culoare LHM

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

culoare LHM

Mesajde kady28 » Mar 22-Mai-2012 07:24

Am tras cu seringa din vas si am pus pe un servetel, mi se pare cam maroniu in seringa desi pe servetel are alta culoare,mai mult galben.
Are aproape un an de cand l-am schimbat..ar trebuie sa ma pregatesc de schimb iar? :roll:

Imagine
Imagine
Imagine

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 22-Mai-2012 07:35

trebuie sa fie verde fosforescent din cate stiu
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

lhm

Mesajde raulolariu » Mar 22-Mai-2012 07:38

cam urata culoarea sigur ai numa lhm nu e combinat cu altceva?

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 22-Mai-2012 07:44

bere bruna sau vin de buturuga? :oops:
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Mar 22-Mai-2012 08:39

:lol: daca era bere bruna sau suc de butuc demult era golita instalatia. Acu pe bune.. am 9000km de cand e schimbat lhm, cine mi l-a schimbat mi-a pus lhm total..si era verde, mi-a curatat filtrele..spalat rezervoru, etc. Nu e amestecat cu nimic altceva si nici nu am completat :oops:

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

ciudat

Mesajde raulolariu » Mar 22-Mai-2012 08:50

mi se pare ciudat ca a capatat o asa culoare la chilometri astia care relativ nu sunt multi ,eu cred ca ar fi necesara schimbarea uleiului pentru linistea ta si siguranta sistemului hidraulic

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 22-Mai-2012 08:51

Clar trebuie schimbat. Cat LHM nou a intrat la schimbul trecut? Cred ca a ramas mult din cel vechi. Au fost date sferele jos? Directia a fost golita? S-a scos si din etrierele de frana?

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Mar 22-Mai-2012 09:14

Parca vreo 4 litri au intrat, abia luasem masina si nu stiam cu ce se mananca :lol: Sferele au fost date jos toate ca erau sparte vreo 2 dar la etrieri si directie nu-mi aduc aminte sa se fi umblat :roll: ..cel putin la etrieri am mai aerisit eu cu taicamiu si am mai lasat sa curga "otrava" dar la directie abia acu aflu.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 22-Mai-2012 19:33

Ala seamana mult de tot cu H46. Sigur e LHM? ca nu prea arata a fi..chiar daca ai avea instalatia fffff muradara..tot ar fi un verde inchis murdar..dar verde !
Chiar H46 fiind si combinat cu ceva LHM (nu f mult), tot trebuia sa aiba o tenta de verde...
Stiu din experienta ce am scris mai sus.

Eu zic ca la cum arata, nu cred ca ai strop de lhm in instalatie...nu o fi H46, dar LHM sigur nu e, ci cu totul alt ulei.
E de asteptat sa nu ai un verde fosforescent datorita mizerii care se tot depune in instalat, dar verde ar trebui sa fie !

Sfat: da jos vasul de LHM, spala f bine vasul si poi pune ulei curat.
Chiar si asa, tot iti va ramane unel vechi in instalatie, dar e mai ok. Sa te chinui sa scoti mai mult ulei, (gen din etriere, furtune, etc) itiia mai mult timp.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 22-Mai-2012 20:12

sau ATF...
ciudata culoare, nu pare a fi lhm!

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 22-Mai-2012 20:19

nici al meu dunpa 65mii nu arata asa urat,eu am cumparat lhm de la omv si e bun

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Mar 22-Mai-2012 20:36

Da m-ati bagat in boala acu :lol: .... Am gasit un tutorial aici pe forum cu schimbatu LHM dar nu prea stiu cum sa-l scot pe ala din servodirectie. Cumva tre sa fie virat maxim dreapta? Si tre sa scot toate sferele..adica toate 6?
Si intrebarea intrebatoare ca toata ziua am citit pe forum si inca nush ce marca sa pun :?: omv? Total?...desi cred ca o sa pun orice altceva in afara de total ca am vazut cu ochii mei ca era verde cand a fost pus...si acu e cacaniu :lol:

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 22-Mai-2012 21:28

ciudat....daca tu zici sigur ca ai pus LHM..nu prea avea cum sa ajunga la culoarea aceea...

OMV e un ulei bun si foloseste cu incredere.

Daca nici nu prea ai mare experienta cu hidraulica, iti recomand sa scoti doar uleiul din vas(cu masina lasata pe burta) si sa pui altul si asta e tot ! Totusi, curata si vasul ca sigur e murdar.
Intr-adevar..ar trebui sa scoti si ce ramane in furtune....de la frana..etc..dar oricum orice ai face nu o sa poti scoate niciodata tot uleiul, asa ca...nu cred ca se merita efortul, mai ales daca nu ai ceva experienta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 22-Mai-2012 21:30

eu am OMV si e verde :wink:
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Mie 23-Mai-2012 06:07

E LHM doar ca cel dinainte probabil ca nu a fost schimbat niciodata si instalatia a fost f murdara . Dã vasul jos. Spala sitele su vasul cu benzina pâna ramâne lunã ºi apoi pune ulei nou.


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos