Ajutor, consum exagerat la Citron Xantia 1,8

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Ajutor, consum exagerat la Citron Xantia 1,8

Mesajde florin_budea » Vin 02-Dec-2005 12:43

Am un Citron Xantia 1,8 i si am probleme cu consumul de carburant(benzina). Consumul a depasit 20l/ 100 km. Problema a survenit cand un mecanic mi-a inlocuit motorul.Inaite motorul (de la masina de piese de schimb)functiona perfect(la 280 km cam in jur de 20 l ) .
De la sistemul de injectie un furtun merge pana la "tub " (care este situat intre grila de radiator si panoul de singurante stanga masinii) care permite 3 conexini de furtune ,2 sus diametrul mai mic si unul jos cu diametrul ceva mai mare . Catalizatorul nu mi la mai montat dupa cealalta masina care era pentru piese de schimb si deci sonda lambda este in suspensie.
La acest motor schimbat mi-a pus vechiul sistem de injectie , si vechiul calculator . Cine ma poate ajuta cu aceasta problema as dori daca se poate o imagine a motorului ca sa pot conecta furtunele la acel tub corespuzator si daca ma puteti ajuta in legatuta cu consumul. Cert este ca acel mecani si-a batut joc de mine.I-am dat o treaba simpla oarecum pentru un mecani si pauza.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 02-Dec-2005 12:47

pai cred ca sonda lambda e cea mai vinovata pentru asta, atita vreme cit calculatorul nu mai primeste informatii de la sonda scapa cita benzina poate in injectoare.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 02-Dec-2005 14:00

Ce mi-a parut dubios in legatura cu "tubul" ,sub el se vede la conectiunea cu diametrul mai mare care ar fi trebuit sa mearga undeva , stropit mai degraba pulverivat ceva lichid si cand am verificat (am absobit aer din el cu gura) vapori de benzina cat cuprinde, din acesta cauza cred ca are un efect asupra consumului.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 03-Dec-2005 09:47

La injectie se poate intampla ca surplusul de benzina sa fie bagat in baie, asa cum am auzit ca e cazul la carburator? Pentru ca nu e posibil ca motorul sa arda toate benzina aceea si atunci o scapa in baia de ulei, cu consecinte, se stie, tare urate...
Dar nu stiu daca e valabil la injectie, eu am avut un BX carb care consuma tot cam 20 in oras si am schimbat uleiul de doua ori in doua luni, dar deja motorul incepuse sa aiba probleme cu linia...
Asadar, intereseaza-te si de treaba asta.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Lun 05-Dec-2005 09:34

Sa stii ca este adevarat , voporii din "tub" nu pot aparea numai daca motorul are probleme, am un alt sistem de injectie de la cealalta masina si am verificat lagatura tubului cu cu gazele carter si se pare ca au legatura . Azi ii montez linia de tobe + catalizatorul care are sonda , curios este ca pe aceasta linie de tobe nu este dotata cu sonda , dar mufa de la calculator exista. Posibil fostul proprietar sa fi schimbat toba din mijloc cu cu o alta contrafacuta care vine direct din galerie fara sonda

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Lun 05-Dec-2005 09:53

Am probleme la roata din fata partea dreapta , uneori se aude cum ceva freaca numai la peste 60 km/ora cel putin atunci se aude, am verificat rulmentul este in regula am fost la mai multi mecanici au zis ca totul este in regula dar sunetul tot apare. Uneori apare la un viraj dar poate disparea tot la un viraj .Eu am ajuns la concluzia ca ca placutele de frana freaca, raman cuplate f. putin dar culmea este ca frecarea nu este contina de genul cum ar fi ovaliozat discul de franare, planetara am scimbat-o am mai eliminat o cauza. Tu ce zici.
Am alt butuc complect dupa alta masina dar sistemul de franare are ABS si al meu nu are asa ceva , este o proplema daca montez cu acest sistem fara sa fie cuplat la calculator de franare ABS?

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Lun 05-Dec-2005 09:58

Am verificat nivelul de ului sa vad daca a depasit nivelul , dar totul este OK, Benzina nu se simte in ulei.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 05-Dec-2005 11:01

La benzina pe carburator, se intimpla rar fenomenul de care spui tu si doar in timp. La injectie in schimb, daca nu iti merge regulatorul de presiune, in scurt timp iti baga atit de multa benzina (injectia merge la presiune mai mare decit carburatia) incit contamineaza uleiul, eventual da benzina pe esapament :cry:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Conducta hidrauluica

Mesajde florin_budea » Mar 13-Dec-2005 13:01

Intradevar , sonda lambda era vinovata , totul a revenit la normal, dar cum baiul nu te lasa in pace mi-a tunat o conducta hidraulica pa fata dreapta si culmea este ca in vara am schimbat-o, ca si predecesoarea ei s-a perforat cam cat un varf de ac , suficient sa pirzi tot uleiul hidrauluic si care este si asa ieftin al naibii(320.000 lei/l) , sa o doar lipesc(alamita) sau inlocuita cu alta?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 13-Dec-2005 14:36

Daca e alamita bine, rezista. Am avut eu conducta hidraulica principala alamita si am mers asa cam 1 an.
Eventual, poti ncerca sa imbraci zona respectiva intr-un furtun de cauciuc cu diametrul interior aprox egal cu diametrul conductei.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Mie 14-Dec-2005 12:42

Cauta lichid mai ieftin pe la benzinariile OMW este fabricat de ei si este cam 200 000 mii lei


Acum numai de acolo iau


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187665
    Total subiecte 18615
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11702
    Cel mai nou membru Rodinel