Pagina 1 din 1

LA RELANTI IARNA TURATIA URCA SI COBOARA PE TIMP DE SECUNDE

Scris: Dum 10-Oct-2010 09:43
de motrocel
Astã iarnã mi s-a Întâmplat de vreo douã ori ca dupã parcare cu urcare pe bordurã cu zãpadã, deci când am trecut de la turaÞii mai mari la relanti, fãrã sã mai apãs pe acceleraÞie, motorul a Început sã se tureze pânã la 1500 ºi apoi sã scadã la 900, de câteva ori pe percursul a 5 -7 secunde ºi avea tendinÞa sã se opreascã singur. I-am dat câteva pedale de acceleraÞie bune ºi ºi-a revenit.

Care a fost explicaĂžia?

Scris: Mie 13-Oct-2010 21:34
de VALY giurgiu
MOTROCEL ? Da de ce intrebi ce ti s-a intimplat acum citeva luni????????

Scris: Mie 13-Oct-2010 21:47
de viorelovidiu
VALY giurgiu scrie:MOTROCEL ? Da de ce intrebi ce ti s-a intimplat acum citeva luni????????


a ramas "traumatizat" :oops:

Scris: Joi 14-Oct-2010 17:01
de motrocel
VALY giurgiu scrie:MOTROCEL ? Da de ce intrebi ce ti s-a intimplat acum citeva luni????????


Pentru ca problema s-a rezolvat atunci, dar s-ar putea sa se mai repete.

Scris: Joi 14-Oct-2010 17:04
de motrocel
viorelovidiu scrie:
VALY giurgiu scrie:MOTROCEL ? Da de ce intrebi ce ti s-a intimplat acum citeva luni????????


a ramas "traumatizat" :oops:


Ce gluma reusita......
Oricum multumesc pentru osteneala de a scrie.

Scris: Joi 13-Ian-2011 15:08
de dan1972
Chiar daca s-ar putea sa nu mai fie de actualitate, o sa spun si eu cateva cuvinte...
Fenomenul asta se pare ca apare la multe Xantii, asa ca stai linistit.
Cine stie ce a fost...Probabil o mizerie ajunsa in rampa de injectie...un regim de functionare care nu a convenit sistemului de injectie...etc...Ceva care a perturbat functionarea sistemului...
Probabil ca atunci cand ai suit masina pe bordura, motorul a fost pus in sarcina, fara a avea o turatie prea mare...Probabil ca injectoarele au dat o cantitate prea mare de benzina, care nu a ars complet si a perturbat functionarea sondei Lambda, pt. cateva secunde...
Sistemul de injectie, daca ai remarcat, are o oarecare intarziere in a se auto-regla...Timp in care este actionat motorasul de relanti...avansul la aprindere...etc...Pana cand toate acestea se uniformizeaza, trece un timp...mai ales cand motorul functioneaza la relanti...Cand i-ai calcat acceleratia ulterior, motorul a reintrat in parametri si s-a linistit...
Probabil ca nici corpul port clapeta nu mai e prea curat...Probabil ca nici injectoarele nu mai sant prea curate si nu mai pulverizeaza cum trebuie benzina....etc.
Cand a fost facuta ultima data o curatire a injectoarelor la masina ta??? Probabil ca aici afli raspunsul la problema ta. :D .