Pagina 1 din 3

caloriferul de caldura

Scris: Joi 21-Iul-2005 10:15
de gabi caragea
buna ziua
dupa cum am scris in celelalte mesaje am observat ca am o pierdere da antigel,azi mergind si cu aer con.si fara am observat ca daca merg 5 -10 min fara aer c.pozitionat butonul sau maneta pe rece dupa ce dau drumul la ac iese un fel de abur pe la grila de ventilatie din mijloc si se umezeste un pic acea grila .sa fie oare caloriferu spart?pentru ca in interior nu curge antigel dar citeodata se simte un aer umed.se poate schimba usor stiti cumva unde gasesc calorifer?sau unde pot merge sa rezolv aceasta problema.
multumesc

Scris: Lun 20-Oct-2008 08:05
de Mexik
ai pori in calorifer siti miroase de la antigel

Scris: Lun 20-Oct-2008 08:16
de razzwan
incearca sa bagi in antingel stopplic(parca asa se numeste ) este un praf la tubulet mic (ca marime e ca tubul de pastile) dupa ce pui lasi motorul sa mearga putin si cred ca scapi de problema.... daca zici ca nu ai apa in masina ... totusi pune mana pe covorase sa vezi daca sunt umede...

Scris: Lun 20-Oct-2008 09:12
de DanT
Buna dimineata oameni buni ... :):)

Voi nu ati observat ca subiectul e din 2005 ?!?!?!

Hai sa fim oameni seriosi ..
daca mai aveti aceeasi problema si ce s-a discutat nu ajuta, atunci deschideti subiect nou ..

Ca sa nu inviem mortii ..:):)

Scris: Lun 20-Oct-2008 10:26
de razzwan
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Scris: Lun 20-Oct-2008 18:12
de cit_a
mai sti ! poate ,,omu" nu a reparat inca radiatorul :finga:

Scris: Lun 20-Oct-2008 18:24
de Cezcarino
Daca tot ati resuscitat topicu' ma bag: Cum se poate repara caloriferul~radiator daca e spart? sudura, ceva? eu am o Xsara2 din 2001, luata in iunie, si mai acu' am obs ca nu am racordurile la caldura - concluzia trasa de cineva pe forum fiind ca probabil e spart caloriferul... :cry: nu l-am verificat... cat sa pun deoparte?

Scris: Lun 20-Oct-2008 22:20
de razzwan
poi daca vrei sa faci o treaba il demontezi de pe masini sa vezi cat de tare curge daca umezeste poti sai bagi stop plic daca umezeste mai tare incepe sa curga serios si nu ai ceva banuti rezervati pt masina pusi deoparte te orientezi si tu pe unde curge cureti caloriferul de lamele alea pe partea respectiva si il poti lpi cu silicon evident tot ce tiam scris eu acum aici e un fel de carpeala dar tine ....

Scris: Mar 21-Oct-2008 00:15
de dj01fad
nu tine cu silicon, este munca in zadar. singurul lucru care poate eventual sa tina, este bison: epoxy metal. es in jur de 15-20 de lei, si se gaseste la practiker si alte chestii similare.

Scris: Mar 21-Oct-2008 15:49
de Cezcarino
Multumesc pt sfaturi! inca nu l-am dat jos, poate pe week-end, insa nu prea am idee cum :roll: am documentatia tehnica de pe forum: manual intretinere in engl si ceva cu piese in franca. intrebam daca e complicata lucrarea sa vad cat m-ar ajunge la un mecanic. eu in afara de mecanica(fizica) din facultate......nu prea ma descurc ... si nici la aia :oops:

Scris: Mar 21-Oct-2008 16:14
de Mexik
nici la mine nui caldura.robinetul deschide si inchide ca intra si iese apa calda din el,clapata de aer merge,dar nui calduro,maine cred cal curat cu domestos si mr musculo si il suflu cu compresorul dupa care bag sa vad cam cata apa intra in el cam 0,5-1l trebe sa intre.

Scris: Mar 21-Oct-2008 16:45
de Cezcarino
prea multe denumiri tehnice prietene... :lol: sunt pe dinafara. tot ce pot spune e ca eu nu am nici furtunele de apa racordate. restul habarn-am, ca pana acu n-am mai avut bibiu...

Scris: Mar 21-Oct-2008 16:50
de Mexik
e simplu fra.fii atent.dai drumu la caldura(dutonu din bord sa fie pe rosu nu pe albastru) pornesti motoru(sa fie cald) deschizi capota,si in partea dreapta unde sunt fisele care merg la bujii acolo sunt doaua furtune care intra in caroserie(unu intra in calorifer,unul iese din calorifer)pune mana pe ele si vezi dacas calde amandoua

Scris: Mar 21-Oct-2008 21:43
de razzwan
dj01fad scrie:nu tine cu silicon, este munca in zadar. singurul lucru care poate eventual sa tina, este bison: epoxy metal. es in jur de 15-20 de lei, si se gaseste la practiker si alte chestii similare.


tin sa te contrazic... merge cu silicon rosu....

Scris: Mie 22-Oct-2008 15:42
de Cezcarino
Mexik scrie:e simplu fra.fii atent.dai drumu la caldura(dutonu din bord sa fie pe rosu nu pe albastru) pornesti motoru(sa fie cald) deschizi capota,si in partea dreapta unde sunt fisele care merg la bujii acolo sunt doaua furtune care intra in caroserie(unu intra in calorifer,unul iese din calorifer)pune mana pe ele si vezi dacas calde amandoua


pai asa m-am gandit ca e spart caloriferul: FURTUNELE LIPSESC... apropo: sunt furtune speciale, un cod ceva?