defect de fabricatie sau probleme la suspensie
Moderator: Echipa Tehnica
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
defect de fabricatie sau probleme la suspensie
buna seara
poate sunt printre putini care ma declar nemultumit de suspesia hidraulica dar oare dece spun acest lucru cand alti se declara multumiti
am sa va explic cateva verificari pe care le am facut azi la cateva autoturisme:renault clio,renault megane break,skoda fabia,opel astra break,la toate aceste masini am apasat pe spatele lor ,se apasa destul de greu si incercind sa creez un balans al suspensiei cu greu reuseam acest lucru,ceea ce denota o suspensie destu le dura "la prima vedere"
am facut acest lucru si la xantia se lasa destul de usor de spate iar balansul era controlat adica nu continua balansul dupa apasare,
am facut cateva ture pe strazile din cartier cu aceste masini si rezulttul a fost o mai buna amortizare a socurilor decat la xantia
intrebarea pe care o pun este dece se intimpla acest lucru. pe parcursul timpului am incercat sa fac cateva modificari la suspensia spate ex.:am pus sfere de bx=balans mult mai mare,instabilitate,socurile simtinduse incontinuare,am incarcat sferele mai mult =fara rezultat,am scazut presiunea in sfere totodata ridicand masina un pic mai sus=o stabilitate mai buna in curbe ,socul se simte incontinuare.
nu stiu ce sa mai fac este o problema la constructia masini ??ma intreb pentru ca la xantia dupa 96 au modificat presiunile in toate sferele adica au scazut presiunea ,gaura centrala raminind la fel ,au modificat oare gaurile laterale ,sau acele tablite din interior,ce sa fac ?
multumesc
poate sunt printre putini care ma declar nemultumit de suspesia hidraulica dar oare dece spun acest lucru cand alti se declara multumiti
am sa va explic cateva verificari pe care le am facut azi la cateva autoturisme:renault clio,renault megane break,skoda fabia,opel astra break,la toate aceste masini am apasat pe spatele lor ,se apasa destul de greu si incercind sa creez un balans al suspensiei cu greu reuseam acest lucru,ceea ce denota o suspensie destu le dura "la prima vedere"
am facut acest lucru si la xantia se lasa destul de usor de spate iar balansul era controlat adica nu continua balansul dupa apasare,
am facut cateva ture pe strazile din cartier cu aceste masini si rezulttul a fost o mai buna amortizare a socurilor decat la xantia
intrebarea pe care o pun este dece se intimpla acest lucru. pe parcursul timpului am incercat sa fac cateva modificari la suspensia spate ex.:am pus sfere de bx=balans mult mai mare,instabilitate,socurile simtinduse incontinuare,am incarcat sferele mai mult =fara rezultat,am scazut presiunea in sfere totodata ridicand masina un pic mai sus=o stabilitate mai buna in curbe ,socul se simte incontinuare.
nu stiu ce sa mai fac este o problema la constructia masini ??ma intreb pentru ca la xantia dupa 96 au modificat presiunile in toate sferele adica au scazut presiunea ,gaura centrala raminind la fel ,au modificat oare gaurile laterale ,sau acele tablite din interior,ce sa fac ?
multumesc
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Nu stiu la ce te astepti la sistemul hidraulic ; la socuri generate de canale , santuri sau gropi cu margini drepte se simte si in bx si in C5.Avantajele se vad la drum ,modul cum amortizeaza denivelarile sau posibilitatea reglari garzi la sol.Cu ajutorul unui mecanic poate vei reusi sa ajunga la asteptarile tale.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu cand am mers cu masina ta la intalnire, aveai o bataie la unul din bratele de pe spate; asa inseamna ca aveai rulmentii uzati, ceea ce duce la o absorbtie mai proasta a socurilor. o alta posibilitate este sa ai cilindrii putin uzati; la mine se intampla acest lucru dar pe fata, pe spate chiar si pe piatra cubica nu se simte absolut nimic in masina.
Nu exista doua masini care sa mearga la fel.
Nici doua sisteme hidraulice identice. E posibil ca alte Xantii sa amortizeze mai bine, altele mai prost. Ori te obisnuiesti cu ea, ori, vorba lui alexd, iti cumperi suspensie de tabla. Macar la asta nu mai ai ce regla, scapi de obsesie.
Vezi ca la 3500 de euro iti iei un Passat Variant tot din anii 90, care, foarte probabil, te va scuti de astfel de neplaceri...
Nici doua sisteme hidraulice identice. E posibil ca alte Xantii sa amortizeze mai bine, altele mai prost. Ori te obisnuiesti cu ea, ori, vorba lui alexd, iti cumperi suspensie de tabla. Macar la asta nu mai ai ce regla, scapi de obsesie.
Vezi ca la 3500 de euro iti iei un Passat Variant tot din anii 90, care, foarte probabil, te va scuti de astfel de neplaceri...
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
paco
tu ai dreptate ca poti gasi ceva la care sa nu mai ai probleme cu suspensia,dar cel putin in aceasta masina am bagat o gramada de bani si stiu ce este in ea singura problema este acea nemultumire cu suspensia dar la alta tot sh scapi de una si dai de alta nu ai de unde sa sti ce bube ascunde acea masina si poate sari din put in lac.
tu ai dreptate ca poti gasi ceva la care sa nu mai ai probleme cu suspensia,dar cel putin in aceasta masina am bagat o gramada de bani si stiu ce este in ea singura problema este acea nemultumire cu suspensia dar la alta tot sh scapi de una si dai de alta nu ai de unde sa sti ce bube ascunde acea masina si poate sari din put in lac.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Parerea mea nu trebuie sa conteze pentru tine, ti-am spus numai ce-as face eu in locul tau. De vreun an te perpelesti cu problemele astea, poate ar fi cazul sa le curmi. La cele 5 BX-uri pe care le-am avut, mai bine de 50% dintre probleme erau legate de hidraulica. Asadar, o masina cu suspensie normala te va supara, in medie, de doua ori mai putin decat una cu suspensie hidraulica. Poate mai apar si alte pareri aici...
Xantia,probleme de suspensie.
Daca nu ati rezolvat problema suspensiei,sunati la 0234519764 Sandu Valentin.Bingomx.
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo