buna ziua si bine v-am regasit
am fost in concediu si nu am mai avut acces al internet,dar sa trecem peste acea perioada si sa va intreb urmatorul lucru:cind pornesc masina dimineata se aude un scartiit ciudat cred ca freaca vre-o curea aveti idee ce este?si urmatoarea problema tot dimineata la pornire motorul se tureaza ciudat adica creste scade turatia si asta la intervale scurte de cateva secunde,ceea ce am observat este ca face acest lucru cind se ridica masina,dupa ce masina sa ridicat se stabilizeaza si turatia este normal sa se intimple asa?
multumesc
pornire la rece
Moderator: Echipa Tehnica
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
cred ca au legatura fenomenele si cred ca legatura este la pompa de presiune care a inceput sa lucreze mai greu sau a carei curea nu mai e strinsa bine sau s-a uzat. verifica asta incercind mai intii sa stringi cureaua (asta in cazul in care nu e uzata vizibil). daca persista, atunci problema se muta la pompa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
salut
vrei sa spui ca cureaua de transmisie are legatura si cu relantiul sau mai bine spus cu socul automat eu ma gindeam ca poate are ceva probleme pe la injectie sau calculator,crezi ca daca o schimb si cu rola presoare s-ar putea schimba situatia?si inca ceva sti cumva cam cat ma costa la voi la service sa schimb caloriferul de caldura si cam cit dureaza,,cu caloriferul vin eu,,?
multumesc
vrei sa spui ca cureaua de transmisie are legatura si cu relantiul sau mai bine spus cu socul automat eu ma gindeam ca poate are ceva probleme pe la injectie sau calculator,crezi ca daca o schimb si cu rola presoare s-ar putea schimba situatia?si inca ceva sti cumva cam cat ma costa la voi la service sa schimb caloriferul de caldura si cam cit dureaza,,cu caloriferul vin eu,,?
multumesc
spuneam ca daca cureaua patineaza dintr-un motiv sau altul (fie ca e slaba, fie ca merge greu pompa sau poate si intinzatorul(?)) se aude acel scirtiit si asta poate scadea si turatia motorului. nu are legatura cu altceva de gen ralanti, injectie... etc.
cu service-ul mai bine il suni direct pe tata la 0744634200 si discuti, nu stiu sa iti spun preturi pentru fiecare operatie
cu service-ul mai bine il suni direct pe tata la 0744634200 si discuti, nu stiu sa iti spun preturi pentru fiecare operatie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca e de la pompa inseamna ca e uzata pompa. Dar intii verifica cureaua sa fie bien intinsa. Nu stiu cum e la xantia, pp ca e la fel ca la BX: cureaua tb sa fie foarte bine intinsa, aproape sa nu poti apasa pe ea. Si eu am avut acceasi problema, credeam ca e pompa, dar s-a dovedit ca nu era bine intinsa cureaua.
So, check the belt first
So, check the belt first

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
IMPORTANT INFORMATION, conform specialistilor de la pleiades:
"The "V" belt used on a 5 cylinder pump (BX, CX) needs to be very tight to prevent belt slippage.
The Multi "V" belt used on a Xantia pump does not need to be too tight, overlightening can/will cause leakage and/or serious internal damage to the pump."
Pune masina in pozitia jos,asteapta sa coboare si apoi pune pe pozitia maxim sus. urmareste fulia pompei si observa daca patineaza cureaua.
Alta cauza ar putea fi blocarea rulmentului pompei, ceea ce ar fi mai complicat de rezolvat.
"The "V" belt used on a 5 cylinder pump (BX, CX) needs to be very tight to prevent belt slippage.
The Multi "V" belt used on a Xantia pump does not need to be too tight, overlightening can/will cause leakage and/or serious internal damage to the pump."
Pune masina in pozitia jos,asteapta sa coboare si apoi pune pe pozitia maxim sus. urmareste fulia pompei si observa daca patineaza cureaua.
Alta cauza ar putea fi blocarea rulmentului pompei, ceea ce ar fi mai complicat de rezolvat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo