-Mar-2007 19:45

parerea mea e ca asta se numeste TIGANIE

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Vin 02-Mar-2007 19:47

iti zic eu ca e ok. am incaput sa stiu si eu care e treaba cu astea ca ma invart in fiecare zi pe langa un atelier si crede-ma ca nu m-ar minti cel mai bun prieten.la unele lucruri se pot face asa compromisuri

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 02-Mar-2007 20:18

Nu este tiganie. Ferodourile la fel ca si filtrele de aer si cele de ulei, pot fi regasite in dimensiuni identice pe la multi constructori. Singura intrebare legata de ferodourile de dacie este cat de rezistente vor fi. Ma indoiesc ca vor fi la fel de longevive ca unele originale. Daca stai sa te gandesti ce iei pe mere dai pe pere, pt ca va avea nevoie de mecanic mai devreme. Alti bani, alta distractie. Pe vremea cand aveam Dacia 1300, un set de ferodouri ma ducea maxim 25.000 intr-un stil de condus in care menajam pe cat posibil ambreiajul. Imi aduc aminte ca unele proaspat "batute" m-au dus doar 8000 si au inceput sa patineze, si culmea, nu erau tocite, aveau "carne" dar materialul se facuse "oglinda", era polishat pe ambele fete.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Mie 07-Mar-2007 00:23

eu sunt programat sa schimb tot ce tine de ambreaj: rulment, disc, placa de presiune si costa cu tot cu manopera 4.700. 000 lei vechi. piesele sunt de la Luk. in prima faza am fost si eu tentat sa fac chestia cu ferodourile de dacie dar totusi nu vreau sa incerc pe pielea mea; cum functioneaza si cat functioneaza. da repet e foarte interesant.
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 08-Mar-2007 13:10

problema e alta, uzuri nu apar numai la ferodouri, in aceeasi masura se uzeaza si canelurile de la priza si arcurile de pe disc. daca aduni costurile unei schimbari cu disc original (nu mai zic ca se schimba tot kitul odata, adica placa, disc si rulment) s-ar putea sa dea mai putin decit 2-3 schimbari cu piese neoriginale, intervalul de lucru al unui kit original fiind cam acelasi cu vreo 2-3 neoriginale. nu intotdeauna solutiile care par ieftine sint intr-adevar ieftine
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 08-Mar-2007 19:26

dupa 91000 de km saxo meu a avut rulmentul de presiunde distrus 90% discul de ambreaj in aceeasi masura placa de presiune 50%. maine am sa le fac poze sper sa ma descurc sa le postez aici pentru cei interesati. masina a fost de firma germano-spaniola si probabil angajatii se distrau facand plecari de pe loc cu scartait de roti. eu am facut cu saxo pana acum in Romania 10.000 de km si sunt foarte multumit de ea. costurile sunt la jumatate fatza de C3
Visez la un C4 WRC...Imagine

paco22
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 26-Feb-2008 11:18
Localitate: slatina

Mesajde paco22 » Mar 06-Ian-2009 11:33

asta depinde si unde ii faci reviiziile si ce ai de schimbat la ea.pe mine unu ma dus manopera cand am schimbat pivotii si bucsile bara stabilizatoare mai multe decat piesele.leam schimbat la pro motor rm valcea.piesele au costat 240 ron si manopera 280 ron asa ca.......

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 06-Ian-2009 12:16

Da depinde cat costa manopera. dak iti schimba un prieten in fata blocului, se merita sa iei piese mai ieftine si le vei schimba mai des. Din cate stiu eu intr-un service autorizat la orice tip de masina schimbarea unei piese din kitul de ambreiaj costa foarte mult. deci cei care merg in service, este recomandat sa schimbe tot kitul de ambreiaj, eventual cu unul de origine. Cei cu prieteni mecanici :) fac si ei o afacere buna doar schimband strictul necesar. Aaa si sa nu uitam de timpul pierdut.

patrick
pasionat
Mesaje: 115
Membru din: Dum 11-Feb-2007 10:13
Localitate: cluj

Mesajde patrick » Mie 07-Ian-2009 22:30

am pus eu unul klumea de la sachs. 4 mil cu tot cu rulment. alta masina.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 08-Ian-2009 20:38

xsara88vts Poate cã eu am avut noroc am aproape 30 000 km si e ok pânã acum. Oricum data viitoare voi avea valeo. Nevastã-mea are carnet de 2 luni si saxo suferã din greu sãracul...aºa cã nu se ºtie cât mai Þine :D
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
yo2ldk
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Lun 06-Aug-2007 12:19
Localitate: CS

Mesajde yo2ldk » Lun 18-Mai-2009 07:36

salut christistanciu

stii vreun sevice cu mecanici buni si cu preturi accesibile prin zona noastra ?
am ceva probleme cu ambreiajul la un xsara picasso
multumesc

christistanciu scrie:asta e o chestie foarte faina si buna de stiut! multumesc!

nakyss
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Mie 17-Mar-2010 22:03
Localitate: Bucharest

salut

Mesajde nakyss » Mie 17-Mar-2010 22:15

christistanciu scrie:eu sunt programat sa schimb tot ce tine de ambreaj: rulment, disc, placa de presiune si costa cu tot cu manopera 4.700. 000 lei vechi. piesele sunt de la Luk. in prima faza am fost si eu tentat sa fac chestia cu ferodourile de dacie dar totusi nu vreau sa incerc pe pielea mea; cum functioneaza si cat functioneaza. da repet e foarte interesant.


Salut, sunt in aceeasi pozitie ca si tine - trebuie sa schimb tot kit-ul de ambreiaj, insa nu am gasit nicaieri asa ieftin cum spui tu. Ma poti ajuta si pe mine cu cateva indrumari? (de unde iau piesele si la cine sa ma duc pt schimbare - la ATS un kit costa 1660 ron si mai este si manopera.............. ! c_dragomir@yahoo.com

Multumesc
Cristian D.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 17-Mar-2010 22:52

ai pm


Înapoi la “Mecanica - Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern