probleme mari la relanti si accelerare
Moderator: Echipa Tehnica
probleme mari la relanti si accelerare
buna ziua. am citit fiecare topic in parte in speranta ca am sa gasesc ceva de folos. am vazut ca mai avea cineva probleme asemanatoare, insa doar asemanatoare, nu la fel, si din acest motiv m-am hotarat sa deschid un topic nou.
ce se intampla: masina nu mai sta la relanti, adica oscileaza intre 200( poate chiar mai putin) si 1000 ture. daca vreau sa plec de pe loc, adica apas acceleratia mai tare ca sa turez motorul, acesta moare. daca o gadil incet, scade aproape de tot, dar nu moare, si reusesc sa plec. un alt sindrom ar fi ca are momente cand sta singura turatain aprox 2500-2800 de ture, dupa care ori isi revine ea la relanti, unde trepideaza si moare ori da sa moara, moare o accelerez eu un pic, si isi revine la relantiu unde face la fel. un alt sindrom ar fi faptul ca daca sunt in mers, si dau sa o acclerez are ezitari lungi pina acclereaza. de pornit porneste la sfert de cheie. masina este cea din semnatura, a avut instalatie de gaz, am dat-o jos, insa nu am mai dat jos toate acele fire de la la instalatia de gaz. spun asta fiindca problemele au aparut dupa ce am dat jos instaltia de gaz. altceva ce mai pot sa spun, este ca si inainte se auzea un zgomot ciudat undeva pe la galerii, era ceva neetans, ori pe la catalizator.
i-am schimbat fisele la bujii, i-am curatat injectoarele cu ultrasunete, bujiile sunt NGK si au max 5000 km facuti. tot in urma cu 5000 de km i-am schimbat ulei, filtru ulei, filtru benzina, filtru aer. nu am umblat deloc la distributie.( sa fie cureaua)
Ce ar putea sa aiba? ma baga in faliment
ce se intampla: masina nu mai sta la relanti, adica oscileaza intre 200( poate chiar mai putin) si 1000 ture. daca vreau sa plec de pe loc, adica apas acceleratia mai tare ca sa turez motorul, acesta moare. daca o gadil incet, scade aproape de tot, dar nu moare, si reusesc sa plec. un alt sindrom ar fi ca are momente cand sta singura turatain aprox 2500-2800 de ture, dupa care ori isi revine ea la relanti, unde trepideaza si moare ori da sa moara, moare o accelerez eu un pic, si isi revine la relantiu unde face la fel. un alt sindrom ar fi faptul ca daca sunt in mers, si dau sa o acclerez are ezitari lungi pina acclereaza. de pornit porneste la sfert de cheie. masina este cea din semnatura, a avut instalatie de gaz, am dat-o jos, insa nu am mai dat jos toate acele fire de la la instalatia de gaz. spun asta fiindca problemele au aparut dupa ce am dat jos instaltia de gaz. altceva ce mai pot sa spun, este ca si inainte se auzea un zgomot ciudat undeva pe la galerii, era ceva neetans, ori pe la catalizator.
i-am schimbat fisele la bujii, i-am curatat injectoarele cu ultrasunete, bujiile sunt NGK si au max 5000 km facuti. tot in urma cu 5000 de km i-am schimbat ulei, filtru ulei, filtru benzina, filtru aer. nu am umblat deloc la distributie.( sa fie cureaua)
Ce ar putea sa aiba? ma baga in faliment
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Buna dimineata,
In primul rand trebuiesc mai multe detalii despre masina. Pentru a fi cat mai aproape de adevar, va rog sa postati seria de caroserie a masinii,pentru a vedea ce motor are,ce injectie,ce an de fabricatie este. Posedand aceste date,impreuna cu ceeace ne-ti relatat,putem sa va dam un sfat.
In general,simtomatica descrisa, tine se motorasul pas cu pas( motorasul regulator de ralanti).
Marius Molocea
0722247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti-Strejnic-nr.51
In primul rand trebuiesc mai multe detalii despre masina. Pentru a fi cat mai aproape de adevar, va rog sa postati seria de caroserie a masinii,pentru a vedea ce motor are,ce injectie,ce an de fabricatie este. Posedand aceste date,impreuna cu ceeace ne-ti relatat,putem sa va dam un sfat.
In general,simtomatica descrisa, tine se motorasul pas cu pas( motorasul regulator de ralanti).
Marius Molocea
0722247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti-Strejnic-nr.51
am sa fac asa cum ai spus tu, adica sa le curat intai cu un spray de carburator. vad ca ai aceeasi masina ca a mea si banuiesc ca ii fi patit la fel. acum, sa spun ce am mai facut eu: am pus un corp clapeta de pe o xantia 1.8i corp clapeta fara iac. la 1.8 i acest asha zis motoras pas cu pas impreuna cu corpul automat sunt puse pe un furtun. ce am facut eu: i-am dat avansul mai mare, adica clapeta sa stea putin intredeschisa ca sa nu se opreasca la relanti. fix aceleasi simptome le avea. am inteles ca sa o pun pe tester o pun degeaba. ...o intrebare: cand pui contactul, pe a doua treapta, ce becuri ti se aprind tie in bord? in mers nu mi se aprinde nici un bec. multumesc
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
stop cu atentie,uleiul cu bateria,abs ul,aerbegul,becu care verifica senzorii de motor si inca un bec care nu stiu ce face,cand am pornit sau stins toate.am vazut cum e si debitmetrul de aer pe furtun,mie mi se pare o tiganie.eu am 2xantii de 1,6 si am avut problema ta la una si mancat de toti nervii.in prima faza iam curatat debitmetrul ca nu aveam bani sa pun altu(500ron unu original magneti mareli) dupa care incepuse sa mearga bine dar statea uneori turata la 1500-2000 in rest era ok.dupa ceva timp am curatat iacul(am dat 2 caurele cu burghiu de 1mm in el ,lam bagat la ultrasunete si dupaia mam tot jucat cu el invartindul si pe gaurele curgea numa negreala) lam pus sus si merge sin ziua de azi. poate ai noroc sa mearga si la u dar in rest eu nam umblat la clapeta de acceleratie ca u
eu nu am abs si airbag. cand spui becul pt senzorii de la motor te referi la acel bec iluminat cu galben din partea stanga sus si care are ca tre liniute care aduc un pic cu semnul de la mercedes?;))) nu am cartea tehnica sa vad cum arata. multumesc pentru raspunsuri. invat, invat,invat...
altceva. m-am mai gandit la o chestie.....mie nu imi este complet etansa evacuarea. ma refer ca dupa galerii, acolo unde vine prins restul evacuarii, adica inainte de sonda lambda si catalizator, imi cam sufla. de fapt nu este etansa toba in acel loc.se si aude, se si vede, se si simte miros. si acum ce m-am gandit: sonda lambda urmareste concentratia de oxigen(daca stiu eu bn). daca toba sufla pe acolo, la sonda lambda nu mai ajung toate gazele sau zic eu ca intra oxigen sau mai stiu eu. sa fie oare asta problema?
altceva. m-am mai gandit la o chestie.....mie nu imi este complet etansa evacuarea. ma refer ca dupa galerii, acolo unde vine prins restul evacuarii, adica inainte de sonda lambda si catalizator, imi cam sufla. de fapt nu este etansa toba in acel loc.se si aude, se si vede, se si simte miros. si acum ce m-am gandit: sonda lambda urmareste concentratia de oxigen(daca stiu eu bn). daca toba sufla pe acolo, la sonda lambda nu mai ajung toate gazele sau zic eu ca intra oxigen sau mai stiu eu. sa fie oare asta problema?
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Daca problemele au aparut dupa demontarea instalatiei de gaz, de aici trebuie sa pornesti cu investigatiile, faptul ca nu sta la relanti si se tureaza aleator ma face sa cred ca amestecul este prea sarac mai ales ca masina moare cand la plecarea de pe loc. verifica sa nu traga aer fals pe undeva prin zona corpului clapetei de acceleratie sau pe la galeria de admisie.
MESERIAS
am sa o verific. ce am uitat sa spun. masina mergea impecabil pe gaz. o porneam bineinteles pe benzina, mergea frumos, asteptam sa treaca de 60 de grade, o dadeam eu pe gaz. cand o opream o dadeam cu 1 minut inainte inapoi pe benzina. ce pateam: cand o dadeam inapoi pe benzina masina avea iar fluctuatii de relanti, insa doar atat, fluctuatii care ori dispareau pur si simplu daca mai asteptam un pic, ori o opream asa si cand o porneam mergea iar frumos pe benzina. fluctuatii d erelanti, se acelera normal, nu tin minte sa se fi oprit motorul. vreau sa spun ca acuma merge din ce in ce mai prost. am oprit ieri la un drum de vreo 20 de km prin oras de cel putin 6 ori motorul. la fiecare semafor ori il opresc eu ori se opreste el.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Fluctuatiile de turatie la trecerea de pe gaz la benzina se datorau faptului ca pompa de benzina nu apuca sa umple complet camera de nivel constant a carburatorului cu benzina,dovada este faptul ca daca o lasai mai mult timp sa functioneze isi relua mersul normal. Dupa ce ai relatat aceste aspecte cred ca totusi ai o problema de alimentare cu pompa de benzina ea nu asigura un debit constant si probabil ca trage aer fals pe la vreun furtun pe partea de aspiratie, poate fi membrana sparta, caz in care ai avea un puternic miros de benzina in compartimentul motor. Tot ce am scris emai sus este valabil daca pompa de benzina este mecanica adica este acionata de axa cu came, daca este electrica si se afla in rezervor, se complica problema trebuie sa verifici si traseul electric care deserveste pompa. ar mai fi de verificat un aspect daca la demontarea instalatiei de gaz a fost demontata si electrovalva care deschidea traseul de benzina, vezi daca mai este in circuit sau daca traseul s-a refacut fara pierderi .
MESERIAS
pompa de benzina este electrica. cand pun contactul o aud. sa vad cum fac rost de un corp clapeta si un motoras pas cu pas sa le schimb sa fiu sigur ca sunt bune. maine ma duc din nou la atelierul de gaz sa imi verifice inca o data daca este totul in regula. m-as uita daca a fost demontata acea electrovalva, dar nu stiu care este si unde a fost pusa. DA: uneori am un miros de benzina chiar si in masina. faptul ca sufla esapamentul pe la primul racord nu este o problema nu? fiindca sufla fix inainte de sonda lambda. este atat de dificil de schimbat acea garnitura de la racordul de evacuare esapament? am fost in service, s-au uitat, au vazut pe unde sufla si mi-au zis ca e complicat , se pot rupe suruburile, sunt greu de pus inapoi, bla bla, ca dupa aia un nea vasile sa imi spuna ca nu e greu deloc ca suruburile ies cumva in parti si ca as putea si eu chiar sa le schimb si sa pun garnitura ca sa nu mai scoata si acel zgomot putin deranjant. abia am inmatriculat masina si nu am apucat sa ma bucur de ea. daca as sti exact ce sa schimb, as cumpara chiar si nou, insa si asa e cam criza....
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
mi-am dat seama de unde vine problema. adica de la ce este. in corpul clapeta vin doua furtunase mici unul se duce undeva in partea stanga la un senzor ceva ca intra la o chestie care are doua fire care se duc spre ecu.un furtunas din ala se duce in dreapta la o chestie care vine prinsa de rampa de la injectoare si in care intra pe dedesupt un furtun putin mai gros. cand am scos furtunasul care se duce in stanga si l-am lasat scos, masina merge perfect. oare ce o fi stricat de pe acolo? ce sa verific. sunt fericit ca am gasit de unde e. aaaaa, cand trag cu gura din acel furtunas masina se accelereaza.
are idee cineva ce, cum si de unde? multumesc
are idee cineva ce, cum si de unde? multumesc
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
ala de pe rampa injectoarelor e regulatorul de presiune, probabil ca nu mai e comandat cum trebuie (lipsa vacuum) sau e sparta membrana
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo