culoare LHM
Moderator: Echipa Tehnica
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
culoare LHM
Am tras cu seringa din vas si am pus pe un servetel, mi se pare cam maroniu in seringa desi pe servetel are alta culoare,mai mult galben.
Are aproape un an de cand l-am schimbat..ar trebuie sa ma pregatesc de schimb iar?
Are aproape un an de cand l-am schimbat..ar trebuie sa ma pregatesc de schimb iar?
-
- pasionat
- Mesaje: 200
- Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
- Localitate: timisoara
lhm
cam urata culoarea sigur ai numa lhm nu e combinat cu altceva?
-
- pasionat
- Mesaje: 200
- Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
- Localitate: timisoara
ciudat
mi se pare ciudat ca a capatat o asa culoare la chilometri astia care relativ nu sunt multi ,eu cred ca ar fi necesara schimbarea uleiului pentru linistea ta si siguranta sistemului hidraulic
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Parca vreo 4 litri au intrat, abia luasem masina si nu stiam cu ce se mananca Sferele au fost date jos toate ca erau sparte vreo 2 dar la etrieri si directie nu-mi aduc aminte sa se fi umblat ..cel putin la etrieri am mai aerisit eu cu taicamiu si am mai lasat sa curga "otrava" dar la directie abia acu aflu.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Ala seamana mult de tot cu H46. Sigur e LHM? ca nu prea arata a fi..chiar daca ai avea instalatia fffff muradara..tot ar fi un verde inchis murdar..dar verde !
Chiar H46 fiind si combinat cu ceva LHM (nu f mult), tot trebuia sa aiba o tenta de verde...
Stiu din experienta ce am scris mai sus.
Eu zic ca la cum arata, nu cred ca ai strop de lhm in instalatie...nu o fi H46, dar LHM sigur nu e, ci cu totul alt ulei.
E de asteptat sa nu ai un verde fosforescent datorita mizerii care se tot depune in instalat, dar verde ar trebui sa fie !
Sfat: da jos vasul de LHM, spala f bine vasul si poi pune ulei curat.
Chiar si asa, tot iti va ramane unel vechi in instalatie, dar e mai ok. Sa te chinui sa scoti mai mult ulei, (gen din etriere, furtune, etc) itiia mai mult timp.
Chiar H46 fiind si combinat cu ceva LHM (nu f mult), tot trebuia sa aiba o tenta de verde...
Stiu din experienta ce am scris mai sus.
Eu zic ca la cum arata, nu cred ca ai strop de lhm in instalatie...nu o fi H46, dar LHM sigur nu e, ci cu totul alt ulei.
E de asteptat sa nu ai un verde fosforescent datorita mizerii care se tot depune in instalat, dar verde ar trebui sa fie !
Sfat: da jos vasul de LHM, spala f bine vasul si poi pune ulei curat.
Chiar si asa, tot iti va ramane unel vechi in instalatie, dar e mai ok. Sa te chinui sa scoti mai mult ulei, (gen din etriere, furtune, etc) itiia mai mult timp.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Da m-ati bagat in boala acu .... Am gasit un tutorial aici pe forum cu schimbatu LHM dar nu prea stiu cum sa-l scot pe ala din servodirectie. Cumva tre sa fie virat maxim dreapta? Si tre sa scot toate sferele..adica toate 6?
Si intrebarea intrebatoare ca toata ziua am citit pe forum si inca nush ce marca sa pun omv? Total?...desi cred ca o sa pun orice altceva in afara de total ca am vazut cu ochii mei ca era verde cand a fost pus...si acu e cacaniu
Si intrebarea intrebatoare ca toata ziua am citit pe forum si inca nush ce marca sa pun omv? Total?...desi cred ca o sa pun orice altceva in afara de total ca am vazut cu ochii mei ca era verde cand a fost pus...si acu e cacaniu
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
ciudat....daca tu zici sigur ca ai pus LHM..nu prea avea cum sa ajunga la culoarea aceea...
OMV e un ulei bun si foloseste cu incredere.
Daca nici nu prea ai mare experienta cu hidraulica, iti recomand sa scoti doar uleiul din vas(cu masina lasata pe burta) si sa pui altul si asta e tot ! Totusi, curata si vasul ca sigur e murdar.
Intr-adevar..ar trebui sa scoti si ce ramane in furtune....de la frana..etc..dar oricum orice ai face nu o sa poti scoate niciodata tot uleiul, asa ca...nu cred ca se merita efortul, mai ales daca nu ai ceva experienta.
OMV e un ulei bun si foloseste cu incredere.
Daca nici nu prea ai mare experienta cu hidraulica, iti recomand sa scoti doar uleiul din vas(cu masina lasata pe burta) si sa pui altul si asta e tot ! Totusi, curata si vasul ca sigur e murdar.
Intr-adevar..ar trebui sa scoti si ce ramane in furtune....de la frana..etc..dar oricum orice ai face nu o sa poti scoate niciodata tot uleiul, asa ca...nu cred ca se merita efortul, mai ales daca nu ai ceva experienta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos