defect de fabricatie sau probleme la suspensie
Scris: Dum 14-Ian-2007 20:54
buna seara
poate sunt printre putini care ma declar nemultumit de suspesia hidraulica dar oare dece spun acest lucru cand alti se declara multumiti
am sa va explic cateva verificari pe care le am facut azi la cateva autoturisme:renault clio,renault megane break,skoda fabia,opel astra break,la toate aceste masini am apasat pe spatele lor ,se apasa destul de greu si incercind sa creez un balans al suspensiei cu greu reuseam acest lucru,ceea ce denota o suspensie destu le dura "la prima vedere"
am facut acest lucru si la xantia se lasa destul de usor de spate iar balansul era controlat adica nu continua balansul dupa apasare,
am facut cateva ture pe strazile din cartier cu aceste masini si rezulttul a fost o mai buna amortizare a socurilor decat la xantia
intrebarea pe care o pun este dece se intimpla acest lucru. pe parcursul timpului am incercat sa fac cateva modificari la suspensia spate ex.:am pus sfere de bx=balans mult mai mare,instabilitate,socurile simtinduse incontinuare,am incarcat sferele mai mult =fara rezultat,am scazut presiunea in sfere totodata ridicand masina un pic mai sus=o stabilitate mai buna in curbe ,socul se simte incontinuare.
nu stiu ce sa mai fac este o problema la constructia masini ??ma intreb pentru ca la xantia dupa 96 au modificat presiunile in toate sferele adica au scazut presiunea ,gaura centrala raminind la fel ,au modificat oare gaurile laterale ,sau acele tablite din interior,ce sa fac ?
multumesc
poate sunt printre putini care ma declar nemultumit de suspesia hidraulica dar oare dece spun acest lucru cand alti se declara multumiti
am sa va explic cateva verificari pe care le am facut azi la cateva autoturisme:renault clio,renault megane break,skoda fabia,opel astra break,la toate aceste masini am apasat pe spatele lor ,se apasa destul de greu si incercind sa creez un balans al suspensiei cu greu reuseam acest lucru,ceea ce denota o suspensie destu le dura "la prima vedere"
am facut acest lucru si la xantia se lasa destul de usor de spate iar balansul era controlat adica nu continua balansul dupa apasare,
am facut cateva ture pe strazile din cartier cu aceste masini si rezulttul a fost o mai buna amortizare a socurilor decat la xantia
intrebarea pe care o pun este dece se intimpla acest lucru. pe parcursul timpului am incercat sa fac cateva modificari la suspensia spate ex.:am pus sfere de bx=balans mult mai mare,instabilitate,socurile simtinduse incontinuare,am incarcat sferele mai mult =fara rezultat,am scazut presiunea in sfere totodata ridicand masina un pic mai sus=o stabilitate mai buna in curbe ,socul se simte incontinuare.
nu stiu ce sa mai fac este o problema la constructia masini ??ma intreb pentru ca la xantia dupa 96 au modificat presiunile in toate sferele adica au scazut presiunea ,gaura centrala raminind la fel ,au modificat oare gaurile laterale ,sau acele tablite din interior,ce sa fac ?
multumesc