Se aprind becurile la franare brusca.
Moderator: Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
asa cum banuiam, nivelul de ulei din motor era mic si, cum a spus si colegul dj01fad, asta determina o presiune mica a uleiului in motor, cauzata de faptul ca mai trage si aer si in felul asta, uleiul se transforma intr-un fel de spuma cu f mult aer in ea...
dupa ce mergi cu ulei putin si scoti busonul de la ulei, ai sa fii surprins de faptul ca pelicula ramasa pe el, seamana cu spuma din cada, doar ca bulele de aer sunt mai mici...
eu as lasa pe mai tarziu problema cu garnitura pt ca se pare ca nu pierzi mare lucru pe acolo...si m-as concentra asupra modului in care se pierde uleiul si timpul in care se petrece asta...
ia-le pe rand...
cu motorul lasat o noapte, fa nivelul de ulei la jumatatea semnelor de pe joja, apoi dupa ce faci cateva zei de km, verifica-l din nou, dpa ce motorul sta cel putin 2 ore...
daca ti-a scazut nivelul e grav...
uita-te dupa scurgeri, uita-te in vasul de expansiune sa nu fie ulei pe acolo, uita-te peste tot...
nu mai lasa motorul fara ulei, vei ramane fara vibrochen, cuzineti de palier sau de biela, etc...
asteptam continuarea povestii...
dupa ce mergi cu ulei putin si scoti busonul de la ulei, ai sa fii surprins de faptul ca pelicula ramasa pe el, seamana cu spuma din cada, doar ca bulele de aer sunt mai mici...
eu as lasa pe mai tarziu problema cu garnitura pt ca se pare ca nu pierzi mare lucru pe acolo...si m-as concentra asupra modului in care se pierde uleiul si timpul in care se petrece asta...
ia-le pe rand...
cu motorul lasat o noapte, fa nivelul de ulei la jumatatea semnelor de pe joja, apoi dupa ce faci cateva zei de km, verifica-l din nou, dpa ce motorul sta cel putin 2 ore...
daca ti-a scazut nivelul e grav...
uita-te dupa scurgeri, uita-te in vasul de expansiune sa nu fie ulei pe acolo, uita-te peste tot...
nu mai lasa motorul fara ulei, vei ramane fara vibrochen, cuzineti de palier sau de biela, etc...
asteptam continuarea povestii...
Am inteles....mersi mult de tot si voi tine cont de sfat...apropo...unde Doamne iarta-ma e vasul ? Iar in legatura cu spuma aceea, nu am vazut nimic pe capac sau in jurul lui...oricum maine voi verifica din nou uleiul...astazi dupa ce l-am completat am facut 240 km , cred ca e suficient pentru o noua verificare maine , nu ?
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Asa cu mi-am propus , azi am verificat iar uleiul la motor , dimineata , fara pornire.....uleiul este la jumatatea distantei intre minim si maxim....acum nu stiu daca a consumat ulei sau nu , nu pot sa-mi dau seama bine, insa mai tarziu , tot azi , am de facut un drum de vreo 20 de km , si dupa ce las motorul sa se raceasca un pic , am sa-l verific iarasi sa-mi dau seama cu certitudine ce si cum. Am gasit si vasul de expansie
dar nu am vazut mare lucru , am scos capacul si nu vad nimic in el pentru ca nu e transparent , iar in capat nu se vede mare lucru....tot ce am vazut in el au fost niste picaturi de apa pe interiorul capacului si peretii gatului care nu prezentau urme de ulei.....Tot astazi am observat ca pe rampa de injectoare in capatul furtunelor am urme de benzina , asa ca maine cand ii fac schimbul de ulei o sa schimb furtunele si colierele pentru ca de acolo pare sa fie problema. Am sa pun poze cu pompa hidraulica , sa vedeti indicatorul de LHM ( sa-mi spuneti daca e bine sau nu nivelul sau ozitia lui ), poza cu sfera care imi face probleme , poza cu rampa si zona unde am gasit pete de benzina si poza cu nivelul de ulei gasit azi dimineata pe joja.







Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Faci o confuzie: ceea ce numesti tu pompa hidraulica este de fapt rezervorul de LHM. Pompa se vede in penultima poza, cea cu fulie cu caneluri.
Corect, nivelul se masoara astfel: cu masina in pozitia maxim-sus si cu motorul pornit , plutitorul portocaliu trebuie sa se afle intre cele 2 inele rosii. Te asiguri astfel ca becurile "stop" si semnul exclamarii nu se aprind din cauza LHM-ului insuficient. Daca totusi se aprind, informatia vine de la vana de securitate care indica o presiune insuficienta.
Dupa cum arata rezervorul de LHM, se pare ca nu s-a umblat de mult pe acolo. Cam la 10.000 km ar trebui curatate filtrele din interior.
Corect, nivelul se masoara astfel: cu masina in pozitia maxim-sus si cu motorul pornit , plutitorul portocaliu trebuie sa se afle intre cele 2 inele rosii. Te asiguri astfel ca becurile "stop" si semnul exclamarii nu se aprind din cauza LHM-ului insuficient. Daca totusi se aprind, informatia vine de la vana de securitate care indica o presiune insuficienta.
Dupa cum arata rezervorul de LHM, se pare ca nu s-a umblat de mult pe acolo. Cam la 10.000 km ar trebui curatate filtrele din interior.
Salutare ! Imi cer scuze ca nu am mai postat nici un raspuns dar nu ma puteam loga din cauza browser-ului....in fine. Am facut ce am zis si anume am verificat plutitorul de la LHM cu masina pornita si ridicata la maxim si nu am vazut nici o modificare a pozitiei acestuia, deci s-ar pareea ca pe linie de hidraulica nu sunt probleme. Intra timp am mai avut cateva drumuri mai lungi de facut cu masina, si de fiecare data am verificat uleiul de la motor dupa ce acesta s-a racit , inclusiv dimineata si de asemenea nu am mai constatat probleme de nivel ; ) Una peste alta , de problemele de care ma temeam s-ar parea ca am scapat...urmeaza schimbul de ulei zilele astea si filtrele
Apropo , placutele de frana sunt greu de gasit si scumpe ? 


Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
pentru cine e ultimul mesaj?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes