Pagina 1 din 1

calorifer caldura

Scris: Joi 21-Iul-2005 10:28
de gabi caragea
buna ziua
dupa cum am scris in celelalte mesaje am observat ca am o pierdere da antigel,azi mergind si cu aer con.si fara am observat ca daca merg 5 -10 min fara aer c.pozitionat butonul sau maneta pe rece dupa ce dau drumul la ac iese un fel de abur pe la grila de ventilatie din mijloc si se umezeste un pic acea grila .sa fie oare caloriferu spart?pentru ca in interior nu curge antigel dar citeodata se simte un aer umed.se poate schimba usor stiti cumva unde gasesc calorifer?sau unde pot merge sa rezolv aceasta problema.
multumesc

sorry am pus mesajul pe anunturi
acum sper sa fie bine

Scris: Joi 21-Iul-2005 12:02
de eugenro2001
Il pusese-si la "club", nu prea se potrivea. L-am mutat eu.

Scris: Joi 21-Iul-2005 12:26
de gabi caragea
multumesc frumos il mutasem si eu dupa ce am vazut greseala.curios este faptul ca nu am primit inca nici un raspuns pina acum ori au treaba ori nu prea stau pe forum

Scris: Joi 21-Iul-2005 13:47
de khan
daca se umezeste cind dai drumul la aer cond si cind maneta e pe "rece" e posibil sa fie doar condens. caloriferul are robinet si cind e inchis nu circula apa prin el, deci nu vad legatura cu caloriferul de caldura. pierderea s-ar putea sa aibe alta cauza

Scris: Joi 21-Iul-2005 14:02
de gabi caragea
condens ?si dece ar face condens?chestia este ca se simte si ceva aer umed in masina este cam dubioasa treaba,tu ce zici.

Scris: Joi 21-Iul-2005 14:22
de khan
pai e umed de la condens. e posibil sa fie infundata si scurgerea de sub radiatorul de clima. curge apa sub masina (undeva la mijloc, in spatele motorului) dupa ce merge mai mult timp aerul cond? daca nu, inseamna ca trebuie desfundata, ca sa nu desfaci totul, poti face asta pe o rampa sau un elevator

Scris: Joi 21-Iul-2005 14:25
de gabi caragea
nu am observat apa sub masina,si daca este infundat furtunul ar trebui sa fie ud in masina ,am bagat mina pe sub bord dar nu se simte nimic

Scris: Joi 21-Iul-2005 14:37
de DanCld
Ahaaa, acum m-am prins de ce ĂŽmi curge apă de sub maşină! Iniţial am crezut că am... pus-o, adică am intrat ĂŽn bolovani şi tre' să caut pe cineva să mă tracteze undeva la un mecanic care să ĂŽmi sudeze baia de ulei :twisted:

Scris: Vin 22-Iul-2005 13:29
de khan
sint destul de groase covorasele si pe deasupra e si destul de cald afara... daca intelegi ce vreau sa spun :wink:

Scris: Vin 22-Iul-2005 14:22
de gabi caragea
salut andrei
da m-am gindit si eu la asta ,ideea este ca trebuie sa fac rost de un calorifer sa am de rezerva ca atunci cind vin la service daca este nevoie sal sch. sa nu alerg dupa el ,trebuie sa iau de undeva unde il pot da si inapoi in caz ca nu este nevoie ma intelegi,eu sper sa nu fie caloriferul si sa fie ceva mai minor,oricum trebuie sa o rez.repede ca acum vine iarna.apropo cind merg cu ac si maneta de caldura este desch prin cal trece apa sau are circuit separat pentru ac.

Scris: Vin 22-Iul-2005 20:51
de khan
sint doua radiatoare separate. daca iti curge apa si ai caldura inchisa, exclude caloriferul de caldura, daca e aerul umed si se fac picaturi de apa pe grile in timp ce merge NUMAI aerul cnditionat inseamna ca nu e spart nimik. daca ar fi spart radiatorul de AC s-ar descarca instantaneu freonul si nu ar mai face rece. de asta spun ca, cel putin la prima vedere, nu trebe sa schimbi nimik, eventual sa desfunzi canalul ala de scurgere

Scris: Joi 15-Dec-2005 11:18
de cristian_v
Simti un miros umpic intepator cand dai drumul la caldura? Parbrizul se abureste repede?

Pentru info, prin radiatorul incalzire circula tot timpul lichid de racire, faptul ca ai sau nu caldura in masina e datorat unui volet care trimite aerul pe radiator sau pe langa el.

Oxipol

Scris: Vin 16-Dec-2005 11:06
de florin_budea
Daca ai vreo problema la radiator incearca sa il lipesti cu Oxipol . La mine a mers . L-am testat la cam 4-5 atm si a rezistat cu succes. La bord o sa ai ceva de lucru, eu am lucrat dupa cartea tehnica a masinii. Are cateva suruburi (3) la campatimentul motor, daca ca sa ajungi la ele trebuie sa dai motorasul de la stergatoare jos ca unul sa afla in spatele lor ,atentie suruburile sunt mascate sunt de 10 si iti trebuie o cheie speciala ca are adancimea mare(tubulara adanca), daca nu ai dupa ceva sa lucrezi (carte) nu iti indic sa-l desfaci , sunt suruburi cam multe si daca nu stii unde sunt risti sa deteriorezi bordul . Inaite sa dai bordul trebuie sa scoti "cutia" de la maneta de viteza. In jur de 5-6 ore daca nu mai mult , o sa ai de lucru.