Pagina 1 din 1

Motor 1.5 Diesel intrebari

Scris: Mie 24-Aug-2011 13:37
de ANDREI_JOY
Poate sa-mi spuna cineva la ce se foloseste modina care este montat intre filtru de ulei si blocul motor, daca nu se mai pune afecteaza cu ceva mersul motorului, mentionez ca motorul cu modina este unul din 2002 iar motorul pe care il am eu este unul din 1997.Pentru ca motorul mai vechi nu are prevazute sistemul de furtune care vin la modina iar eu vreu sa folosesc blocul motor al celui din 2002.

Scris: Joi 28-Feb-2013 19:21
de ANDREI_JOY
Cu modina m-am lamuri, adica am montat pe respectiva masina un alt motor cu totul.

Acum sa incepem din nou cu intrebarile:
Cand pornesc masina am urmatoarele neregulitati sa le zic asa:
- Turatia relantiului este mai mica cu vreo 50 de turati vreo cateva minute (cand este rece vreo 3-4 minute, iar cand este masina folosita vreo 1 minut) iar dupa se stabilizeaza la turatia normala de relantiu care o are tot timpul indiferent de mers sau aglomeratia din oras vreo 900 de ture cam asa.
- Alta chestie cand o pornesc las bujiile sa se incarce (bujii schimbate acu vreo saptamana) dau la demaror si invarte de vreo 5-6 ori, cand este rece motorul, iar cand este cald cateodata intre 2 si 5,6 ori, tin sa precizez ca la fel facea si cu bujiile vechi.Releul de la buji se aude cand decupleaza, am si un voltmetru pus la bricheta sa vand daca lucreaza bujiile, pun contactul si tensiunea din 12,5 se duce la 10, ceva 11,3 si dupa ii dau la demaror.

Eu eram obisnuit ca la AX-ul pe care l-am avut tot diesel (fara calculator masina) sa porneasca la sfert pe orice vreme.
Masina in cauza SAXO diesel din 2003 are calculator, injectoarele sunt mecanice fara electrica dar pompa de injectie mai lucreza cu calculatorul banuiesc.Masina are aceeasi pornire de cand a intrat in posesia mea anul trecut.

Cam astea ar fi intrebarile de inceput, pe parcurs mai suplimentam.
Astept indrumari de la cei ce s-au lovit de aceleasi problemute sa le ziceam ca ale mele.

Scris: Mar 16-Apr-2013 17:17
de ANDREI_JOY
In legatura cu relantiul la pornire, am vazut la un coleg cu un peugeot 106 motor la fel ca al meu ca la fel ii face la pornire.

Iar treaba cu pornirea greoaie tot nu am rezolvat-o dar am vazut ca daca ii faca vreo 5-7 pedale inainte de a porni masina o ia la prima sau a 2-a invartire a demarorului.
Ce sa-i fac, ma poate indruma cineva?

Scris: Dum 02-Iun-2013 14:20
de ANDREI_JOY
Am fost mai saptamanile trecute la un service prin Chibirt, care repara injectoare/pompe de injectie diesel, am lasat masina o noapte ca asa mi-au zis si am venit a 2-a zi sa o pornesc, si mi-a zis mecaniu de acolo ca nu are nici o treaba injectia, a spus ca este de la electromotor.
Si m-am conforma si i-am schimbat electromotorul si invarte mai repede electromotorul care l-am montat, si o ia de la a 3-a sau a 4-a rotire, cateodata si mai repede.