aer mult in instalatie
Moderator: Echipa Tehnica
aer mult in instalatie
de fiecare data cand aerisesc pe la conjunctor iese ff mult aer. se aude ca un fluierat atunci cand rotesc surubul, si dureaza destul de mult. daca am surubul desfacut aproape 1 tura si accelerez, aerul iese continuu cu acelasi zgomot. care ar putea ficauza? din acest motiv e posibil sa ramana blocate franele pe spate?
daca masina e oprita cu motorul oprit, rotile se invart normal. se blocheaza doar cu motorul pornit.
sa schimb conjuctorul?
daca masina e oprita cu motorul oprit, rotile se invart normal. se blocheaza doar cu motorul pornit.
sa schimb conjuctorul?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
NU!!!
fasaitul ala de il auzi tu nu este aer, este debitul de ulei de pleaca pe retur!
franele spate nu au legatura cu disjuunctorul; vinovat pentru problema ta este ori dozatorul de frana, ori etrierii; de asemenea, este posibil sa ai aer in instalatia de franare pe spate, si asa se comporta; incearca prima data o aerisire pe spate; stii cum se face?
fasaitul ala de il auzi tu nu este aer, este debitul de ulei de pleaca pe retur!
franele spate nu au legatura cu disjuunctorul; vinovat pentru problema ta este ori dozatorul de frana, ori etrierii; de asemenea, este posibil sa ai aer in instalatia de franare pe spate, si asa se comporta; incearca prima data o aerisire pe spate; stii cum se face?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
am facut aerisirea pe spate si pe fata. sa o iau cu inceputul: in martie am schimbat placutele de frana (fata/spate). masina n-a avut nicio problema, dar placutele erau cam consumate si a trebuit sa le schimb. de atunci imi ramane blocat spatele, astfel ca in aprilie am pus iar placute pe spate. mecanicul care mi le-a schimbat a zis ca sunt placutele proaste si au ramas lipite de disc. saptamana trecuta am pus alte placute pe spate, de data asta le-am schimbat eu. se manifesta la fel: se infierbanta rotile.
am un dozator de schimb luat de pe o masina de la dezmembrari, dar nu stiu exact in ce stare este. se poate verifica? mai trebuie sa fac vreo aerisire pe undeva?
ciudat este ca pana sa schimb placutele prima data pe spate nu am avut probleme. pistonasele culiseaza usor... nu stiu ce sa mai zic...
am un dozator de schimb luat de pe o masina de la dezmembrari, dar nu stiu exact in ce stare este. se poate verifica? mai trebuie sa fac vreo aerisire pe undeva?
ciudat este ca pana sa schimb placutele prima data pe spate nu am avut probleme. pistonasele culiseaza usor... nu stiu ce sa mai zic...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
@dj01fad - nu stiu cum e la cx... la bx am schimbat (am injurat o zi intreaga...dar am fost nevoit sa schimb pt ca dozatorul reusea performanta sa imi blocheze pompa hidraulica pe langa alte minuni gen lasat spate de ex) , iar la Xantia am vazut cum e pozitionat dozatorul.(e un pic sa zicem mai simplu datorita pozitionarii)
Oricum decat sa schimb dozatorul mai bine schimb 10 cilindrii de exemplu
@nutzu - vezi sa pui conductele perpendiculare, garnitura sa fie ok de asemenea. Incearca sa pui cu mana conducta(unele chiar merg cu mana puse). Poate ai noroc. Dar daca nu merg cu mana incearca sa tii presata conducta( cu un levier..cu o alta cheie..cu o surubelnita..etc..) si in acelasi timp sa infiletezi conducta...usor de zis, destul de greu de facut.Poate voi aveti alta metoda de pus conducte...
Si ca sfat: vezi sa pui dozator bun ca sa nu muncesti de mai multe ori sa il pui testandu-l. Nu prea ai cum sa stii daca un dozator e bun sau nu . Cel mai bine e sa il iei de la cineva de incredere sau sa il dai tu jos de pe o masina care stii ca a fost ok.
Oricum decat sa schimb dozatorul mai bine schimb 10 cilindrii de exemplu
![Mad :mad:](./images/smilies/icon_mad.gif)
@nutzu - vezi sa pui conductele perpendiculare, garnitura sa fie ok de asemenea. Incearca sa pui cu mana conducta(unele chiar merg cu mana puse). Poate ai noroc. Dar daca nu merg cu mana incearca sa tii presata conducta( cu un levier..cu o alta cheie..cu o surubelnita..etc..) si in acelasi timp sa infiletezi conducta...usor de zis, destul de greu de facut.Poate voi aveti alta metoda de pus conducte...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Si ca sfat: vezi sa pui dozator bun ca sa nu muncesti de mai multe ori sa il pui testandu-l. Nu prea ai cum sa stii daca un dozator e bun sau nu . Cel mai bine e sa il iei de la cineva de incredere sau sa il dai tu jos de pe o masina care stii ca a fost ok.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
surubul ala de vine jos inspre fata masinii, il lasi acolo; degeaba incerci sa aerisesti pe la el pt ca aerul sta sus, iar punctul cel mai de sus este conducta de frana de pe spate, si aerisesti numai la roti; la dozatoarele tip vechi, unde venea conducta jos si aerisitorul sus trebuia aerisit si acolo, dar la asta de e pe xantia, nu.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
am facut schimbul!
-conductele au intrat relativ usor
-nu am pierderi de LHM pe la dozator
efecte observate dupa 120km:
-sta ridicata chiar si 5 ore (inainte cadea in 30 secunde)
-frana nu mai fasaie
-tacanitul e mult mai rar: cam la 10-15secunde (inainte 1-2secunde)
-se ridica muuuult mai rapid
-nu se mai infierbanta rotile deloc (inainte isea fum cateodata, incalzea si fata)
-franare foarte eficienta
nu am avut timp sa aerisesc franele pe la etriere, dar sunt foarte multumit de cum se comporta (nu se ridica spatele la franari mai violente). e obligatorie operatiunea? (am aerisit/depesurizat doar pe la surubul de 13 de la conjunctor, si surpriza, nu a mai scos acel fluierat specific unui debit mare de aer)
e posibil ca "minunea " sa tina 1-2 zile si apoi sa se dovedeasca "," ca si acest dozator e f uzat?
p.s. dozatorul l-am demontat personal de pe o masina dintr-un parc de dezmembrari, masina care era inmatriculata in olanda.
-conductele au intrat relativ usor
-nu am pierderi de LHM pe la dozator
efecte observate dupa 120km:
-sta ridicata chiar si 5 ore (inainte cadea in 30 secunde)
-frana nu mai fasaie
-tacanitul e mult mai rar: cam la 10-15secunde (inainte 1-2secunde)
-se ridica muuuult mai rapid
-nu se mai infierbanta rotile deloc (inainte isea fum cateodata, incalzea si fata)
-franare foarte eficienta
nu am avut timp sa aerisesc franele pe la etriere, dar sunt foarte multumit de cum se comporta (nu se ridica spatele la franari mai violente). e obligatorie operatiunea? (am aerisit/depesurizat doar pe la surubul de 13 de la conjunctor, si surpriza, nu a mai scos acel fluierat specific unui debit mare de aer)
e posibil ca "minunea " sa tina 1-2 zile si apoi sa se dovedeasca "," ca si acest dozator e f uzat?
p.s. dozatorul l-am demontat personal de pe o masina dintr-un parc de dezmembrari, masina care era inmatriculata in olanda.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187682
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11710
Cel mai nou membru mihai25