Pagina 1 din 1

activa si hidractiva,care este diferenta,si ceva detalii des

Scris: Dum 05-Iul-2009 17:59
de luchian88
ce diferente sunt intre cele doua??? ceva detalii ne puteti da???va vom fi cu totii recunoscatori!!!

Scris: Dum 05-Iul-2009 18:26
de mbc
xantia activa este un model mai deosebit de xantia facuta special pentru a spori stabilitatea. Citat wikipedia:

"In 1995, the Activa technology was introduced, which is an extension to the Hydractive II suspension, where two additional spheres and two hydraulic cylinders are used together with computer control to eliminate body roll completely. This technology is more broadly known as active suspension, and the Xantia Activa has exceptional road holding comparable to true sports cars."

hydractive inseamna (la xantia) optiunea de a alege intre 2 optiuni de suspensie: confort / sport, practic suspensie ferma sau moale.

Exista xantii care nu sunt nici activa nici hydractive si au o suspensie aproximativ aceeasi cu bx-ul.

Scris: Dum 05-Iul-2009 21:23
de dj01fad
mda
mai pe scurt activa este o hydractiva care nu se inclina in curbe... sistemul este destul de complec, are propriul calculator, 2 sfere in plus, cate un piston hidraulic pus pe fiecare punte in loc de bieleta stabilizatoare (fata stanga si spate dreapta parca); toate bune si frumoase atata timp cat merge, masina sta excelent pe drum, chiar incredibil de bine pot spune; singura problema este ca nu prea are feedback, si... sta ce sta, apoi zboara direct, fara sa anunte nimic cum ca ar pierde din stabilitate, si din cauza asta, foarte multe din ele au sfarsit facute praf; apoi, ca o concluzie la toate astea... sistemul s-a pus pe xantia 2000 16V, V6.24, 2000 hdi si turbo CT; daca te bate vreun gand, te sfatuiesc sa te feresti de asa ceva pentru ca sistemul e greu de intretinut; piesele sunt dedicate, si nu le face decat citroen; ca fapt divers te sfatuiesc sa te feresti si de motorul turbo CT, ce sa mai zic de conbinatia fatala ACTIVA turbo CT :lol: am vrut si eu sa iau asa ceva, si un piston hidraulic, facut rost prieteneste, nu l-am gasit sub 2000 de lei... recunosc, masinile sunt super misto, cel putin turbo ct activa mi se pare cea mai smechera, pt ca e motor relativ mic, taxe bune, etc; problema este cu itnretinerea care este extrem de dureroasa cu piese noi, iar second... nu prea se gasesc, sau mai bine zis, deloc; daca vrei sa iti fac o recomandare de xantia... te sfatuiesc cu placere sa alegi un 2000i 16V, model hydractive. trage si tu concluziile;

Scris: Dum 05-Iul-2009 23:09
de luchian88
dj01fad scrie:mda
mai pe scurt activa este o hydractiva care nu se inclina in curbe... sistemul este destul de complec, are propriul calculator, 2 sfere in plus, cate un piston hidraulic pus pe fiecare punte in loc de bieleta stabilizatoare (fata stanga si spate dreapta parca); toate bune si frumoase atata timp cat merge, masina sta excelent pe drum, chiar incredibil de bine pot spune; singura problema este ca nu prea are feedback, si... sta ce sta, apoi zboara direct, fara sa anunte nimic cum ca ar pierde din stabilitate, si din cauza asta, foarte multe din ele au sfarsit facute praf; apoi, ca o concluzie la toate astea... sistemul s-a pus pe xantia 2000 16V, V6.24, 2000 hdi si turbo CT; daca te bate vreun gand, te sfatuiesc sa te feresti de asa ceva pentru ca sistemul e greu de intretinut; piesele sunt dedicate, si nu le face decat citroen; ca fapt divers te sfatuiesc sa te feresti si de motorul turbo CT, ce sa mai zic de conbinatia fatala ACTIVA turbo CT :lol: am vrut si eu sa iau asa ceva, si un piston hidraulic, facut rost prieteneste, nu l-am gasit sub 2000 de lei... recunosc, masinile sunt super misto, cel putin turbo ct activa mi se pare cea mai smechera, pt ca e motor relativ mic, taxe bune, etc; problema este cu itnretinerea care este extrem de dureroasa cu piese noi, iar second... nu prea se gasesc, sau mai bine zis, deloc; daca vrei sa iti fac o recomandare de xantia... te sfatuiesc cu placere sa alegi un 2000i 16V, model hydractive. trage si tu concluziile;


mda,eu banuiesc ca ar fi hydractive,ca am vb cu cineva de aici si a spus ca ar fi hydractive,ca are acel buton in plus langa maneta de ridicare coborrare!!! si ca ar fi in 16 v,nush exact,cum pot afla exact ce motorizare am???

Scris: Dum 05-Iul-2009 23:15
de dj01fad
daca e 16V scrie si pe motor treaba asta;
cel mai sigur te uiti in certificat si vezi ce putere are motorul; din ce an este masina? daca ai butonul acela din fata levierului de ridicare, atunci este hydractive; daca era activa, scria pe bandoul de pe usa soferului in primul rand lucrul asta;

Scris: Dum 05-Iul-2009 23:17
de abarth_mcm
codul motorului banuiesc ca ar trebui sa iti indice ce motor ai...
si daca e normala sau hydractiva, ce dotari are..etc...cred ca poti afla astea prin seria caroseriei..parca era pe forum un topic in care cineva se oferea sa zica toate caracterisiticile masinilor citroen folosind seria de la caroserie..nu mai stiu eaxct :roll: ...

later edit: asa e, la activa scrie pe bandou la usa.

Scris: Dum 05-Iul-2009 23:20
de dj01fad
uitasem... codul pentru motorul 8V este RFX; pentru cel 16V nu il stiu...
alt hint: daca pe usa fata pe bandou scrie 2.0 i, este 8V, iar daca scrie 2.0 16V este 16V.

Scris: Dum 05-Iul-2009 23:32
de luchian88
da,m-am lamurit acuma,este 8v,ca scrie doar 2.0i pe usa...si ce pb au aceste xantii,ma poate lamurii cineva???
sau ce e bun la ele???fata de celelalte...

Scris: Lun 06-Iul-2009 19:03
de the judge
probleme foarte mari nu au.motorul de 2l si 8valve e un motor foarte linistit in functionare, si foarte vivace totodata.am una identica cu a ta, 2l 8v hydractive.acum am ceva probleme cu bucsile de pe fata, cele mari, dar ..deh..romania, si cu sferele pe fata care sint un pic cam imbatranite si s a rigidizat un pic suspensia.in rest...toate bune si frumoase.nu am de ce sa ma plang.

Scris: Mar 07-Iul-2009 01:23
de luchian88
the judge scrie:probleme foarte mari nu au.motorul de 2l si 8valve e un motor foarte linistit in functionare, si foarte vivace totodata.am una identica cu a ta, 2l 8v hydractive.acum am ceva probleme cu bucsile de pe fata, cele mari, dar ..deh..romania, si cu sferele pe fata care sint un pic cam imbatranite si s a rigidizat un pic suspensia.in rest...toate bune si frumoase.nu am de ce sa ma plang.


deci la fel si la mine,plus ca la mine trebuiesc schimbati si rulmentii spate de la brate:((:((:((mai da-mi detalii tips/trick,iti las id-ul meu intr-um pm daca ti-e mai usor,dar zic totusi sa postezi aici,ca sa se lamureasca si cei mai noi intrati...k???
te rog,dar doar daca se poate,app cum iti tacane(pompa-disjunctor-conjunctor)