Salut.
De ieri mi-a revenit o problema pe care am mai avut-o la Citroenul meu acum vreo 2 ani:
Brusc masina se oprea si trebuie sa astept cateva minute bune pana sa porneasca. De mentionat ca in timpul asta, in loc de zumzetul normal pe care il facea pompa de motorina din rezervor, se auzea un colcait.
In fine, dupa mai multe incercari, scos busonul de la rezervor, etc... masina pornea.
Se oprea neregulat, nu avea nici o logica. Cateaodata se oprea o data la 5 minute si o tinea asa langa...
Seful meu ( de la el am luat masina) s-a dus la mecanici, a schimbat pompa de motorina (cred ca de 2 ori) s-a chinuit dar tot n-a reusit sa-i dea de cap.
Eu deja ma obisnuisem sa merg asa.
Spre surpriza mea, dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre, problema a disparut. De tot.
Am crezut ca problema era filtrul de motorina (ciudat totusi ca nu si-a dat nimeni seama??????????).
Cand se apropia schimbul urmator de ulei si filtre am patit aceeasi problema. Am schimbat tot (inclusiv filtru motorina) si din nou problema a disparut.
Pana aseara. De abia am ajuns cu ea in Bucuresti ( eram in C-ta).
Azi dimineata am schimbat filtrul motorina dar...nu-si mai revine.
Aceeasi veche problema : cand pun contactul se aude un colcait in rezervor (ca un colcait de mate), porneste si in mai putin de 10 min. se opreste.
Dupa ce se opreste trebuie sa pun contactul de 3-4 ori si abia dup-aia porneste.
Nu stiu...aer in instalatie? Pompa de motorina (dar aici am mari indoieli; mi-e c-o schimb degeaba ca seful meu).Ceva sfaturi? Merci mult.
Aer in instalatia de alimentare
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
S-A REZOLVAT.
Pompa de motorina la Xantia mea intra intr-un pahar, oala, cutie de plastic sau cum i-o spune si apoi in rezervor.
Se infundase un orificiu ( canal ) din aceasta cutie si nu mai ajungea destula motorina in pahar.
De aia cred ca se auzea si zgomotul ca un colcait de mate. Pompa tragea mai mult in gol.
Bine ca am rezolvat-o.
Acuma, stau sa ma gandesc daca acum 2 ani cand imi facea cam la fel nu am avut aceeasi problema...Simptomele au fost cam asemanatoare dar atunci stiu ca s-a schimbat pompa, deci varianta asta cade...
Pompa de motorina la Xantia mea intra intr-un pahar, oala, cutie de plastic sau cum i-o spune si apoi in rezervor.
Se infundase un orificiu ( canal ) din aceasta cutie si nu mai ajungea destula motorina in pahar.
De aia cred ca se auzea si zgomotul ca un colcait de mate. Pompa tragea mai mult in gol.
Bine ca am rezolvat-o.
Acuma, stau sa ma gandesc daca acum 2 ani cand imi facea cam la fel nu am avut aceeasi problema...Simptomele au fost cam asemanatoare dar atunci stiu ca s-a schimbat pompa, deci varianta asta cade...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo