Pagina 1 din 1

tobitza....

Scris: Mie 14-Aug-2013 15:21
de Catalin Radu
Salutare !! De ceva vreme mi se aude motorul mai tare. Astazi am fost la o mica inspectie, sus pe elevator la service, si s-a constatat ca zgomotul vine mai tare de la partea dinspre motor de evacuare ( teava aceea cu coturi care vine de sus de la motor si se imbina in toba mediana/catalizator). Acuma, acolo stiu ca exista 2 suruburi cu un fel de arc intre ele ( suruburi foarte bine intepenite de altfel :mad: ) ce au rolul unui racord flexibil la masinile mai noi. Intrebarea este : acolo, la imbinare se afla vreo garnitura ceva( si daca da, de unde o pot lua) sau vreun con care se imbina cu partea cealalta de evacuare ( si daca da de unde il pot lua, presupunand ca e rupt..sau il pot face la cineva la strung si suda??? ) ??

P.S. : rulmentul de la compresorul AC se schimba separat sau trebuie compresor nou ( sau sh)..cine si cu cat imi poate da un compresor functional ( si butonul de comanda AC din bord bonus ) ??

P.P.S : in rest, de 2 ani merge ca unsa...benzina si ulei ( si cate o presiune in roti si o spalare din cand in cand ) :D :D :D

Scris: Joi 15-Aug-2013 07:59
de leo
se vede c-ar fi ceva conic,chiar daca nu e exact pt masina care-o ai m-am uitat la toate si e cam la fel...:


Imagine

Scris: Vin 16-Aug-2013 18:02
de Catalin Radu
Si daca e sa fie de acolo, oare s-ar putea face doar acea piesa conica la un strung si suda in locul celei rupte??
Problema cea mai mare in zona aia in momentul de fata o reprezinta suruburile alea cu arc ce sunt intepenite iremediabil la mine si vor trebui taiate si inlocuite...unde as putea gasi asa ceva - surub +arc de marime si elasticitate asemanatoare ??
P.S : luni o bag in service sa se apuce de demontat traseul de evacuare sa vedem ce si cum, poate mai rasufla si prin alta parte

Scris: Mie 21-Aug-2013 06:22
de Catalin Radu
Va multumesc pentru schite..intr-adevar acolo era o garnitura, inlocuita cu succes cu un fel de mastic rezistent la temperaturi inalte....nu se mai aude nimic acum.
Problema rezolvata. Se poate inchide .

Scris: Mar 05-Noi-2013 21:17
de bogdan777
sal Catalin, am si eu aceasi problema, imi sufla pe la garnitura aia conica, as vrea sa stiu ce fel de mastic ai folosit sau daca se gaseste de cumparat. multumesc anticipat! sa auzim numai de bine!!!

Scris: Mie 06-Noi-2013 07:19
de Catalin Radu
Pai, nu stiu sigur ce fel de mastic au pus. E ceva rezistent la caldura, care initial era de culoare roz inchis..si acum s-a facut aproape caramiziu ( deci nu stiu cat de buna e reactia la caldura si cat va tine in timp). Eu unul nu sunt multumit de peticeala si ma voi duce la un atelier specializat pe evacuari si o sa cer o reparatie clasica, cu suduri si fier nene :D !!!....ceea ce iti recomand si tie :wink:

Scris: Mie 06-Noi-2013 08:33
de kady28
Am schimbat eu garnitura aia, se poate comanda de la orice magazin care aduce piese pe comanda. E facuta dintr-un fel de sarma impletita...din cate mai tin minte :?

Scris: Mie 06-Noi-2013 11:24
de dj01fad
ce sa sudezi acolo?! acolo schimbi garnitura aia si gata....
daca mergi mult timp cu ea uzata, se va strica si gulerul de la catalizator, asa ca... atentie.

Scris: Lun 11-Noi-2013 23:27
de bogdan777
sal catalin, am rezolvat problema. am fost la un mecanic de aici si mi-a schimbat garnitura. trebuie doar sa o schimbi, fara sa sudezi nimic pe acolo. ar trebui sa pui si tu o garnitura acolo pt ca masticul ala nu este bun, asa mi-a zis nenea mecanicul, mai ales acolo.