Probleme AC Xantia 1,9 TD - rog ajutor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

cipandelu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mie 12-Mai-2010 21:01
Localitate: Constanta

Probleme AC Xantia 1,9 TD - rog ajutor

Mesajde cipandelu » Mie 12-Mai-2010 21:08

Buna seara tuturor impatimitilor marcii Citroen,

Numele meu este Ciprian si sunt de curand proprietarul unei Xantia 1,9TD din 1998. Masina este super din punctul meu de vedere, eu preferand masinile de dimensiuni mari, iar suspensia hidraulica face toti banii, nu ma asteptam la un asa confort de la un Citroen.

Am insa o mica/mare problema, si anume instalatia de Aer Conditionat. Masina a fost cumparata de mine de la un domn care a tinut-o vre-o 6 luni nepornita. Instalatia de AC nu avea destul freon asa ca am incarcat-o si compresorul a pornit si a functionat in parametrii normali fara probleme insa dupa 3-4 zile nu a vrut sa mai porneasca. Am plecat cu masina la un drum de 60km cu AC pornit, acesta a functionat absolut normal iar dupa o stationare de aproximativ 3 ore cand am plecat inapoi spre casa surpriza! compresorul a refuzat sa mai porneasca. Am verificat sigurantele si sunt in regula, de asemenea am verificat tensiunea la firele de alimentare ale compresorului si am remarcat ca acesta nu primeste curent. Ma puteti ajuta cu vreùn sfat? Multumesc frumos!

P.s: Am verificat si instalatia si freonul nu a fost pierdut!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 12-Mai-2010 22:32

ai cumva, din anumite motive martor de bord supraincalzire motor aprins ? Daca acesta se aprinde, ac-ul se opreste.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 12-Mai-2010 23:45

pai... din moment ce masina a stat 3 ore, era oricum aproape rece; ai verificat instalatia pe tester si e la presiunea corecta?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 15-Mai-2010 17:17

verifica si daca ai curent pe mufa de la presostat, sint 2 fire groase pe unul intra + si trebuie sa iasa pe celalalt, daca nu iese inseamna ca a pierdut freon sau ca presostatul are o problema
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

A.C. Xantia 1,9 TD

Mesajde iliescu sorin » Sâm 15-Mai-2010 18:22

Am avut si eu probleme cu clima la recenta mea Xantie 1,9 td ,si dupa cateva ore de lucru un prieten electrician Marius a rezolvat si acum e OK ! Incearca si tu , telefonul lui e :0752917523 .

cipandelu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mie 12-Mai-2010 21:01
Localitate: Constanta

Mesajde cipandelu » Joi 20-Mai-2010 09:45

@ mbc - nu am acel martor aprins in bord

@ dj01fad - nua ma verificat inca pe tester, a venit un prieten de al tatalui meu care se ocupa cu instalatii frigorifice de vre-o 35 ani, si mi-a verificat presiunea si a zis ca este ok... o sa ma duc sa o bag si pe tester sa vad ce zice.

@ khan - maine voi verifica si acest lucru, multumesc frumos pt sfat

@ sorin - daca nu ii dau de cap ma duc la prietenul tau, multumesc!


Sper ca nu se supara nimeni daca va mai adresez o intrebare tot pe acest topic, ca sa nu mai deschid altul: Aveti idee cam cat costa o pompa de injectie noua sau cam cat costa reparatul capului hidraulic? Pompa mea sigur are probleme cu capul hidraulic, zic eu pt ca porneste foarte greu, si daca o las peste 4-5 ore piede toata presiunea si motorina din pompa, ii dau la cheie de 4-5 ori cateva zeci de secunde ca sa porneasca. Daca o amorsez din pompa manual porneste ceva mai repede cam la a2a cheie lunga. Adaug faptul ca atunci cand dau la cheie nu scoate pic de fum, ca si cum nu are motorina deloc... de aici si banuiala ema pe capul hidraulic.

Multumesc tuturor pt. deranj si pt. raspunsurile date!

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

Mesajde iliescu sorin » Joi 20-Mai-2010 15:03

Capul hidraulic inlocuit te duce cam la 300 lei si se poate face in Inel 2 , pe langa Marvimex .

cipandelu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mie 12-Mai-2010 21:01
Localitate: Constanta

Mesajde cipandelu » Vin 21-Mai-2010 17:33

iliescu sorin scrie:Capul hidraulic inlocuit te duce cam la 300 lei si se poate face in Inel 2 , pe langa Marvimex .


Poti sa fi te rog putin mai explicit? Este vorba de un service ceva? O locatie mai exacta daca ai putea? Multumesc frumos!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 23-Mai-2010 10:28

vezi in primul rind daca nu trage aer instalatia. daca necesita reamorsare, sigur trage aer si e normal sa porneasca greu. nu cred ca are ceva capul daca nu scoate fum negru si porneste usor la cald
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 23-Mai-2010 14:12

fa ce a spus khan prima data, nu te apuca sa demontezi masina aiurea...
nu are ce presiune sa piarda in 4-5 ore, pt ca nu sta presiune in ea cand e oprita. daca trage aer, se scurge motorina de pe teava inapoi in rezervor, si porneste greu. verifica prina data etansarile de la filtrul de motorina, si de la pompa de amorsare... etc.

cipandelu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mie 12-Mai-2010 21:01
Localitate: Constanta

Mesajde cipandelu » Mar 25-Mai-2010 22:17

khan scrie:vezi in primul rind daca nu trage aer instalatia. daca necesita reamorsare, sigur trage aer si e normal sa porneasca greu. nu cred ca are ceva capul daca nu scoate fum negru si porneste usor la cald


La cald porneste relativ usor... adica invarte totusi de 2,3 ori dar porneste la prima cheie. Voi verifica cele spuse de tine. Multumesc mult. O sa ma apuc de ea in 2-3 zile pt. ca acum sunt cam ocupat si nu mi-am vazut capul de treaba. Inca o data va multumesc pt. sfaturi si o sa va tgin la curent.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 25-Mai-2010 23:20

dar bujiile le-ai verificat? sau releul lor?


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo