Probleme incalzire

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

florin30
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Lun 07-Sep-2009 17:51
Localitate: slatina

Probleme incalzire

Mesajde florin30 » Dum 24-Noi-2013 21:25

Acum ca a venit iarna, am pus antigel 1:1 apa, iar cind dau drumul la caldura baga dar parca innecat si aerul nu e f cald, este caldut, daca masina e plina(5 pers) se aburesc geamurile fff tare chiar cu cadura/ventilatorul la max. Temperatura indicata in bord este de 80-85 grade. Care ar putea fi problema? Multumesc frumos si astept pareri de la voi...

florin30
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Lun 07-Sep-2009 17:51
Localitate: slatina

Mesajde florin30 » Dum 24-Noi-2013 21:27

La xantia este problema , ca bx-ul a plecat de mine...

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Dum 24-Noi-2013 23:21

Sa o luam pe rand.

1.Vezi cum se prezinta filtru de polen.

2.Daca miroase a antigel posibil radiator de caldura fisurat.

3-Dimineata pana ce pornesti masina verifica lichidul din vas.

4.Cand completezi desfa si capacelele pentru aerisire incercuite si sageata rosie. foto mai jos


Imagine

Imagine

Daca nu te descurci suna. 0740656870 sau 0767148877

Benone si vorbim.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 24-Noi-2013 23:59

el are o inventie acolo, pentru ca in dinspre motor spre bord nu mai are mufa aia la calorifer, ci intra niste furtune in bord.
daca se aburesc geamurile cu caldura data la maxim, e clar ca este caloriferul fisurat, sau cumva curge antigel cumva in tubulatura de aer. posibil sa fie de la furtunele alea care intra in calorifer, dar ca sa verifici asta, tot trebuie bordul dat jos.
fa un test. da temperatura la minim, si vezi daca se dezaburesc. dupa ce sunt dezaburite, da pe cald. daca incep sa se abureasca... nu ai ce sa ii mai faci.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Lun 25-Noi-2013 00:38

Clapeta de recirculare aer neaparat pe DESCHIS adica aer de afara. :D Si filtrul de polen eu il chimb anual toamna pt siguranta.

florin30
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Lun 07-Sep-2009 17:51
Localitate: slatina

Mesajde florin30 » Vin 29-Noi-2013 18:45

Pfff..nu curge antigel nici pe afara , nici in masina, nici nu miroase a antigel si nici nu se vad pierderi in vas. Nik--am descoperit si mufa aia de la calorifer...este acolo numai ca era mica si nu am vazuto eu...am aerisit ..degeaba...mai am sa inlocui filtrul de polen(miine)asa cum ma sfatuit Benone, daca nu ....nu stiu ...Drumuri bune si merci , baieti!@

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Sâm 30-Noi-2013 00:05

Daca nu ai scurgeri si ai aerisit mai mult ca sigur ca e filtrul de polen , fa-ti un obicei si schimba-l anual toamna , pentru siguranta , banuiesc ca nu e chiar o avere... :D

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 30-Noi-2013 13:57

La diesel nu stiu daca metoda care o folosesc eu e buna dar asa fac. Am observat ca se aeriseste singura daca dupa ce pun antigelul inapoi in motor il opresc si pornesc de vreo 2 ori cu capacul scos de la vasul de expansiune. Nu mai trebuie sa desfac nici un aerisitor 8)

florin30
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Lun 07-Sep-2009 17:51
Localitate: slatina

Mesajde florin30 » Sâm 30-Noi-2013 18:33

Azi am schimbat si filtrul de polen si daca dau clapeta pe inchis(sa recircule aerul din masina) parca simt ceva caldurica, daca dau sa traga aer din exterior abia daca se mai simte putinica caldura...pfff... incerc ce ma sfatuit Benone azi...sa bag apa cu presiune in radiator...va spun miine seara daca se schimba ceva..Numai bine

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Sâm 30-Noi-2013 19:18

Daca radiatorul nu este infundat verifica daca acest motoras lucreaza.

Imagine

Imagine

Imagine

Trebuie sa mute clapele de pe cald pe rece.


Imagine
:shock:

florin30
simpatizant
Mesaje: 73
Membru din: Lun 07-Sep-2009 17:51
Localitate: slatina

Mesajde florin30 » Mie 18-Dec-2013 19:53

Am bagat si apa in calorifer cu presiune si curge tot cu presiune , am verificat si motorasul care functioneaza...deci...pfff...are cineva sa imi puna o schema sau poze ceva cu sensul de circulat al aerului cald prin tubulatura aia? ma gindesc ca poate a fost umblat vreodata pe acolo si nu mai este etansa tubulatura...sau ...nici eu numai stiu. Multumesc frumos

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mar 24-Dec-2013 23:28

ventilatorul baga bine ?Nu prea are logica...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 25-Dec-2013 15:32

m-am uitat eu, si nu mai are caloriferul original - adica are ceva adaptare acolo. ori nu e asezat bine si cand dai drumul la aer sufla pe langa el si vine rece, ori este el vinovat.
eu personal nu ii inteleg pe acesti ciobani! un calorifer dinala costa 70 lei cel mai ieftin. de ce sa te apuci sa faci modificari ?!!?!?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mie 25-Dec-2013 22:57

Am avut la XM aceeasi problema de doua ori. o data a fost de la motorasul de comanda a clapetei, care avea ceva dinti sparti prin interior si nu mai rotea din pozitia de rece. S-a rezolvat prin desfacerea motorasului si rotirearotii cu dintii sparti cu 180 de grade. a doua oara a fst din cauza radiatorului. Are in interior o spirala de plastic pentru a limita viteza de curgere prin el, pentru a mari schimbul de caldura. In timp aia se macina si lichidul de racire nu curge cum trebuie. In final se infunda, dar pana atunci nu da caldura ca lumea, doar pe recirculare se dezmorteste nitel. Daca dai jos radiatorul ar trebui sa vezi o spiala de plastic la intrare si la iesire. Daca nu e, de acolo este problema si trebuie schimbat radiatorul.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Joi 26-Dec-2013 22:38

La cata munca e sa dai radiatorul jos sa il verifici , mai bine il schimbi direct daca nu e mai mult de 100lei.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos