Pagina 1 din 2

defect de fabricatie sau probleme la suspensie

Scris: Dum 14-Ian-2007 20:54
de gabi caragea
buna seara
poate sunt printre putini care ma declar nemultumit de suspesia hidraulica dar oare dece spun acest lucru cand alti se declara multumiti
am sa va explic cateva verificari pe care le am facut azi la cateva autoturisme:renault clio,renault megane break,skoda fabia,opel astra break,la toate aceste masini am apasat pe spatele lor ,se apasa destul de greu si incercind sa creez un balans al suspensiei cu greu reuseam acest lucru,ceea ce denota o suspensie destu le dura "la prima vedere"
am facut acest lucru si la xantia se lasa destul de usor de spate iar balansul era controlat adica nu continua balansul dupa apasare,
am facut cateva ture pe strazile din cartier cu aceste masini si rezulttul a fost o mai buna amortizare a socurilor decat la xantia
intrebarea pe care o pun este dece se intimpla acest lucru. pe parcursul timpului am incercat sa fac cateva modificari la suspensia spate ex.:am pus sfere de bx=balans mult mai mare,instabilitate,socurile simtinduse incontinuare,am incarcat sferele mai mult =fara rezultat,am scazut presiunea in sfere totodata ridicand masina un pic mai sus=o stabilitate mai buna in curbe ,socul se simte incontinuare.
nu stiu ce sa mai fac este o problema la constructia masini ??ma intreb pentru ca la xantia dupa 96 au modificat presiunile in toate sferele adica au scazut presiunea ,gaura centrala raminind la fel ,au modificat oare gaurile laterale ,sau acele tablite din interior,ce sa fac ?

multumesc

Scris: Dum 14-Ian-2007 21:18
de alexd
finally, ti-ai dat seama! Sa stii ca esti binevenit in clubul SAAB . :lol:

Scris: Dum 14-Ian-2007 21:26
de cbx
sferele cubice sunt necesare :D

Scris: Dum 14-Ian-2007 21:42
de gabi caragea
nu stiu ce inseamna SAAB ,dar va rog sa raspundeti strict la subiect pentru ca vreau sa rezolv aceasta problema sau macar sa aflu ce se intimpla.

Scris: Dum 14-Ian-2007 22:42
de cbx
Nu stiu la ce te astepti la sistemul hidraulic ; la socuri generate de canale , santuri sau gropi cu margini drepte se simte si in bx si in C5.Avantajele se vad la drum ,modul cum amortizeaza denivelarile sau posibilitatea reglari garzi la sol.Cu ajutorul unui mecanic poate vei reusi sa ajunga la asteptarile tale.

Scris: Dum 14-Ian-2007 23:51
de gabi caragea
pai nu zic ca nu se simte si in alte masini dar mult mai atenuat

Scris: Lun 15-Ian-2007 00:05
de dj01fad
eu cand am mers cu masina ta la intalnire, aveai o bataie la unul din bratele de pe spate; asa inseamna ca aveai rulmentii uzati, ceea ce duce la o absorbtie mai proasta a socurilor. o alta posibilitate este sa ai cilindrii putin uzati; la mine se intampla acest lucru dar pe fata, pe spate chiar si pe piatra cubica nu se simte absolut nimic in masina.

Scris: Lun 15-Ian-2007 07:54
de paco
Nu exista doua masini care sa mearga la fel.
Nici doua sisteme hidraulice identice. E posibil ca alte Xantii sa amortizeze mai bine, altele mai prost. Ori te obisnuiesti cu ea, ori, vorba lui alexd, iti cumperi suspensie de tabla. Macar la asta nu mai ai ce regla, scapi de obsesie.
Vezi ca la 3500 de euro iti iei un Passat Variant tot din anii 90, care, foarte probabil, te va scuti de astfel de neplaceri...

Scris: Lun 15-Ian-2007 08:21
de gabi caragea
paco
tu ai dreptate ca poti gasi ceva la care sa nu mai ai probleme cu suspensia,dar cel putin in aceasta masina am bagat o gramada de bani si stiu ce este in ea singura problema este acea nemultumire cu suspensia dar la alta tot sh scapi de una si dai de alta nu ai de unde sa sti ce bube ascunde acea masina si poate sari din put in lac.

Scris: Lun 15-Ian-2007 08:31
de gabi caragea
dj 01fad
rulmenti sunt buni nu am problema cu ei atunci se auzea de la bucsile de pe spate dar le-am schimbat si acum nu mai sunt probleme.

Scris: Lun 15-Ian-2007 08:34
de paco
Parerea mea nu trebuie sa conteze pentru tine, ti-am spus numai ce-as face eu in locul tau. De vreun an te perpelesti cu problemele astea, poate ar fi cazul sa le curmi. La cele 5 BX-uri pe care le-am avut, mai bine de 50% dintre probleme erau legate de hidraulica. Asadar, o masina cu suspensie normala te va supara, in medie, de doua ori mai putin decat una cu suspensie hidraulica. Poate mai apar si alte pareri aici...

Xantia,probleme de suspensie.

Scris: Lun 15-Ian-2007 16:07
de bingomx
Daca nu ati rezolvat problema suspensiei,sunati la 0234519764 Sandu Valentin.Bingomx.

Scris: Lun 15-Ian-2007 18:02
de alexd
gabi, nu te supara pe mine, vreau sa-ti dau un sfat prietenesc si direct ( sfaturile prietenesti sunt de fel directe, adica fara ocolisuri :) )

daca ai client da-o, ca in cazul in care cad taxele sulfinei ai belit sfera centrala si o dai cu greu in 1500.

Scris: Lun 15-Ian-2007 18:03
de paco
Pai taxele cad sigur, deci... 8)

Scris: Lun 15-Ian-2007 19:19
de cristian_v
Nu stiu care e problema masinii tale, dar sigur nu e defect de fabricatie/conceptie. Eu simt de fiecare data ca suspensia de la Xantia e mai buna decat la masinile cu suspensie clasica. In special Skoda Fabia si Clio, care au suspensie foarte dura.