Pagina 1 din 1
Scurt circuit xantia
Scris: Dum 15-Dec-2013 14:09
de sorin.
Am un scurt pe siguranta F2 din habitaclu, si am vazut ca deserveste si releul climatizarii automate
Unde se gaseste acesta? Multumesc
Scris: Dum 15-Dec-2013 14:55
de benny_merty
Pentru aceasta siguranta va trebui sa elimini pe rand din enumerarea de mai jos sa vazi unde este problema.
tastatura,anti-furt +panoul de iluminat rheostat+ "lumini-pe" sistem de avertizare+ senzor de nivel lichid de spĂŁlare+ releu automat de ĂŽncĂŁlzire.
Prima data incearca sa scoti mufa de la rheostat foto.
Posibil sa fie un bec in scurt de iluminat ceasuri bord
Scris: Dum 15-Dec-2013 15:43
de sorin.
Multumesc Reostatul l-am scos deja Din pacate am gasit siguranta arsa de 20A, in loc de 5A
Defectul s-a intamplat la pornirea la rece, dupa cateva secunde, aeroterma era data la maxim, s-a oprit brusc, si apoi a mirosit a ars in habitaclu Unde o fi releul climatizarii automate?
Scris: Dum 15-Dec-2013 16:03
de benny_merty
Scris: Dum 15-Dec-2013 17:08
de sorin.
Am scos mufele de la aeroterma, am scos calculatorul de climatizare, si tastatura Tot este scurtul
Deci nu stiu ce este si unde se afla ,,automatic heating relay ,,
Scris: Dum 15-Dec-2013 18:06
de kady28
Aeroterma cand e la maxim este cuplat releul de pe variatorul de turatie...nu e ala ,,automatic heating relay ,,?
Variatorul de turatie e in carcasa aerotermei..acolo unde sunt cei 2 tranzistori pe radiator este si un releu care comuta pe maxim motorul.
Scris: Lun 16-Dec-2013 16:47
de sorin.
Are cineva schema electrica a instalatiei? M-am uitat pe Haynes, dar este o porcarie
Scris: Lun 16-Dec-2013 21:38
de kady28
Aici e ceva de aeroterma:
http://xantia.voila.net/pulseur_air.htm
Alta schema electrica decat in Haynes nu cred ca se gaseste , dupa simbolurile descrise la inceput o poti descifra.
Cum a zis benny_merty ...alea trebuie sa le verifici. Desfa panoul de sigurante...posibil si acolo sa fie ceva necurat.
Scris: Mie 18-Dec-2013 16:43
de sorin.
Am scos si bordul, conform autodata si senzorul de viteza este alimentat de f2, asa ca l-am scos si pe asta
Scurtul tot este Se pare sa este pe undeva prin cablaj
Nu scapa asa usor
, o sa trag plus la climatizare (sa gasesc unde trebuie, autodata zice ca ar alimenta calculatorul climatizarii, si nu un releu
) Am tras deja plus la tastatura, a pornit motorul, dupa care am anulat-o
Scris: Dum 22-Dec-2013 13:25
de sorin.
Am rezolvat
Scurtul a fost pe cablul senzorului de kilometraj, care a ars siguranta F2, care alimenta si turometrul, de la acesta lua informatie climatizarea pt. a merge numai cu motorul pornit
Din aceasta cauza nu mergea climatizarea, aparent fara legatura cu siguranta F2
Multumesc lui Nic pentru sprijin
Scris: Mar 05-Mai-2015 22:02
de matrix one
sa am si eu aceasi problema?cu cablu de la turometru? dupa pornire, imi ramane becul aprins de la baterie si 1-2 minute, acul de la turometru o ia razna, dupa care isi revine
mentionez ca alternatorul incarca bine
totul merge bine, dar nu suport becul de la baterie aprins
cel mult accept becul de la rezervor