pornire la rece

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

pornire la rece

Mesajde gabi caragea » Lun 12-Sep-2005 09:37

buna ziua si bine v-am regasit
am fost in concediu si nu am mai avut acces al internet,dar sa trecem peste acea perioada si sa va intreb urmatorul lucru:cind pornesc masina dimineata se aude un scartiit ciudat cred ca freaca vre-o curea aveti idee ce este?si urmatoarea problema tot dimineata la pornire motorul se tureaza ciudat adica creste scade turatia si asta la intervale scurte de cateva secunde,ceea ce am observat este ca face acest lucru cind se ridica masina,dupa ce masina sa ridicat se stabilizeaza si turatia este normal sa se intimple asa?
multumesc

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 12-Sep-2005 09:49

cred ca au legatura fenomenele si cred ca legatura este la pompa de presiune care a inceput sa lucreze mai greu sau a carei curea nu mai e strinsa bine sau s-a uzat. verifica asta incercind mai intii sa stringi cureaua (asta in cazul in care nu e uzata vizibil). daca persista, atunci problema se muta la pompa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 12-Sep-2005 10:08

salut
vrei sa spui ca cureaua de transmisie are legatura si cu relantiul sau mai bine spus cu socul automat eu ma gindeam ca poate are ceva probleme pe la injectie sau calculator,crezi ca daca o schimb si cu rola presoare s-ar putea schimba situatia?si inca ceva sti cumva cam cat ma costa la voi la service sa schimb caloriferul de caldura si cam cit dureaza,,cu caloriferul vin eu,,?
multumesc

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 12-Sep-2005 10:13

spuneam ca daca cureaua patineaza dintr-un motiv sau altul (fie ca e slaba, fie ca merge greu pompa sau poate si intinzatorul(?)) se aude acel scirtiit si asta poate scadea si turatia motorului. nu are legatura cu altceva de gen ralanti, injectie... etc.

cu service-ul mai bine il suni direct pe tata la 0744634200 si discuti, nu stiu sa iti spun preturi pentru fiecare operatie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 12-Sep-2005 10:20

ok multumesc frumos,pentru informatii

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 12-Sep-2005 11:14

Aceeasi problema a avut-o un vecin de-al meu la un BX. Cand cupla conjuctorul, facea un sunet ciudat si motorul aproape ca se oprea. Era de la pompa hidraulica care mergea f greu in sarcina.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 12-Sep-2005 11:46

ok si daca este de la pompa asta ansemna ca pompa are o problema?si care ar fi aceea?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 12-Sep-2005 18:56

Daca e de la pompa inseamna ca e uzata pompa. Dar intii verifica cureaua sa fie bien intinsa. Nu stiu cum e la xantia, pp ca e la fel ca la BX: cureaua tb sa fie foarte bine intinsa, aproape sa nu poti apasa pe ea. Si eu am avut acceasi problema, credeam ca e pompa, dar s-a dovedit ca nu era bine intinsa cureaua.
So, check the belt first :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Lun 12-Sep-2005 21:52

IMPORTANT INFORMATION, conform specialistilor de la pleiades:

"The "V" belt used on a 5 cylinder pump (BX, CX) needs to be very tight to prevent belt slippage.

The Multi "V" belt used on a Xantia pump does not need to be too tight, overlightening can/will cause leakage and/or serious internal damage to the pump."

Pune masina in pozitia jos,asteapta sa coboare si apoi pune pe pozitia maxim sus. urmareste fulia pompei si observa daca patineaza cureaua.

Alta cauza ar putea fi blocarea rulmentului pompei, ceea ce ar fi mai complicat de rezolvat.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo