Pagina 2 din 4

Scris: Dum 02-Noi-2014 01:45
de newboy
Multumesc kady28 pentru link, maine o verific. Azi am bibilit-o la interior, aspirat,lustruit,montat mp3. Ce-i drept ma asteptam sa se auda mai bine, cred ca sunt difuzoare de 10 cm, n-am verificat. In spate am observat ca nu are. By the way, cand am montat mp3 ul am cablat mufa de alimentare si mufa pt difuzoare, dar la instalatia masinii a mai ramas o mufa ( nu avea toti pinii ocupati) asta de la ce e ? Satelit cumva ?

Maine vreau sa schimb uleiul la motor, filtre si sa completez uleiul hidraulic, am observat ca nu e la nivel. Recomandati o marca anume ?

Tot azi am dat si o tura cu ea, ruleaza mai bine decat ma asteptam. Trage bine, silentioasa, pozite buna la condus. Imi place :) :)

Scris: Dum 02-Noi-2014 08:41
de kady28
Cate fire sunt la mufa aia ramasa? Daca sunt 3 e posibil sa fie de la comenzi volan.
La mufa de iesire difuzoare nu cumva ai 8 fire, daca da e posibil sa ai instalatie si pentru difuzoare spate.
Nu stiu exact cum e la xantia doar cu doua difuzoare, la mine pe fata are difuri de 16 cm si pe spate de 10.

Nivelul uleiului hidraulic se face cu masina ridicata pe maxim, ciupercuta aia portocalie trebuie sa fie intre liniile rosii.
Cu masina pe normal mai vezi si un inel metalic sub ciupercuta portocalie dar care nu are treaba cu indicarea nivelului, este inelul de contact care iti indica in bord cand nivelul de lhm este prea mic.

Scris: Dum 02-Noi-2014 16:45
de newboy
Am conectat mufa cu 8 fire care stiam sigur ca e de la dif si mufa cu firele de alimentare, rosu, negru, albastru, galben si ce mai e pe acolo. Modelul meu are pe fata difuzoare pt medii si tweetere, in spate exista precablajul, nu exista difuzoarele. Cu siguranta cealalta mufa e pentru comenzi volan.

Nivelu uleiului hidraulic nu stiam ca se verifica cu ea ridicata la max, m-am uitat cand era in pozitia normal, inca nu i-am pus peste. Intai o ridic si verific.

Intre timp i-am facut si lampile interioare si ceasul. Acum imi ramane sa demontez ceasurile de bord sa vad care e problema acolo.

App la voi pe consola centrala unde sunt treptele aerotermei si temperatura aerului sunt luminate ?

Scris: Dum 02-Noi-2014 17:49
de kady28
Da, sunt luminate, daca la tine nu lumineaza ai un bec ars.
In consola sunt 2 becuri, unul pt. partea de sus si unul pt. jos (mai jos o poza de pe frenchcarforum). Ca sa ajungi la ele trebuie sa ii scoti capacul de deasupra.
Becurile vin montate pe un fel de plastic si le scoti simultan.
Consola nu o poti scoate afara daca nu demontezi cele 3 sufe care vin in ea, dar mai bine o lasi la locul ei si incearca doar pe deasupra sa umbli....cred ca va trebui sa demontezi casetofonul ca sa ai acces mai usor.
Imagine

Scris: Lun 10-Noi-2014 20:47
de newboy
Revin cu vesti azi m-am apcat sa schimb becurile, am reusit sa demontez casetofonul, scumiera, climatizarea.problema e ca nu am reusi sa ajung la bevul de jos, pur si simplu nu ai pe unde. Dupa ce am rupt un butoiasul de reglarea treptei aerotermei m-am lasat pagubas ( am tras de el si s-a rup, au vreun secre de demontare ? In cele din urma am reusit sa-l lipesc la loc)

Apoi am trecut la ceasurile de bord, aici mi se aprindeau martorii de bord ( stop, ulei, semnalizare...etc ) dar nu se aprinea km, turometrul si nivelu de carburant. Temperatura lichidului de racire se aprinde. Dupa ce am inceput sa verific am constatat ca numa 4 sunt arse, le-am pus pe cele bune la ceasuri si chestia e ca tot nu se aprind. Acum nici macar cel c temperatura apei nu se mai aprinde. Martorii functioneaza.

Mentionez ca in momentul testului nu erau toate becurile la locul lor, dar nu cred ca are vreo importanta.

Apropo, cum #&%123><=# scot cochilia volanului, partea de sus. Am innebunit cautand. Trebuie volanul dat jos ? Partea aia e dintr-o bucata.

Scris: Mar 11-Noi-2014 08:41
de kady28
Cele 3 sufe care regleza voletii de aer sunt prinse cu niste cleme de tabla, prima oara desfaci capacul de deasupra si apoi desfaci cleme care tin sufele dupa care scoti capatul sufei...sufa are in varf ca un fel de rola mica care vina prinsa in capatul tijei de reglaj.
Daca reusesti sa scoti sufele restul e usor. Un link ajutator mai jos.
http://xantia2.voila.net/commande_chauffage.htm

Referitor la bord este putin diferit fata de cel de xantia 2 dar verifica sa ai toate becurile bune si in ultimul rand sa nu uiti de reostatul de sub volan cu care reglezi luminozitatea, daca ai uitat sa bagi mufa in el nu o sa mearga nici un beculet.

Scris: Mar 11-Noi-2014 10:51
de newboy
Acum realizez ca reostatul nu era conectat. Cum ajung acasĂŁ verific. Mulțumesc

ÎncĂŁ n-am completat uleiul lhm , azi am de gând. Îl completez cu ea ridicata la max și motorul oprit, corect?

Ma mai intereseazĂŁ dacĂŁ se potrivesc piese de la diesel, și anume bobina( delcoul), uneori merge ĂŽn șuturi. Și se bâlbâie la ralanti, asta ieri am observat. Din ce am citit pe forum ar fi și asta o cauza. Întâi verific bujiile ai fișele.

Scris: Mar 11-Noi-2014 11:33
de MARIAN
Piese de motor diesel nu se potrivesc la benzina. Bobina de 1.6 am eu. 90 RON

Scris: Mar 11-Noi-2014 12:33
de kady28
Nivelul LHM il faci cu masina pe maxim ridicata cu motorul mergand. Dupa ce s-a ridicat pe maxim o mai lasi sa mearga 1 minut si apoi torni LHM in rezervor pana ciupercuta portocalie este intre cele 2 linii rosii.

Scris: Mar 11-Noi-2014 17:36
de newboy
MARIAN scrie:Piese de motor diesel nu se potrivesc la benzina. Bobina de 1.6 am eu. 90 RON


Am luat de la un prieten i fisa de supernova și an pus-o la bujia care bu lucra ( era neagra). Nu pĂŁțea sa mai dea semne de mers ĂŽnecat. Mâine o scot la o tura și mai fac câteva probe?

Fișele sunt? La ce preț?

Scris: Mar 11-Noi-2014 17:41
de newboy
kady28 scrie:Nivelul LHM il faci cu masina pe maxim ridicata cu motorul mergand. Dupa ce s-a ridicat pe maxim o mai lasi sa mearga 1 minut si apoi torni LHM in rezervor pana ciupercuta portocalie este intre cele 2 linii rosii.



Am inlocuit becurile și pot zice ca luminile merg, numai dupĂŁ ce am conectat rotita cu intensitatea luminii.
Am pus și lhm cu ea pornita și ridicata la maxim. Am bĂŁgat un litru și nici o urma de semn. Mai cumpĂŁr mâine unul, se pare ca lipsește nai mult decât ma asteptam.


Legat de ĂŽnchiderea centralizata, are și pe telecomanda? Eu am o cheie normala și una stil briceag cu o parte moale, cauciucata. Treaba e ca fix cheia aia a e rupta ( am și lamela) dar nu știu dacĂŁ cumva a avut vreodatĂŁ pe acolo un cip, nu am desfĂŁcut-o dar nici nu pare a fi ceva acolo la apĂŁsare.

Scris: Mar 11-Noi-2014 18:50
de kady28
Dupa ce ai pus lhm si ai lasat-o pe normal se ridica ciupercuta sus de tot?

Legat de inchidere nu stiu ce sa zic, a ta e cu infrarosu si din cate stiu intre parasolare la oglinda retovizoare trebuie sa ai un bulb ceva pe acolo.
Cheia din cate stiu are un led pe ea care se aprinde cand apesi butoanele.
Cheia o poti desface, are un surub mic si poti sa vezi daca are circuitul inauntru, tot asa ii schimbi bateria.
Un coleg mai experimentat cu xantia mk1 te poate ajuta mai bine.

Scris: Mar 11-Noi-2014 20:32
de newboy
Da, am pus uleiul, am lasat-o cam 30 s ssa mearga, am lasat-o jos, apoi pe normal, din nou sus si nimic, nu aparea uleiul in cipercuta. Maine mai bag un litru.

Da am chestia aia intre parasolare, cred ca nu ma e in cheie, o desfac sa vad ce e acolo.

Scris: Mar 11-Noi-2014 20:44
de dj01fad
heeey... nu apare uleiul in ciupercuta... ai acolo un plutitor portocaliu care trebuie sa vina intre cele 2 cercuri rosii...

Scris: Mie 12-Noi-2014 14:32
de newboy
Nu apĂŁrea nici uleiul nici semnul, deci trebuie sa mai completez.