Pagina 1 din 1

temperatura motor 2.0 hdi 110

Scris: Joi 05-Iul-2012 23:44
de dj01fad
spuneti-mi si mie din experienta, cam care e temperatura la care sta motorul 2.0 hdi 110 iepe? (apa din motor). pe scurt, conditiile sunt urmatoarele: soare puternic, temperatura de topire afara, ac pornit, pedala calcata cu simt de raspundere. rezultatul? e simplu... apa sta la 100. ambele ventilatoare merg, nu fierbe, nu bobloroseste. vreau sa stiu daca e ok temperatura, ca sa stiu daca ii dau pace sau o iau la scobit. de mers merge ca unsa (a nu se intelege ca nu e unsa), nu face nici o figura.

Scris: Vin 06-Iul-2012 06:34
de jgr1001
Din citite, nu din experienta:

-termostatul se deschide la 83 grade
-treapta 1, ventilatorul 1 la 97 grade
-treapta 2, ventilatorul 2 la 105 grade
-supapa vasului de expansiune se deschide la 1.4 bar

O fi bine...

Re: temperatura motor 2.0 hdi 110

Scris: Vin 06-Iul-2012 19:55
de sergiuliku
dj01fad scrie:spuneti-mi si mie din experienta, cam care e temperatura la care sta motorul 2.0 hdi 110 iepe? (apa din motor). pe scurt, conditiile sunt urmatoarele: soare puternic, temperatura de topire afara, ac pornit, pedala calcata cu simt de raspundere. rezultatul? e simplu... apa sta la 100. ambele ventilatoare merg, nu fierbe, nu bobloroseste. vreau sa stiu daca e ok temperatura, ca sa stiu daca ii dau pace sau o iau la scobit. de mers merge ca unsa (a nu se intelege ca nu e unsa), nu face nici o figura.

cam la fel imi face si mie la 1.9 TD... la o viteza intre 120-130km/h, ac pornit, undeva la 2800-3000 ture imi sta apa la 100 grade... e normal sau nu prea?

Scris: Vin 06-Iul-2012 21:28
de calul
Singurul meu sfat este acela de a curata radiatorul circuitului de racire atat la interior (spalare) cat si la exterior prin folosirea unui jet de aer comprimat. La o viteza mare de rulare cu tot AC-ul in functiune apa nu trebuie sa treaca de 90 de grade. Numai daca este mizerie in interiorul radiatorului cat si pe exteriorul acestuia transferul de caldura este limitat. Sper sa nu gresesc in ceea ce spun.

la mine

Scris: Sâm 07-Iul-2012 13:00
de raulolariu
la mine pe cele mai mari calduri si forjata tare motor 19 td creste maxim 92 grade

Scris: Sâm 07-Iul-2012 16:27
de georgika1992
nu-i bai si la mine sta la fel cand am ac pornit,si caldura mai serioasa afara tot la 100,daca opresc ac scade

Scris: Sâm 07-Iul-2012 23:23
de dj01fad
mda.... am descoperit azi buba: ventilatoarele ba mergeau ba nu mergeau, iar eu le-am prins tot mergand saptamana trecuta. au facut din ce in ce mai rau, iar azi nu au mai mers deloc. culmea... nu mai merge niciunul. asa ca... am de scobit pe la ele. mi-am dat seama ca e de la ele, pentru ca se oprea ac-ul singur de nebun.

Scris: Dum 08-Iul-2012 00:20
de calul
Poate fi releul Bitron de vina?

Scris: Dum 08-Iul-2012 15:47
de dj01fad
no way... am scos releele si am incercat sa le pornesc pe direct; daca invart cu mana de palete, la un moment dat dau sa porneasca si apoi mor iarasi, deci clar sunt carbunii uzati la ele.

Scris: Dum 08-Iul-2012 21:58
de kady28
Chiar Nic, se potrivesc carbuni de la altceva sau trebuiesc taiati..modificati?

Scris: Dum 08-Iul-2012 22:52
de dj01fad
azi am reusit sa imi repar unul dintre ventilatoare la activa, ca si aia mergea doar cu unul la maxim. problema a fost de la carbuni, si am luat altii de la un motoras de c5 care ii avea buni, dar avea modulul electronic dus.
acum sa vad si la astalalta ce ii fac, gasesc eu carbuni pe undeva. 2 mai am de pe la un alt ventilator, si mai am 2 ventilatoare de 1.9 td din primele serii, care au paleta mai mare in diametru, si nici nu vine paleta mea pe axul de la ele, deci cred ca o sa le demolez pe alea sa le iau carbunii.
am mai intalnit si alta situatie, cand carbunii erau foarte buni, dar ramasesera blocati in culisele lor. sau... am mai gasit mai demult la o masina ambele motorase efectiv carbonizate, probabil din cauza rulmentilor care s-au blocat.
cert este ca motorasele noi sunt destul de scumpe, iar eu, ca un destept, am avut peste 10 bucati, dar le-am dat pe toate fara sa ma gandesc ca oi avea nevoie. asta e...

Scris: Lun 09-Iul-2012 06:47
de calul
Te rugam sa faci cateva poze motoraselor si carbunilor. :prayer:

Scris: Lun 09-Iul-2012 13:00
de dj01fad
am luat cu mine la servici cateva, si daca am timp ma apuc de ele. o sa incerc sa fac si poze, daca oi avea cu ce. (de... nu suport smartphone-urile)

Scris: Joi 12-Iul-2012 03:14
de e.miron
La mine nu trece de 90 nici daca o rog frumos.
Si vorbim de temperaturi de peste 40 grade zilnic, de la 11 la 6 seara.De cand o am o singura data a depasit linia de 90, stateam intr-um ambuteiaj cu toate alea pornite si atunci am crezut ca s-a intamplat ceva ca au pornit ventilatoarele cu un zgomot imens dar in 5 secunde acul era sub linia de 90. Am urcat pe munte incarcata ca la targ, si vorbim de multi km si nici din greseala nu trece.