activa si hidractiva,care este diferenta,si ceva detalii des
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
- Localitate: Resita,caras severin
activa si hidractiva,care este diferenta,si ceva detalii des
ce diferente sunt intre cele doua??? ceva detalii ne puteti da???va vom fi cu totii recunoscatori!!!
i love my Xantia!!!!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
xantia activa este un model mai deosebit de xantia facuta special pentru a spori stabilitatea. Citat wikipedia:
"In 1995, the Activa technology was introduced, which is an extension to the Hydractive II suspension, where two additional spheres and two hydraulic cylinders are used together with computer control to eliminate body roll completely. This technology is more broadly known as active suspension, and the Xantia Activa has exceptional road holding comparable to true sports cars."
hydractive inseamna (la xantia) optiunea de a alege intre 2 optiuni de suspensie: confort / sport, practic suspensie ferma sau moale.
Exista xantii care nu sunt nici activa nici hydractive si au o suspensie aproximativ aceeasi cu bx-ul.
"In 1995, the Activa technology was introduced, which is an extension to the Hydractive II suspension, where two additional spheres and two hydraulic cylinders are used together with computer control to eliminate body roll completely. This technology is more broadly known as active suspension, and the Xantia Activa has exceptional road holding comparable to true sports cars."
hydractive inseamna (la xantia) optiunea de a alege intre 2 optiuni de suspensie: confort / sport, practic suspensie ferma sau moale.
Exista xantii care nu sunt nici activa nici hydractive si au o suspensie aproximativ aceeasi cu bx-ul.
"If in doubt, flat out!"
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mda
mai pe scurt activa este o hydractiva care nu se inclina in curbe... sistemul este destul de complec, are propriul calculator, 2 sfere in plus, cate un piston hidraulic pus pe fiecare punte in loc de bieleta stabilizatoare (fata stanga si spate dreapta parca); toate bune si frumoase atata timp cat merge, masina sta excelent pe drum, chiar incredibil de bine pot spune; singura problema este ca nu prea are feedback, si... sta ce sta, apoi zboara direct, fara sa anunte nimic cum ca ar pierde din stabilitate, si din cauza asta, foarte multe din ele au sfarsit facute praf; apoi, ca o concluzie la toate astea... sistemul s-a pus pe xantia 2000 16V, V6.24, 2000 hdi si turbo CT; daca te bate vreun gand, te sfatuiesc sa te feresti de asa ceva pentru ca sistemul e greu de intretinut; piesele sunt dedicate, si nu le face decat citroen; ca fapt divers te sfatuiesc sa te feresti si de motorul turbo CT, ce sa mai zic de conbinatia fatala ACTIVA turbo CT
am vrut si eu sa iau asa ceva, si un piston hidraulic, facut rost prieteneste, nu l-am gasit sub 2000 de lei... recunosc, masinile sunt super misto, cel putin turbo ct activa mi se pare cea mai smechera, pt ca e motor relativ mic, taxe bune, etc; problema este cu itnretinerea care este extrem de dureroasa cu piese noi, iar second... nu prea se gasesc, sau mai bine zis, deloc; daca vrei sa iti fac o recomandare de xantia... te sfatuiesc cu placere sa alegi un 2000i 16V, model hydractive. trage si tu concluziile;
mai pe scurt activa este o hydractiva care nu se inclina in curbe... sistemul este destul de complec, are propriul calculator, 2 sfere in plus, cate un piston hidraulic pus pe fiecare punte in loc de bieleta stabilizatoare (fata stanga si spate dreapta parca); toate bune si frumoase atata timp cat merge, masina sta excelent pe drum, chiar incredibil de bine pot spune; singura problema este ca nu prea are feedback, si... sta ce sta, apoi zboara direct, fara sa anunte nimic cum ca ar pierde din stabilitate, si din cauza asta, foarte multe din ele au sfarsit facute praf; apoi, ca o concluzie la toate astea... sistemul s-a pus pe xantia 2000 16V, V6.24, 2000 hdi si turbo CT; daca te bate vreun gand, te sfatuiesc sa te feresti de asa ceva pentru ca sistemul e greu de intretinut; piesele sunt dedicate, si nu le face decat citroen; ca fapt divers te sfatuiesc sa te feresti si de motorul turbo CT, ce sa mai zic de conbinatia fatala ACTIVA turbo CT

-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
- Localitate: Resita,caras severin
dj01fad scrie:mda
mai pe scurt activa este o hydractiva care nu se inclina in curbe... sistemul este destul de complec, are propriul calculator, 2 sfere in plus, cate un piston hidraulic pus pe fiecare punte in loc de bieleta stabilizatoare (fata stanga si spate dreapta parca); toate bune si frumoase atata timp cat merge, masina sta excelent pe drum, chiar incredibil de bine pot spune; singura problema este ca nu prea are feedback, si... sta ce sta, apoi zboara direct, fara sa anunte nimic cum ca ar pierde din stabilitate, si din cauza asta, foarte multe din ele au sfarsit facute praf; apoi, ca o concluzie la toate astea... sistemul s-a pus pe xantia 2000 16V, V6.24, 2000 hdi si turbo CT; daca te bate vreun gand, te sfatuiesc sa te feresti de asa ceva pentru ca sistemul e greu de intretinut; piesele sunt dedicate, si nu le face decat citroen; ca fapt divers te sfatuiesc sa te feresti si de motorul turbo CT, ce sa mai zic de conbinatia fatala ACTIVA turbo CTam vrut si eu sa iau asa ceva, si un piston hidraulic, facut rost prieteneste, nu l-am gasit sub 2000 de lei... recunosc, masinile sunt super misto, cel putin turbo ct activa mi se pare cea mai smechera, pt ca e motor relativ mic, taxe bune, etc; problema este cu itnretinerea care este extrem de dureroasa cu piese noi, iar second... nu prea se gasesc, sau mai bine zis, deloc; daca vrei sa iti fac o recomandare de xantia... te sfatuiesc cu placere sa alegi un 2000i 16V, model hydractive. trage si tu concluziile;
mda,eu banuiesc ca ar fi hydractive,ca am vb cu cineva de aici si a spus ca ar fi hydractive,ca are acel buton in plus langa maneta de ridicare coborrare!!! si ca ar fi in 16 v,nush exact,cum pot afla exact ce motorizare am???
i love my Xantia!!!!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
codul motorului banuiesc ca ar trebui sa iti indice ce motor ai...
si daca e normala sau hydractiva, ce dotari are..etc...cred ca poti afla astea prin seria caroseriei..parca era pe forum un topic in care cineva se oferea sa zica toate caracterisiticile masinilor citroen folosind seria de la caroserie..nu mai stiu eaxct
...
later edit: asa e, la activa scrie pe bandou la usa.
si daca e normala sau hydractiva, ce dotari are..etc...cred ca poti afla astea prin seria caroseriei..parca era pe forum un topic in care cineva se oferea sa zica toate caracterisiticile masinilor citroen folosind seria de la caroserie..nu mai stiu eaxct

later edit: asa e, la activa scrie pe bandou la usa.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
probleme foarte mari nu au.motorul de 2l si 8valve e un motor foarte linistit in functionare, si foarte vivace totodata.am una identica cu a ta, 2l 8v hydractive.acum am ceva probleme cu bucsile de pe fata, cele mari, dar ..deh..romania, si cu sferele pe fata care sint un pic cam imbatranite si s a rigidizat un pic suspensia.in rest...toate bune si frumoase.nu am de ce sa ma plang.
CITROEN...covorul fermecat
-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Mie 01-Iul-2009 16:29
- Localitate: Resita,caras severin
the judge scrie:probleme foarte mari nu au.motorul de 2l si 8valve e un motor foarte linistit in functionare, si foarte vivace totodata.am una identica cu a ta, 2l 8v hydractive.acum am ceva probleme cu bucsile de pe fata, cele mari, dar ..deh..romania, si cu sferele pe fata care sint un pic cam imbatranite si s a rigidizat un pic suspensia.in rest...toate bune si frumoase.nu am de ce sa ma plang.
deci la fel si la mine,plus ca la mine trebuiesc schimbati si rulmentii spate de la brate:((:((:((mai da-mi detalii tips/trick,iti las id-ul meu intr-um pm daca ti-e mai usor,dar zic totusi sa postezi aici,ca sa se lamureasca si cei mai noi intrati...k???
te rog,dar doar daca se poate,app cum iti tacane(pompa-disjunctor-conjunctor)
i love my Xantia!!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo