Buna ziua

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 437
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Mesajde MisterClaude » Vin 28-Feb-2014 11:42

De aici confuzia... mi se parea mie ciudata explicatia ta :) Eu nu ma pricep la fel de bine ca tine, dar nu intelegeam de ce tot te iei de planetara :))

Din moment ce face asa si pe loc, o fi de la ambreiaj / cutie viteze... ceva pe-acolo.
Web design profesionist.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7665
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 28-Feb-2014 16:39

nu cred ca e de la ambreiaj sau de la cutie, pentru ca facea pe toata plaja de turatie. sau... cel putin asa ar fi logic. daca face la un anumit regim de turatie, atunci ori se intampla ceva cu motorul , ori intra ceva in rezonanta. dar... ce?! oricum, cu caseta de directie nu are nici o treaba.
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 437
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Mesajde MisterClaude » Vin 28-Feb-2014 16:41

Poate zic vreo prostie, dar... posibil sa fie tampoanele de la motor?
Sau cum am zis mai sus... articulatia aia de la schimbator pana la cutie?
Web design profesionist.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7665
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 28-Feb-2014 17:33

nu prea cred. alea trebuiau sa faca in toate regimurile de turatie. daca e un tampon dus si freaca cumva fier pe fier, face mai urat in turatii joase decat la 2-3000.
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 437
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Mesajde MisterClaude » Vin 28-Feb-2014 18:32

Atunci e un mister :)
Sa ne luminezi si pe noi dupa ce rezolvi problema. Si indicat ar fi s-o rezolvi cat de repede poti, sa nu te lase-n drum.
Web design profesionist.

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Vin 28-Feb-2014 18:53

Uitate la suportul de motor sub bratul de aluminiu .Foto mai jos.

Imagine

Imagine

cristicapu
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Sâm 22-Feb-2014 17:58
Localitate: BISTRITA NASAUD

Mesajde cristicapu » Mie 05-Mar-2014 22:54

Nu, nu merge intrerupt. Doar zdrangane ceva in maneta schimbatorului sau mai exact acolo aud eu sunetul si asta in momentul in care accelerez masina usor. Pe loc sau in mers. Referitor la sunetul din partea stanga a masinii (fisaitul) respectiv se aude in momentul in care masina sta pe loc. Daca virez (pe loc )de volan spre dreapta usor nu mai suna.

cristicapu
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Sâm 22-Feb-2014 17:58
Localitate: BISTRITA NASAUD

Mesajde cristicapu » Mie 05-Mar-2014 23:01

La asta ma gandeam si eu :) sa nu ma lase pe drum. O sa merg din nou la un alt mecanic sa vad ce raspuns imi da. O alta intrebare poate stupida dar ma gandesc eu :p Referitor la sunetul de la schimbator exista probabilitatea sa fie in maneta schimbatorului din greseala vreo ramasita de plastic sau ceva asemanator? Ma gandeam sa bag aspiratorul in pe teava :) din ce am vazut e o tija metalica goala...

Avatar utilizator
MisterClaude
Web Master
Mesaje: 437
Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
Contact:

Mesajde MisterClaude » Mie 05-Mar-2014 23:37

Fasaitul e posibil sa se auda de la pompa hidraulica. Mai ales ca atunci cand dai de volan se modifica.
Despre "ramasita" din schimbator nu stiu ce sa zic... in general plasticul nu intra in rezonanta... deci daca n-ai bucata de metal pe-acolo, altfel nu-mi explic.
Incearca sa tii mana pe schimbator cand accelerezi si simte daca vibreaza sau nu... daca atunci cand tii mana pe el nu se mai aude zanganind, inseamna ca "joaca" ceva in el sau pe langa el
Web design profesionist.

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Joi 06-Mar-2014 08:41

Uite cum as face :D
Urca masina cu partea stanga(ambele roti) sau partea dreapta pe o bordura si ridic-o pe maxim. Pui pe un prieten sa accelereze si tu sub masina asculti ...daca vrei sa verifici evacuarea ai grija sa folosesti o carpa groasa sa nu te frigi sau sa o verifici dupa ce se raceste.
Tija la maneta si cablurile franei de mana intra sub un scut.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187664
    Total subiecte 18615
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11702
    Cel mai nou membru Rodinel