Pagina 7 din 7

Scris: Mie 07-Mar-2012 08:01
de mbc
Eu am avut toate "superbecurile" de la firmele mari si mi s-au ars repede. Nu pe coclauri sau ceva, ci repede, adica durata de utilizare mica. La cat de complicat e sa schimbi un bec la C5, m-am lipsit de ele si am pus Narva standard.

Ce nu ai zis mai sus este conditia farurilor. Zici ca mergi noaptea mult. Inlocuirea farurilor cu unele noi ar face o diferenta foarte mare, indiferent de becuri.

Scris: Mie 07-Mar-2012 08:47
de sorin.
Eu am avut un accident si mi-au fost sparte ambele faruri ale masinii iar becurile le-am scos intregi, le-am pus bine, au schimbat aia la reparatie totul iar dupa ce-am luat masina le-am pus inapoi. De atunci au mai trecut si pe alta masina si traiesc bine-mersi nestingherite

Conteaza daca au fost aprinse in timpul accidentului

Scris: Mie 07-Mar-2012 12:35
de dj01fad
are un amic xantia cu xenon, dar are de 4300 si chiar se vede bine, iar becurile sunt panasonic. problema e ca daca are farurile murdare nu mai vede nimic :mad: pe de alta parte, nu deranjaza pentru ca sunt reglate bine, dar totusi, pe ceata... mai bine le stinge ca oricum nu vede nimic. ph extreme power sunt niste gunoaie, au fost unele bune acum mult timp, dar astea de acum sunt varza. eu am osram nightbreaker de 3 ani si inca tin. am auzit si de astea reclamatii, cum ca s-au ars dupa 2-3 saptamani, dar cine stie? CEL MAI IMPORTANT este sa ai contactele bune in far, la mufe, relee, etc. contactele naspa conteaza foarte mult la becuri. imi aduc aminte ca la xm mi se ardea aiurea si des becurile, pana am refacut toata instalatia, si de atunci nu am mai umblat la ele.
in orice caz, xantia si xm au niste mizerii de faruri, fata de multe alte masini. singurele 2 masini cu care am mers eu, cu lumini mai proaste au fost espero si calibra.... culmea, eu la xm am fost mai multumit de farurile de s1 cu deflectoare bune, decat de cele de s2!

Scris: Mie 07-Mar-2012 13:47
de 4Mike
- S-o iau pe rand : accidentul cu masina l-am avut in septembrie 2010 pe la 10 dimineata , deci farurile erau stinse pt ca eram in Bucuresti intr-o zi cu soare. Nu mi s-a ars niciunul de pe motocicleta unde am avut PowerVision si GT150 ambele de la Philips. Iar pe motocicleta am avut 3 accidente urate , inclusiv cu motorul facand un cerc prin aer si pocnindu-se cu saua partial de mine ,partial de sosea, altul cu motorul mergand pe-o parte pana l-au oprit suportii de otel al parapetilor..... Motorul fiind din 2004 , NU POT stinge faza scurta. Pornesc motorul => in 3 secunde dupa se aprinde faza scurta. Deci tin la tranteala atat aprinse si fierbinti dupa 1-2 mers cat si reci.
- Evident ca inteleg si mai ales cunosc diferenta dintre far nou si unul vechi , dar mai stiu si diferenta de iluminare dintre far original si aftermarket . Abia ce-a venit caldura. Ma voi uita la farurile mele si voi vedea cum pot sa le readuc la optim. Abia in ultima instanta voi apela la schimbare si atunci voi cauta originale.
- Cel mai simplu tuning la faruri cu halogen este alimentarea lor la 13.9 - 14Vcc. pt ca in general acolo au cel putin +20% fata de 12.8Vcc unde sunt testate de producator. Alimentarea la 14Vcc se asigura prin alegerea norocoasa a alternatorului si eliminarea caderilor de tensiune de pe alimentarea becurilor. Eu am luat la un moment dat alternator sh Ducellier de 80A dar dadea 13.2Vcc indiferent de consumatori. Din acelasi loc , de pe aceleasi masini (Daewoo Nexia ) un prieten a luat unul identic care dadea 14.1Vcc indiferent de cat il incarca cu consumatori. Mie in 2 luni mi s-a ars releul incorporat de pe cel luat de mine, am pus unul original nou si acum imi baga 13.9Vcc. Dupa ce-l verific pe cel de pe Xantia , poate-l schimb cu asta daca este cazul. Evident ca becurile daca sunt supravoltate le scade durata de viata, dar eu le-am folosit intre 13.8 si 14.1Vcc si NU S-AU ARS in ani de functionare. Dar repet : becurile le-am luat intotdeuna de la ASPAD din Bucuresti care erau importatori Philips. De acum vreo 5 ani de cand un prieten a vazut bidoane goale, noi, de plastic de ulei Mobil descarcate seara intr-o curte a unei vile ... ma cam feresc sa iau ceva de la magazine obscure cu "super" preturi.

Scris: Mie 07-Mar-2012 14:15
de dj01fad
da, aspad importa philips, dar nu sunt singurii, iar becurile sunt aceleasi indiferent de unde le iei. eu am si spus mai sus, principala vina pentru arderea lor o au contactele imperfecte. de exemplu, o prietena a avut un pejo 307, care ardea saptamanal becuri la stopurile spate, indiferent de marca lor, iar cei de la service spuneau ca e treaba des intalnita la modelul respectiv. acum are pejo 308, si probabil fiind mai "imbunatatit" nu mai arde nimic in spate, dar... arde becurile de faza scurta, tot asa, indiferent de producator. deci... ce sa mai zic.
legat de lumina, da jos farurile pentru ca la x1 se demonteaza, curata bine geamurile, oglinda si o sa se vada total diferit dupa asta.

Scris: Sâm 16-Iun-2012 00:02
de 4Mike
Imi pare rau ca n-am mai apucat sa postez ce-am facut cu farurile.
In primul rand le-am curatat cu apa RECE si foarte putin detergent de vase. Oricum MARE ATENTIE pt ca stratul de reflexie din interior este EXTREM de subtire si cedeaza instant la un sters mai apasat. Eu l-am ". utut" un pic dar doar pe partea orizontala din afara camerelor becurilor , suprafata care este probabil mai mult pt estetica farului.
Apoi pe faruri curate din care-am scos toti carcalacii si nisipul, am pus niste Osram Night Guide Plus, doar pe faza scurta, si gata : am lumina.
In viitor voi pune niste beculete de pozitie tip W5W cu leduri, si poate inca un set de Osram Night Guide pe faza lunga.
Schimbarea de iluminare cu farurile curatate si "echipate" corespunzator este enorma.

Scris: Lun 25-Iun-2012 15:27
de majestiqe
eu sustin o parere personala si testata pe 3 masini . XENON.Reglate cum trebuie cu aparat de calibrat ( vezi statii itp , costa cam 10 20 de lei )

am la 406 cu farruri cat de cat bunicele , am pus xenon si scurta si lunga , pe scurta cu lupe (nu era nevoie , dar am zis ca e mai bine )
am pus si pe lunga xenon de 55w , dat fiind ca eu merg foarte mult cu masina mai ales noaptea .
proiectoarele le-am echipat cu cu folie galbena si as vrea un xenon de 3000 galben .

Concluzie , le am de vreo 3 luni , si pana acum pe scurta nu am primit nici un flash .
Imagine

Scris: Mie 15-Aug-2012 22:36
de dizel005
Ce ziceti mai fratilor, de noile tipuri de faruri aparute pentru citroen xantia ..var interesa???
Imagine

Scris: Joi 16-Aug-2012 09:09
de mbc
Foarte frumoase dupa cum se vad. Sunt omologate?

Scris: Joi 16-Aug-2012 09:31
de dj01fad
sunt destul de dragute; ai putea sa ne spui si cat costa? vi si cu becurile in ele de noi? si... ce tip de becuri au?

Scris: Joi 16-Aug-2012 20:41
de dizel005
Fratilor nu stiu cat costa sau prea multe detali io leam gasit pe un sait .si am vrut sa vad ce priza are la posesori de xantia ...faza ii ca putem comanda si noi fruri dinalea dar trebe sa ne strange mai multi si in jur de 5 pers care ar dori si unul cu firma care sa negocieze cu ei
eu leam gasit pe saitul acesta: http://www.alibaba.com/product-gs/25720 ... Light.html
Ma gandesc ca nu ar fii nustiu ce scumpe in jur de 300-400 eurpret maxim