aer mult in instalatie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

aer mult in instalatie

Mesajde nutzu313 » Lun 22-Iun-2009 07:19

de fiecare data cand aerisesc pe la conjunctor iese ff mult aer. se aude ca un fluierat atunci cand rotesc surubul, si dureaza destul de mult. daca am surubul desfacut aproape 1 tura si accelerez, aerul iese continuu cu acelasi zgomot. care ar putea ficauza? din acest motiv e posibil sa ramana blocate franele pe spate?
daca masina e oprita cu motorul oprit, rotile se invart normal. se blocheaza doar cu motorul pornit.
sa schimb conjuctorul?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 22-Iun-2009 08:58

NU!!!
fasaitul ala de il auzi tu nu este aer, este debitul de ulei de pleaca pe retur!
franele spate nu au legatura cu disjuunctorul; vinovat pentru problema ta este ori dozatorul de frana, ori etrierii; de asemenea, este posibil sa ai aer in instalatia de franare pe spate, si asa se comporta; incearca prima data o aerisire pe spate; stii cum se face?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 22-Iun-2009 09:23

am facut aerisirea pe spate si pe fata. sa o iau cu inceputul: in martie am schimbat placutele de frana (fata/spate). masina n-a avut nicio problema, dar placutele erau cam consumate si a trebuit sa le schimb. de atunci imi ramane blocat spatele, astfel ca in aprilie am pus iar placute pe spate. mecanicul care mi le-a schimbat a zis ca sunt placutele proaste si au ramas lipite de disc. saptamana trecuta am pus alte placute pe spate, de data asta le-am schimbat eu. se manifesta la fel: se infierbanta rotile.
am un dozator de schimb luat de pe o masina de la dezmembrari, dar nu stiu exact in ce stare este. se poate verifica? mai trebuie sa fac vreo aerisire pe undeva?
ciudat este ca pana sa schimb placutele prima data pe spate nu am avut probleme. pistonasele culiseaza usor... nu stiu ce sa mai zic...

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 23-Iun-2009 20:46

daca schimb dozatorul trebuie sa fiu atent la ceva in special cand demontez/montez? e vreun pont care trebuie stiut? si... cam cat ar dura? multam'

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 23-Iun-2009 21:02

Personal mie mi se pare greu sa schimb un dozator (mi-a luat o dupa amiaza intreaga). E dificil din cauza conductelor care teoretic ar trebui sa intre cu mana sa le infiletezi..teoretic bineinteles..
Bafta :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 23-Iun-2009 21:23

la xantia e mai simplu ca la bx, are o pozitionare mult mai accesibila. trebuie sa fi atent sa pui garniturile cum trebuie, apoi sa aerisesti la toate rotile, si... cam atat :lol:
@abarth: sa vezi cum e la cx sa il schimbi :lol:
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 23-Iun-2009 23:13

@dj01fad - nu stiu cum e la cx... la bx am schimbat (am injurat o zi intreaga...dar am fost nevoit sa schimb pt ca dozatorul reusea performanta sa imi blocheze pompa hidraulica pe langa alte minuni gen lasat spate de ex) , iar la Xantia am vazut cum e pozitionat dozatorul.(e un pic sa zicem mai simplu datorita pozitionarii)
Oricum decat sa schimb dozatorul mai bine schimb 10 cilindrii de exemplu :mad:

@nutzu - vezi sa pui conductele perpendiculare, garnitura sa fie ok de asemenea. Incearca sa pui cu mana conducta(unele chiar merg cu mana puse). Poate ai noroc. Dar daca nu merg cu mana incearca sa tii presata conducta( cu un levier..cu o alta cheie..cu o surubelnita..etc..) si in acelasi timp sa infiletezi conducta...usor de zis, destul de greu de facut.Poate voi aveti alta metoda de pus conducte... :roll:
Si ca sfat: vezi sa pui dozator bun ca sa nu muncesti de mai multe ori sa il pui testandu-l. Nu prea ai cum sa stii daca un dozator e bun sau nu . Cel mai bine e sa il iei de la cineva de incredere sau sa il dai tu jos de pe o masina care stii ca a fost ok.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 24-Iun-2009 00:41

ba ai cum sa verifici daca e bun.... iti trebuie o pompa sa faci presiune in el, si un manometru...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 24-Iun-2009 06:53

cred ca azi ma apuc de operatiune... sper sa termin in 4-6 ore. multumesc tuturor pentru sfaturi.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 24-Iun-2009 14:49

bafta multa si asteptam cum se comporta :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Sâm 27-Iun-2009 19:35

am inceput abia azi operatiunea de inlocuire dar vremea nu m-a lasat sa termin... intrebari: pe dozator exista un surub - la ce foloseste? ce trebuie sa aerisesc dupa inlocuire?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 27-Iun-2009 20:05

daca e ca la bx, exista un aerisitor acolo...sincer pe mine nu m-a ajutat in niciun fel acel aerisitor de la dozator(e doar cazul meu particular)..tot la roata am aerisit de a iesit aerul :wink:
bineinteles ca poti aerisi si pe acolo :)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 27-Iun-2009 20:31

surubul ala de vine jos inspre fata masinii, il lasi acolo; degeaba incerci sa aerisesti pe la el pt ca aerul sta sus, iar punctul cel mai de sus este conducta de frana de pe spate, si aerisesti numai la roti; la dozatoarele tip vechi, unde venea conducta jos si aerisitorul sus trebuia aerisit si acolo, dar la asta de e pe xantia, nu.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Dum 28-Iun-2009 18:49

am facut schimbul!
-conductele au intrat relativ usor
-nu am pierderi de LHM pe la dozator
efecte observate dupa 120km:
-sta ridicata chiar si 5 ore (inainte cadea in 30 secunde)
-frana nu mai fasaie
-tacanitul e mult mai rar: cam la 10-15secunde (inainte 1-2secunde)
-se ridica muuuult mai rapid
-nu se mai infierbanta rotile deloc (inainte isea fum cateodata, incalzea si fata)
-franare foarte eficienta
nu am avut timp sa aerisesc franele pe la etriere, dar sunt foarte multumit de cum se comporta (nu se ridica spatele la franari mai violente). e obligatorie operatiunea? (am aerisit/depesurizat doar pe la surubul de 13 de la conjunctor, si surpriza, nu a mai scos acel fluierat specific unui debit mare de aer)
e posibil ca "minunea " sa tina 1-2 zile si apoi sa se dovedeasca "," ca si acest dozator e f uzat?
p.s. dozatorul l-am demontat personal de pe o masina dintr-un parc de dezmembrari, masina care era inmatriculata in olanda.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Vin 03-Iul-2009 17:53

am fost curios sa vad cat ulei imi da inapoi pe retururi. pe toate imi da cate cate o picatura rar de tot, in afara de unul: cel dinspre parbriz, care din cate am inteles este de la directie. pe acest furtun curge ca la robinet, cu presiune. e normal sau trebuie sa ma ingrijorez?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187682
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11710
    Cel mai nou membru mihai25