Pagina 1 din 1

motor 2.0 8V xantia

Scris: Lun 21-Mar-2005 22:53
de cit16v
Ma intereseaza si pe mine cat de fiabil este un astfel de motor;
Deasemena ma intereseaza si consumul.
Este posibil ca la 200.000 km sa mai fie si bun? :) ;Cat ar mai putea duce?
Cine are o xantia pe benzina, poate sa-mi spuna ce probleme apar la o astfel de masina(din 1995)?

Multumesc! :)

Scris: Mar 22-Mar-2005 08:22
de Tavi Dumitru
Salut, eu am o Xantia din 94 numai ca are motor de 1.6i, ce pot sa-ti spun decat ca am cu ea 150000 km si nu am nici cea mai mica problema ( am inlocuit doar cateva furtune care se intarisera) Am fost de au masurat presiunea in cilindrii si au spus ca mai rezista cel putin inca 100000 km. Acum depinde si de cine este facut motorul ( al meu este Peugeot ) Am inteles de la cineva ca ar mai exista si motoare facute de Citroen in acea perioada si nu sunt chiar culmea fiabilitatii ( daca minte acel cineva, mint si eu)

Scris: Vin 21-Noi-2008 10:58
de ROBITA
poate cineva sa ma ajute cu o schema de montare a curelei de distributie la xantia 2000 8v

Scris: Vin 21-Noi-2008 11:16
de cbx
ROBITA scrie:poate cineva sa ma ajute cu o schema de montare a curelei de distributie la xantia 2000 8v

cod motor ?

Scris: Vin 21-Noi-2008 13:21
de ROBITA
nu conteaza cod dar mersi iam dat de cap dupa metoda clasica piston 1 sus si supapa atacata

Scris: Dum 21-Dec-2008 17:23
de the judge
salut.eu am o xantia de 2000 8v, cod motor RFX.masina este fabricatie 1994, momentan are aproape 160.000 km din care aproape 20.000 facuti de mine.in afara de ulei si filtre, nu am avut ce sa i fac.acum am o mica problema cu simeringul de la palier, pe partea cu distributia, si daca tot se umbla acolo e bine sa fie schimbate amandoua, si cel de sus de la axa cu came.
in ceea ce priveste consumul, acum in perioada rece se siutueaza undeva pe la 12l in oras, la un mers oarecum linistit (exista situatii cand trebuie sa ii mai si dai peste 3000 de rotatii ca deh...), iar in afara, undeva la 7l.
eu zic ca este un motor reusit, simplu ca si constructie, cu destula putere, care nu te va dezamagi.

Scris: Mar 23-Dec-2008 16:18
de nutzu313
eu am 1.8i LFZ, nu am probleme cu el, insa consumul in oras ajunge acum la 14-15% iar in afara cam 8.5-9% (recunosc ca de multe ori am talpa cam grea, mai ales in afara unde rar merg sub 120)

Scris: Mar 17-Feb-2009 15:37
de zoly
buna ,motoru meu e 1,6 cmc ,are220000km,se a cam uzat,scoate gaze si arunca ulei pe joja la turati mai ridicate ,trebe segmentat ,

Scris: Mar 17-Feb-2009 17:24
de Mexik
fratilor eu am de 1,6 cu 90cp sis super multumit,nu stiu dacai de peugeot sau citroen motoru dar merge ca un turbat.in tr 1 si 2 e cam puturoasa(max 90km-h) dar dupaia isi tare demaraj.in afara in tr5 cam la 130-140km/h ia cam 6% iar in oras undeva la 10-12%.de consum nu am ce zice ca sunt multumit la cat de mare si grea e masina si la motorasu ei asa mic.mentionez ca masina are 38mii km probabil deaia merge asa

Scris: Mar 17-Feb-2009 17:58
de dj01fad
eu am la XM motor 2.0i RFZ, care de fapt e acelasi cu RFX de la xantia, si pot spune ca aproape zilnic vede 6000 de ture, si nu are nimic... ba chiar urla foarte misto. motoarele sunt extraordinare, si suporta chinuiala la greu. motoarele de citroen sunt aceleasi cu motoarele de la pugeot, difera doar prinderi poate, si alte prostii. chiar si electronica este la fel la ele.

Scris: Mie 18-Feb-2009 00:15
de dj01fad
eu ma refeream la motoarele incluse in discutie; de exemplu: motorul de la xm de 2000 8 supape, este identic cu cel de pe pejo 605 2000 cu 8 supape; cel de pe pejo 405 e la fel cu ala de pe bx (bineinteles, nu e la fel unul de 1.6 cu unul de 1.9). nu m-am referit la xsara pt ca e cu totul alta generatie. eu ma refeream la masinile anilor 90, si my bad ca am uitat sa specific asta :lol:
cu toate ca am impresia ca motorul si aici ma refer la constructie, cred totusi ca e acelasi, dar nu pot sa spun asta clar.
poate ma insel, nu zic ba...

Scris: Joi 19-Feb-2009 09:58
de Mexik
ca sunt sau nu la fel eu sunt multumit de 1,6 la xantia si consum si putere,si chiar la ture mari merge bine fata de alte masini anterioare vw,opel sau bmw care acum ziceai cai sar pistoanele