
probleme la ridicare
Moderator: Echipa Tehnica
@andreea18 , toti colegii ti-au dat sfaturi bune, explicandu-ti ceea ce se intampla atunci cand nu folosesti LHM. Poate tineretea ta te face, hai sa spun... mai combativa, dar atitudinea ta de a incerca sa puna la punct niste oameni cu mare experienta in ale Citroen-ului, este prea mult, mai ales ca doreau sa te ajute.
Poate ca vei mai avea nevoie de experienta lor candva, asa ca ar fi bine daca te-ai tempera putin si ai analiza informatiile primite.
O seara placuta!
Poate ca vei mai avea nevoie de experienta lor candva, asa ca ar fi bine daca te-ai tempera putin si ai analiza informatiile primite.
O seara placuta!
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
sincer te inteleg pt ca asa am patit si eu.cand am cumparat prima xantia vechiul proprietar nu bagase lhm bagase un ulei hidraulic deala ieftin.la semafor cand statea la relantiu imi palpaiau becurile de stot si atentie,daca o turam un pic disparea,cand puneam frana se aprindeau dar de ridicat se ridica nu era problema.am scos tot lichidul vechi si iam pus lhm.totul ok vreo saptamana dupa care iara incepuse cu becurile aprinse.pompa era pe duca constatasem(avea un zgomot asa ca un motor diesel).am facut rost de alta pompa si dupa care totu era ok,cam jumate de an si aparuse o alta belea.cand stateam cu piciorul mai mult apasat pe frana si dupa cel luam de pe frana se ridica de cur un pic.de data asta fusese dozatorul de frana si uite asa am facut de atunci vreo 50mii de km si cauza belelelor fusese pompa uzata si lipsa lhm.acum tre sa vezi u ce belea ai eu unu nu am spalat nici o instalatie iam pus direct lhm care lam luat de la benzinaria omv si nu a avut nici o pretentie de spalat sau alte detalii a mers. 

Hippo nu ma intelege gresit dar e normal sa ma supar pentru ca este primul an si prima iarna de cand am luat masina si nu aveam eu de unde sa stiu k trebuie LHM....acum am aflat si asa am sa fac...multumesc pentru sfaturi....Dl Sandor s-a pronuntat ca si cum eu am stricat ca nu este uleiu bun si asta ma deranjat nu altceva...multumesc celor care da un sfat si ajuta...!!!! daca stiam de prima data ca nu este uleiu bun numai scriam un mesaj aici pe forum 

