probleme la ridicare

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Lun 13-Dec-2010 16:56

ma bucur atunci da cu parerea daca tu vrei.....multumesc dar se va rezolva problema pot si eu sa fac :) bineinteles nu singura

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Lun 13-Dec-2010 18:58

@andreea18 , toti colegii ti-au dat sfaturi bune, explicandu-ti ceea ce se intampla atunci cand nu folosesti LHM. Poate tineretea ta te face, hai sa spun... mai combativa, dar atitudinea ta de a incerca sa puna la punct niste oameni cu mare experienta in ale Citroen-ului, este prea mult, mai ales ca doreau sa te ajute.
Poate ca vei mai avea nevoie de experienta lor candva, asa ca ar fi bine daca te-ai tempera putin si ai analiza informatiile primite.

O seara placuta!
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 13-Dec-2010 19:48

sincer te inteleg pt ca asa am patit si eu.cand am cumparat prima xantia vechiul proprietar nu bagase lhm bagase un ulei hidraulic deala ieftin.la semafor cand statea la relantiu imi palpaiau becurile de stot si atentie,daca o turam un pic disparea,cand puneam frana se aprindeau dar de ridicat se ridica nu era problema.am scos tot lichidul vechi si iam pus lhm.totul ok vreo saptamana dupa care iara incepuse cu becurile aprinse.pompa era pe duca constatasem(avea un zgomot asa ca un motor diesel).am facut rost de alta pompa si dupa care totu era ok,cam jumate de an si aparuse o alta belea.cand stateam cu piciorul mai mult apasat pe frana si dupa cel luam de pe frana se ridica de cur un pic.de data asta fusese dozatorul de frana si uite asa am facut de atunci vreo 50mii de km si cauza belelelor fusese pompa uzata si lipsa lhm.acum tre sa vezi u ce belea ai eu unu nu am spalat nici o instalatie iam pus direct lhm care lam luat de la benzinaria omv si nu a avut nici o pretentie de spalat sau alte detalii a mers. :wink:

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Lun 13-Dec-2010 20:44

Hippo nu ma intelege gresit dar e normal sa ma supar pentru ca este primul an si prima iarna de cand am luat masina si nu aveam eu de unde sa stiu k trebuie LHM....acum am aflat si asa am sa fac...multumesc pentru sfaturi....Dl Sandor s-a pronuntat ca si cum eu am stricat ca nu este uleiu bun si asta ma deranjat nu altceva...multumesc celor care da un sfat si ajuta...!!!! daca stiam de prima data ca nu este uleiu bun numai scriam un mesaj aici pe forum :wink:

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Lun 13-Dec-2010 20:48

Mexik asa m-i se intampla si mie insa pompa nu are nimic ...la inceput facea un fel de 'casait' insa acum numai face...schimb uleiu si poate se rezolva problema....cati litri de LHM ai pus? multumesc!!!

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Lun 13-Dec-2010 22:32

@andreea18, ma bucur sa aud ca a fost vorba despre o neintelegere si ca totul este ok. Cand am postat mai devreme, n-am vrut sa te supar ci doar sa-ti spun ca cei care ti-au dat sfaturi au fost cei care au destula experienta. Te vei lamuri de asta si vei vedea ca sunt niste oameni cat se poate de amabili si saritori.
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 13-Dec-2010 23:15

cea mai simpla varianta la tine este trecerea la pompa cu 2 circuite separate, si anularea repartitorului de debit; cand incep problemele la ala.... e jale. operatia este oarecum costisitoare, dar crede-ma ca merita din plin.
colegii de forum sunt foarte atasati de aceasta marca, si de aia se revolta cand vad tot felul de inventii pe la masinile astea. nu te supara pe ei, toti sunt niste oameni super. eu ii cunosc pe multi dintre ei si stiu ce spun. si la mine cand mai vin toti cu tot felul de adaptari mecanice/electrice facute de nea ion de la sectia sudura, sau cu alt tip de ulei si cu carca de probleme, ma iau cu mainile de cap ca nici nu stiu de unde sa incep si unde sa termin. dar... pana la urma totul se rezolva. ma bucura faptul ca vad ca doresti sa iti aduci masina pe linia de plutire, si sper ca vei avea nervi sa si rezolvi. in principiu ti-ar trebui o pompa cu 2 circuite, un disjunctor simplu, ceva conducte inlocuite, si capatul rotativ de la caseta de directie inlocuite... apoi, cu timpul vazut si ce piese mai sunt afectate, si rezolvate pe rand. se poate incerca si remedierea pe sistemul care il ai, dar personal cred ca nu merita, ajunge cam tot pe acolo, si tot defectuos va fi. eu asa am patit la xm, m-am chinuit in toate felurile sa rezolv, si pana la urma am adunat toate componentele ca sa fac conversia.

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Mar 14-Dec-2010 14:26

Hippo nici eu nu am vreut sa ma cert dar nu am nicio vina ca nu am stiut ce are masina...este a mea si nu as vrea ca sa o stric:) inseamna sa fiu un om nebun....greseala mea a fost ca nu m-am interesat mai deveme ce ulei trebuie...asta este sper sa o pot rezolva...oricum acum nu am timp ....multumesc de sfaturi.

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 14-Dec-2010 19:33

eu zic totusi sa incerci sa faci un drum cu ea la craiova si te ajutam cu ce putem.toti ti-au spus sa schimbi uleiul...intrebarea este: stii cum? ...nu e treaba de fete si nu e chiar simplu.
CITROEN...covorul fermecat

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Mar 14-Dec-2010 19:38

multumesc de sugestie dar nu e nevoie.....am ajutoare si de ce sa nu invat si eu ?....am gasit pe cineva si se rezolva...cred ca luni pentru ca nu prea am timp acum....oricum multumesc. abia astept sa o fac sa ma plimb pentru ca imi place tare mult masinuta...asta era si problema ca fac multe drumuri cu ea si am mare nevoie...insa pana atunci iau alta la schimb :)

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 14-Dec-2010 19:50

poti lua alta la schimb,dar o data ce te-a atins suspensia de citroen...o sa ti doresti Xantiutza inapoi cat mai repede.asa ca...da-i LHM si ...pedala:D si nu fii suparata pe citroenistii vechi de pe forum...sunt oameni cu experienta in citroeneala de la care poti invata multe si poti primi sfaturi foarte importante.Bafta!
CITROEN...covorul fermecat

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 14-Dec-2010 21:45

daca imi aducaminte bine vreo 6 litri am pus,inainte cand am luat primul citroen am injurat toti sfintii si mam jurat ca numai imi iau diavol deasta de masina cat traiesc,si uite can timp mam indragostit si miam mai luat una si tot citroen o sami iau sunt foarte rezistete la tavaleala si la confort nu cred inca ca le intrece cineva,stabilitatea e strong tare fata de asa zise si laudatele nemtesti.am avut si golf si bmw318,525,astra si inafara de motor nu era nimik de ele,toata ziua crapa ceva mai ales la bmw si acolo sa vezi preturi.totusi raman la idee ca masina sh si buna si frumoasa.confort,putere,intretinere si in special ieftina nu este nimic mai bun de citroen(ex iti iei o xantia buna ca an stare dotari cu 2000e,dar cu 2000e iti iei o nemtesca chiala de 2 lei cum ar fii un golf3.si comparale cum vrei si mai discutam)nu degeaba se zice cum te plimba un citroen nu te plimba nimic altceva :D

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Mie 15-Dec-2010 12:58

m-am referit pana o fac bine pe xantia...dar tot cu ea o sa raman nu am de gand sa o dau....am grija de ea si nu ma duc cine stie unde cu ea prin tot felu de gropi si chesti :) am grija de ea...imi pare rau ca de la un ulei ii face asa rau dar o fac bine si gata....o sa vad la mecanic cat ulei o sa puna si sa mearga bine...

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 17-Dec-2010 18:17

am si eu un inceput de problema :( la xantia lu nevastamia.azi am pornito dimineata si am vazut ca se ridica greu,adica am virat volanu la max ca sa inchid circuitul de servo,am tinuto accelerata la 2000ture si asa a cam durat vreo 12min sa se ridice.mentionez cai primu model de pompa cea cu o singura iesire.in restu zilei se ridica imediat.banuiesc ca pompa e praf,voi ce spuneti?

alexsosi
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
Localitate: Călimănești
Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
2: Citroen C6 2.7 HDI

Mesajde alexsosi » Vin 17-Dec-2010 22:11

si la mine se ridica un pic mai greu acum cand e rece, dar daca u zici ca se ridica greu dimineata decat , verifica sitele din rezervorul de lhm, dimineata e rece uleiul si vascos iar daca sitele sunt infundate uleiul se strecoara mai greu
citroen my real passion


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo