Pagina 1 din 1
usa deschisa sau erori?
Scris: Sâm 03-Noi-2012 12:13
de prodygal
asa cum am spus si in titlu masina crede ca o usa e deschisa si nu mai merge inchiderea.Am verificat cam tot ce am putut (swiciul din usa , cablaj etc )totul pare o.k. Masina nu vrea sa se inchida, se armeaza si dupa aceaia se dezarmeaza. Am observat ca decand face treaba asta nici lumina di plafoniere nu se mai aprinde . ceva idei?

Scris: Sâm 03-Noi-2012 22:33
de Mexik
buba asta am patito si eu la xantia,scoate toate plasticele de la fiecare usa ,acelea care apesi din interior sa blochezi usa.inchideo si va merge dupa care le bagi pe rand si vezi la care e buba(la mine usa dr fata a fost)
Scris: Dum 04-Noi-2012 00:19
de Rica
la mine dreapta spate,am pus plasticul ca masca,am scos sarma care bloca usa pe interior
sau stanga

nu mai stiu ca nu m-am urcat in spate

Scris: Dum 04-Noi-2012 14:56
de Mexik
exact rica,am observat caeste o boala la xantii,dar e minora pe langa masinile nemtesti laudate

Scris: Lun 05-Noi-2012 08:49
de Rica
problema e ca nu mai culiseaza pana la capat sa dea semnal de inchis
Scris: Lun 05-Noi-2012 22:07
de prodygal
Am facut tot ce mi-ați spus si la usile din spate, chiar daca pentru armarea inchiderii nu era nevoie sa ai usile din spate ĂŽnchise. Am verificat chiar si cu alta yala, ca m- am gândit ca e swiciul defect, dar face același lucru. Chiar nu știe nimeni ce ar putea sa aibĂŁ, e tare neplacut sa stai cu mașina deschisa tot timpul

Scris: Lun 05-Noi-2012 23:11
de dj01fad
desfa capitonajele la usile din fata, si scoate pe rand mufele de la cele 2 incuietori, si faci teste cu cate una scoasa. daca ii trece, broasca cu mufa scoasa e stricata. daca la testul asta te referi ca l-ai facut, atunci e mai delicat. este s1 sau s2? la usile din spate nu ai nici o treaba daca este s1. daca este s2 pot sa afecteze si ele pentru ca au contactele pentru lumina dinauntru in ele, dar totusi nu prea cred.
Scris: Lun 05-Noi-2012 23:28
de cbx
fire intrerupte , verifica daca ai tensiune pe acurator
Scris: Mar 06-Noi-2012 09:17
de prodygal
Nic am facut si testele de care vorbesti, am ĂŽncercat si cu alta yala si tot la fel face. Am scos fiecare muta in parte , chiar am desfacut si yala de la sofer deși e capsulata, am polizat un nit si am reușit sa o desfac. Totul e ok acolo, nu știu ce sa- i mai fac, mĂŁ dispera ca nu pot sa ĂŽnchid mașina ....

si pe spate sunt s1 ca mergea ĂŽnchisĂŁ mașina chiar daca vreo ușa din spate era deschisa. Eu cred ca pe la usile din fata e vreo bubĂŁ de care nu imi dau seama....
Scris: Mar 06-Noi-2012 21:17
de truck_mihai
Cand inchizi si incerci sa incui , ramane vreo lumina interioara aprinsa, ca ma gandesc ca poate e vreun contact de la iluminat blocat.
Cumnatul meu a patit asa la un berlingo, deci tot citroen nu alta masina nemteasca sau de alta marca.
Ii ramanea un bec cum ar fi pe aprins dar becul era ars, din cauza contactului care se decupleaza cand inchizi usa
dar contactul ramanea permanent cuplat si atrebuit sa se duca cu ea la reprezentanta si acolo i-au zis ca din cauza asta nu stiu
releu nu ii dadea curent la inchiderea centralizata, astfel ca baga cheia sa incuie , pela sofer se inchideau usile pe spate si la sofer, dar in fata la pasager ramanea deschisa, sau daca incuia de la usa pasagerului era invers, ramanea deschisa la sofer.
Asa ca ia o surubelnita in cruce , parca, si desfa fiecare contact , intrerupator montat pe stalpii de unde se tin usile in balamale, si uitate sa nu fie vreun contact mereu pe inchis. Bafta!!!
Scris: Mie 07-Noi-2012 22:21
de prodygal
Nu ramane nici un bec aprins. Azi pt câteva clipe parca isi revenise dupĂŁ care am atins niște fire din yala de la ușa pasagerului si a ĂŽnceput iar sa facĂŁ figuri, ceea ce mĂŁ face sa cred ca e ceva de natura electricĂŁ sau electronica, posibile erori in sistemul de inchidere. As dori sa știu cum se face resetarea sistemului, daca are efect scoaterea bornei pentru un anumit timp sau daca e alta metoda. M-as bucura daca ar putea ajuta cineva.

Scris: Mie 07-Noi-2012 23:35
de cbx
este posibil sa fie niste fire rupte ( conductorul rupt in interiorul camasii izolatoare ) , pana care nu este vizibila , ai nevoie de un aparat de masura