@andreea18, ma bucur sa aud ca a fost vorba despre o neintelegere si ca totul este ok. Cand am postat mai devreme, n-am vrut sa te supar ci doar sa-ti spun ca cei care ti-au dat sfaturi au fost cei care au destula experienta. Te vei lamuri de asta si vei vedea ca sunt niste oameni cat se poate de amabili si saritori.
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cea mai simpla varianta la tine este trecerea la pompa cu 2 circuite separate, si anularea repartitorului de debit; cand incep problemele la ala.... e jale. operatia este oarecum costisitoare, dar crede-ma ca merita din plin.
colegii de forum sunt foarte atasati de aceasta marca, si de aia se revolta cand vad tot felul de inventii pe la masinile astea. nu te supara pe ei, toti sunt niste oameni super. eu ii cunosc pe multi dintre ei si stiu ce spun. si la mine cand mai vin toti cu tot felul de adaptari mecanice/electrice facute de nea ion de la sectia sudura, sau cu alt tip de ulei si cu carca de probleme, ma iau cu mainile de cap ca nici nu stiu de unde sa incep si unde sa termin. dar... pana la urma totul se rezolva. ma bucura faptul ca vad ca doresti sa iti aduci masina pe linia de plutire, si sper ca vei avea nervi sa si rezolvi. in principiu ti-ar trebui o pompa cu 2 circuite, un disjunctor simplu, ceva conducte inlocuite, si capatul rotativ de la caseta de directie inlocuite... apoi, cu timpul vazut si ce piese mai sunt afectate, si rezolvate pe rand. se poate incerca si remedierea pe sistemul care il ai, dar personal cred ca nu merita, ajunge cam tot pe acolo, si tot defectuos va fi. eu asa am patit la xm, m-am chinuit in toate felurile sa rezolv, si pana la urma am adunat toate componentele ca sa fac conversia.
colegii de forum sunt foarte atasati de aceasta marca, si de aia se revolta cand vad tot felul de inventii pe la masinile astea. nu te supara pe ei, toti sunt niste oameni super. eu ii cunosc pe multi dintre ei si stiu ce spun. si la mine cand mai vin toti cu tot felul de adaptari mecanice/electrice facute de nea ion de la sectia sudura, sau cu alt tip de ulei si cu carca de probleme, ma iau cu mainile de cap ca nici nu stiu de unde sa incep si unde sa termin. dar... pana la urma totul se rezolva. ma bucura faptul ca vad ca doresti sa iti aduci masina pe linia de plutire, si sper ca vei avea nervi sa si rezolvi. in principiu ti-ar trebui o pompa cu 2 circuite, un disjunctor simplu, ceva conducte inlocuite, si capatul rotativ de la caseta de directie inlocuite... apoi, cu timpul vazut si ce piese mai sunt afectate, si rezolvate pe rand. se poate incerca si remedierea pe sistemul care il ai, dar personal cred ca nu merita, ajunge cam tot pe acolo, si tot defectuos va fi. eu asa am patit la xm, m-am chinuit in toate felurile sa rezolv, si pana la urma am adunat toate componentele ca sa fac conversia.
Hippo nici eu nu am vreut sa ma cert dar nu am nicio vina ca nu am stiut ce are masina...este a mea si nu as vrea ca sa o stric:) inseamna sa fiu un om nebun....greseala mea a fost ca nu m-am interesat mai deveme ce ulei trebuie...asta este sper sa o pot rezolva...oricum acum nu am timp ....multumesc de sfaturi.
multumesc de sugestie dar nu e nevoie.....am ajutoare si de ce sa nu invat si eu ?....am gasit pe cineva si se rezolva...cred ca luni pentru ca nu prea am timp acum....oricum multumesc. abia astept sa o fac sa ma plimb pentru ca imi place tare mult masinuta...asta era si problema ca fac multe drumuri cu ea si am mare nevoie...insa pana atunci iau alta la schimb 

- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
poti lua alta la schimb,dar o data ce te-a atins suspensia de citroen...o sa ti doresti Xantiutza inapoi cat mai repede.asa ca...da-i LHM si ...pedala:D si nu fii suparata pe citroenistii vechi de pe forum...sunt oameni cu experienta in citroeneala de la care poti invata multe si poti primi sfaturi foarte importante.Bafta!
CITROEN...covorul fermecat
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
daca imi aducaminte bine vreo 6 litri am pus,inainte cand am luat primul citroen am injurat toti sfintii si mam jurat ca numai imi iau diavol deasta de masina cat traiesc,si uite can timp mam indragostit si miam mai luat una si tot citroen o sami iau sunt foarte rezistete la tavaleala si la confort nu cred inca ca le intrece cineva,stabilitatea e strong tare fata de asa zise si laudatele nemtesti.am avut si golf si bmw318,525,astra si inafara de motor nu era nimik de ele,toata ziua crapa ceva mai ales la bmw si acolo sa vezi preturi.totusi raman la idee ca masina sh si buna si frumoasa.confort,putere,intretinere si in special ieftina nu este nimic mai bun de citroen(ex iti iei o xantia buna ca an stare dotari cu 2000e,dar cu 2000e iti iei o nemtesca chiala de 2 lei cum ar fii un golf3.si comparale cum vrei si mai discutam)nu degeaba se zice cum te plimba un citroen nu te plimba nimic altceva 

m-am referit pana o fac bine pe xantia...dar tot cu ea o sa raman nu am de gand sa o dau....am grija de ea si nu ma duc cine stie unde cu ea prin tot felu de gropi si chesti
am grija de ea...imi pare rau ca de la un ulei ii face asa rau dar o fac bine si gata....o sa vad la mecanic cat ulei o sa puna si sa mearga bine...

-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
am si eu un inceput de problema
la xantia lu nevastamia.azi am pornito dimineata si am vazut ca se ridica greu,adica am virat volanu la max ca sa inchid circuitul de servo,am tinuto accelerata la 2000ture si asa a cam durat vreo 12min sa se ridice.mentionez cai primu model de pompa cea cu o singura iesire.in restu zilei se ridica imediat.banuiesc ca pompa e praf,voi ce spuneti?

Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo