probleme directie ---volan merge greu

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

peter_2000
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
Localitate: Bucuresti

probleme directie ---volan merge greu

Mesajde peter_2000 » Mie 21-Mai-2014 11:59

salut
urmatoara problema :
directia mergea greu ceva vreme ,am dus-o la un mecanic , schimbat garnituri caseta directie ,cam 2 saptamini parea ok ,cu toate ca prin demontarea si remontarea volanului ,imi atinge butoanele de semnalizare ,in fine.
a tinut oarecum cam 3 saptamini ,urma sa ma duc sa ii fac geometria cind a picat din nou directia ,la fel de dur de manevrat volanul.
am fost la Antim 19 si se pare ca pompa ar putea fi cauza ,vineri ma duc sa gasesc unde este problema reala .
stiti cumva unde se reconditioneaza convenabil o pompa servo-directie ?
la o firma din bucuresti au cerut pe o pompa reconditionata 650 de ron .

multumesc anticipat pentru sfaturi si propuneri .
keep smilling even in the worst moments

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 21-Mai-2014 16:36

din ce an este masina?
daca este s1 pana in 94 (adica pompa cu un singur circuit), e posibil sa ai distribuitorul hidraulic de servo/suspensie zapacit'
daca este cu pompa cu 2 circuite, este destul de posibil sa ai teava de presiune infundata - am patit asta chiar ieri (mai exact la articulatia din cauciuc). cum anume merge greu? poti sa ai si crucea cardanica din compartimentul motor ruginita si sa blocheze; ridici masina de fata si vezi daca se invarte greu si in suturi volanul.
pompa se strica FOARTE GREU. poate doar sa se rupa arcurile de la pi, dar eu pompa uzata care sa nu mai bage presiune nu am gasit pana acum. pe de alta parte, pompele nu se pot reconditiona. poate doar sa schimbi garniturile de la capace, iar un set de garnituri de etansare costa cateva zeci de lei!
daca ai teava aia infundata, se incinge tare uleiul hidraulic, si foarte repede!
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

peter_2000
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde peter_2000 » Joi 22-Mai-2014 08:35

salut
ma bucura stirea ca pompa de servo directie se poate strica foarte greu .
deci masina este din 1993 fabricata ,inmatriculata 1 oara in 1994 ,cine sa uitat la pompa a zis ca are 2 camere ,nu stiu ce inseamna asta .
mentionez ca uleiul lhm nu l-am schimbat complet din mai 2007 ,a mai avut pierderi pe la disjungtor cred si in perioada aceasta de 7 ani am mai completat ,cred ca 1 litru sau 1 ,5lL
mulumesc de sfat
keep smilling even in the worst moments

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Vin 23-Mai-2014 12:37

Daca pe undeva pe langa disjunctor se afla cumva piesa asta (dar de culoare neagra) http://i139.photobucket.com/albums/q312 ... G_2328.jpg poti sa incepi sa cauti alta si sa o schimbi. :lol: Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

peter_2000
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde peter_2000 » Vin 23-Mai-2014 21:41

deci disjunctorul este negru ,mai jos poze :

https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing

se pare ca problema este crucea cardanica .
cred ca intuiesc ca mecanicul a schimbat garnituri caseta directie si a observat pb e la l;a cruce cardanica ,a unso ,ceva lichid lubrificant si a tinut vreo 2 saptamini ok.
ma costa inlocuirea cu tot cu piesa 290 ron .sper sa fie ok masina dupa .
keep smilling even in the worst moments

peter_2000
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Joi 05-Mar-2009 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde peter_2000 » Lun 26-Mai-2014 21:57

am luat masina de la reparat ,a fost intradevar crucea cardanica problema ,era gripata , a fost inlocuita .este ok acum,se poate inchide topicul.
multumesc de sprijin la toata lumea
keep smilling even in the worst moments


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187679
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS