Pagina 1 din 1

Cutie viteza

Scris: Mar 06-Iun-2006 11:12
de florin_budea
Imi intra greu in viteza in special la treptele 1,2,3 uneori cand introduc in masalier se manifesta cu nu ar fi cursa de abreaj la maxim , caraie, trebuie sa las ambreajul si sa-l reapas din nou ca sa-l pot intoduce in viteza , cand la masina este oprit motorul intra usor in toate vitezele . Cat m-ar costa reparatia?

Scris: Mar 06-Iun-2006 11:40
de sorin.
Vezi ca poate nu este reglat bine ambreiajul.

Scris: Mar 06-Iun-2006 13:08
de nicum
Tu ai Xantia, nu BX, asa ca am mutat topicul.
Daca pe loc merge ok si in mers ciriie, atunci verifica intii ambreiajul sa fie bine reglat. Empiric, trebuie sa decupleze total, atunci cind mai ai 2-3 cm pina la podea.
Daca atunci cind introduci in abreiaj si doar uneori ciriie, verifica intii reglajele de la timonerie, sub schimbator. Mai vezi exact care e pozitia in care merge bine si incearca sa faci la fel data viitoare.

Scris: Mar 06-Iun-2006 13:31
de jgr1001
Daca cu motorul pornit, cand calci pedala se aude un huruit discret, atunci ai probleme cu rulmentul de presiune.
Daca nu, este necesar doar reglajul ambreiajului.
De asemenea poate fi de vina cablul de ambreiaj, adica poate fi "desirat" - sunt rupte o parte din firele de otel care-l constituie si din cauza asta cablul se intinde, devenind elastic si nu decupleaza complet. Am patit chestia asta. In acest caz trebuie sa schimbi cablul

Scris: Lun 12-Iun-2006 18:09
de florin_budea
Cablul era cel vinovat, reglajul , cablul original s-a rupt si cel inlocuit era o idee ceva mai lung decat primul . M-am sperit pe degeaba, sunt patit cu cutia de viteza.

Scris: Lun 14-Sep-2009 20:12
de hippo
Saptamana trecuta m-am lovit si eu de o problema similara. @dj01fad mi-a sugerat si el sa verific cablu de ambreiaj. Inainte de a ma apuca de lucru, l-am sunat pe mecanicul care se mai ocupa de Xantiuta mea si i-am spus si lui care este problema si sa-mi spuna cum am acces mai usoe la piulita de pe cablu. Mi-a spus omul telefonic (pt ca era plecat din tara) ce si cum trebuie sa fac, dar inainte sa ma apuc de treaba, sa verific daca nu cumva presul s-a bagat sub pedale prea mult... Zis si facut... Merg la masina, ma pun in genunchi sa verific (sceptic fiind0 daca ar putea fi vorba despre covoras... Surpriza... :idea: era asa cum a spus el... :)) ](*,) Am repozitionat covorasul, iar de atunci totul este super ok in aceasta privinta.