Pierdere conjunctor

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

calul
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Joi 23-Dec-2010 23:01
Localitate: Roma, Italia

Pierdere conjunctor

Mesajde calul » Vin 11-Feb-2011 21:50

Buna seara. Sunt proaspatul posesor al unei Xantia 2 cu motor 2.0 HDI, 90cp, 1999, break. Am conjunctorul care pierde ulei LHM pe la capatul opus sferei centrale. As vrea sa stiu daca aceasta pierdere poate provoca o scadere de presiune in sistemul hidraulic care sa ma lase fara frane sau suspensie. Mentionez ca trebuie sa completez cu ulei LHM cam la 2 saptamani pentru a pastra nivelul in rezervorul de LHM. Va multumesc pentru ajutor.

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Vin 11-Feb-2011 22:22

e posibil sa cedeze oringul ala sau garnitura si pierzi uleiul lhm in cateva minute,atunci ramai fara frane si directie.
bafta multa si repara conjuctorul ca-i mai bn . :wink:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 11-Feb-2011 23:03

nu cred ca te lasa asa deodata, ci treptat. si eu zic totusi sa il repari, un oring costa 10 euro doar, iar daca vrei sa iei alt disjunctor, ai grija, pt ca trebuie sa fie de pe o masina fabricata dupa 98.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 23-Feb-2011 18:05

Eu am patit treaba cu O-ringul ala de la conjunctor, la BX...E urat rau !!! Iti da afara tot LHM-ul in cateva minute....De obicei se intampla treaba asta, cand cineva si-a bagat nasul pe acolo, fara sa stie in ce se baga si a montat un O-ring oarecare...Fara sa stie ca e un O-ring special...dintr-un material special...cu dimensiuni speciale (cu virgula... :D ).
Nici eu la acea vreme nu am luat in seama o mica pierdere pe la acel capac de pe conjunctor....pana a cedat...
Iti recomand sa schimbi cat mai curand acel O-ring, obligatoriu cu unul nou !!! Nu e o operatie extrem de grea, dar iti recomand sa o faci la un atelier specializat in Citroen (nu in alta parte)...pt. ca e o modalitate diferita/bizara de a demonta acel capac...
Colegii de aici de pe forum mai mult ca sigur te vor ajuta daca ii soliciti...

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 23-Feb-2011 18:11

Nu! O-ringul acela nu te poate lasa fara frane si suspensie, decat daca ramai fara LHM...
Daca masina ramane fara frane, mai mult ca sigur ca mai exista o defectiune pe instalatia hidraulica....
Ori pompa hidraulica nu ridica presiune, ori conjunctorul este uzat...
Din cate stiu pe Xantia s-a montat o pompa hidraulica cu compartimente separate pt. servodirectie (6 pistonase parca) si pt. suspensie si frane (doar 2 pistonase).
.........................
Detaliaza un pic...In ce conditii ramane masina fara frane si suspensie ??? Sau doar era o intrebare legata de acel O-ring ?!?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes