
Suspensie mai rigida pe fata
Moderator: Echipa Tehnica
Tocmai m-am intors de la Bacau. Asa cum am promis sa va spun ce reparatii, reglaje sau facut:
Mai intai o constatare generala privind articulatiele, bucsi, pivoti, amortizoare, flanse, cochiliele alea de la sfere( ciuperci sau cum se cheama:D),placute frana(spate dreapta era cam varza in conditiile in care spate stanga discul arata bine si placutele erau la jumatate, pe spate dreapta mi s-au pus niste placute folosite pina pun placute si discuri noi), trebuie sa mai schimb un cablu de la frana de mana, cel de la roata din dreapta ca era varza si cam ramanea blocata roata, apoi sferele: date jos toate si verificate: Fata:* sfera dreapta-7 bari, a fost incarcata dar fara a mi se da garantie cat o sa tina,
*sfera stanga-15 bari, a fost incarcata si am primit si garantie;
*sfera centrala: surpriza- era sparta, a curs ulei din ea, de fapt cand i-a fost desfacut surubul de incarcare a stropit o gramada de ulei, plus ca a curs si ulei din ea, a fost inlocuita cu alta sfera la care am primit garantie;
*conjunctorul pierdea putin ulei pe la un oring, mai exact nu prin partea care vine pe orizontala, pe aceeasi directie cu sfera, ce pe dedesupt, a fost desfacuta acea parte si s-a schimbat un oring. Cam atat in ceea ce priveste fata. In viitorul nu prea indepartat o sa trebuiasca schimbate si bucsele de la brat stanga, dreapta le-am schimbat deja, insa mai merg.
Spate:* sfera dreapta avea 25 de bari( 30 bari are o sfera normal pe spate, deci merge nu s-a umblat la ea);
*Sfera dreapta avea 24 bari si nu s-a umblat nici la aceasta.
*Sfera centrala spate, avea vreo 6-7 bari si a fost incarcata, insa fara sa primesc vreo garantie ca o sa aiba o viata prea lunga;
*mecanismul care actioneaza corectorul era plin de rugina, intepenit chiar, iar "piesa aia alba" umbla foarte tare, mai avea un pic si sarea. Am pus un alt mecanism din ala care functiona perfect si o "piesa alba" noua.
*a fost reglata inaltimea pe spate
A fost descoperit si motivul pt care se auzea un sgomot uneori pe fata dreapta: cand s-au schimbat placutele de frana, probabil, pe partea dreapta nu s-a mai pus acea siguranta, acea sarma practic, inapoi si etrierul joaca hora pe acolo. Am mai primit recomandare sa schimb uleiul hidraulic ca nu mai avea culoarea aia frumoasa verde, era un verde spre maro de acuma, si sa curat corectorul spate in viitor. Cand o sa ma iubeasca Boc mai mult o sa fac si restul operatiunilor.Pentru cei interesati( sper ca am voie sa fac asta) la Bacau am fost la domnul Valentin Sandu pe care il recomand si altor "citronari".
Am postat cu lux de amanunte in speranta ca o sa ajute pe cineva pe viitor, asa cum si eu am fost ajutat de alte topicuri/comentarii. Multumesc tuturor
Mai intai o constatare generala privind articulatiele, bucsi, pivoti, amortizoare, flanse, cochiliele alea de la sfere( ciuperci sau cum se cheama:D),placute frana(spate dreapta era cam varza in conditiile in care spate stanga discul arata bine si placutele erau la jumatate, pe spate dreapta mi s-au pus niste placute folosite pina pun placute si discuri noi), trebuie sa mai schimb un cablu de la frana de mana, cel de la roata din dreapta ca era varza si cam ramanea blocata roata, apoi sferele: date jos toate si verificate: Fata:* sfera dreapta-7 bari, a fost incarcata dar fara a mi se da garantie cat o sa tina,
*sfera stanga-15 bari, a fost incarcata si am primit si garantie;
*sfera centrala: surpriza- era sparta, a curs ulei din ea, de fapt cand i-a fost desfacut surubul de incarcare a stropit o gramada de ulei, plus ca a curs si ulei din ea, a fost inlocuita cu alta sfera la care am primit garantie;
*conjunctorul pierdea putin ulei pe la un oring, mai exact nu prin partea care vine pe orizontala, pe aceeasi directie cu sfera, ce pe dedesupt, a fost desfacuta acea parte si s-a schimbat un oring. Cam atat in ceea ce priveste fata. In viitorul nu prea indepartat o sa trebuiasca schimbate si bucsele de la brat stanga, dreapta le-am schimbat deja, insa mai merg.
Spate:* sfera dreapta avea 25 de bari( 30 bari are o sfera normal pe spate, deci merge nu s-a umblat la ea);
*Sfera dreapta avea 24 bari si nu s-a umblat nici la aceasta.
*Sfera centrala spate, avea vreo 6-7 bari si a fost incarcata, insa fara sa primesc vreo garantie ca o sa aiba o viata prea lunga;
*mecanismul care actioneaza corectorul era plin de rugina, intepenit chiar, iar "piesa aia alba" umbla foarte tare, mai avea un pic si sarea. Am pus un alt mecanism din ala care functiona perfect si o "piesa alba" noua.
*a fost reglata inaltimea pe spate
A fost descoperit si motivul pt care se auzea un sgomot uneori pe fata dreapta: cand s-au schimbat placutele de frana, probabil, pe partea dreapta nu s-a mai pus acea siguranta, acea sarma practic, inapoi si etrierul joaca hora pe acolo. Am mai primit recomandare sa schimb uleiul hidraulic ca nu mai avea culoarea aia frumoasa verde, era un verde spre maro de acuma, si sa curat corectorul spate in viitor. Cand o sa ma iubeasca Boc mai mult o sa fac si restul operatiunilor.Pentru cei interesati( sper ca am voie sa fac asta) la Bacau am fost la domnul Valentin Sandu pe care il recomand si altor "citronari".
Am postat cu lux de amanunte in speranta ca o sa ajute pe cineva pe viitor, asa cum si eu am fost ajutat de alte topicuri/comentarii. Multumesc tuturor
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Pai acuma masina da din nou senzatia ca mergi cu barca pe apa, reglandu-se inaltimea corect pe spate(era mai jos spatele in fapt) masina este mai aerodinamica, am bagat-o un pic pe un drum de pietris si mai erau si niste denivelari ( denivelari nu gropi) si la fel mergeam fara sa simt nimic in volan sau sa ma zgataie de sa imi sara rinichii. Acuma sunt pe zi ce trece tot mai fericit ca masina incepe sa mearga din ce in ce mai bn, si nu invers.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
@calul: la fel cum a spus si retro ca se regleaza pe fata. Pe spate ai pe bara de torsiune o brida care "dirijeaza" corectorul. Sa iti spun exact cum o rotesti pentru a o ridica, sau pentru a o cobori nu stiu.
Pun si o poza noua cu masina ca sa se vada garda la sol


Pun si o poza noua cu masina ca sa se vada garda la sol

cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Imi pare bine sa aud ca avem printre noi inca un proprietar de suspensie hidraulica multumit
Mie toti mecanicii ami spuneau odata ca nu sant bune , ca sant complicate...etc...FALS...daca ai un mester priceput si piesa de rigoare nu te doare capul , mai ales acum cand piata de second-hand este asa dezvoltata..pt piesele foarte costisitoare.

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai a si spus mai intr-un post anterior ce i-a facut la sandu valentin. cred ca esti aproape de bacau, asa ca poti face si tu o vizita sa rezolvi. asta bineinteles, daca nu gasesti pe cineva prin focsani. in primul rand trebuie reglata inaltimea; daca sta sus detot de fata, probabil a sarit bieleta de plastic de la corector, si ar trebui alta noua; e cam 15 lei la citroen; pe de alta parte, ar trebui facuta o verificare la sfere, daca zici ca a inceput sa sara.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes