in primul rand: Hristos a inviat!
in al 2-lea rand, intrebare:se pot regla in vreun fel placutele de frana-spate? tocmai le-am schimbat si cam incalzesc roata... adica prezoanele sunt fierbinti, chiar daca merg extraurban, fara sa franez. "pe liber" pot impinge masina cu mana relativ usor, dar cand stau la semafor si drumul e inclinat nu e nevoie sa tin apasta pedala de frana, la fel ca ceilalti, decat daca panta e mai accentuata. sa astept sa se mai toceasaca putin? am facut deja 700km cu ele si cred ca din cauza asta am si un consum putin marit.
placute frana
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
daca problema a aparut dupa schimbarea placutelor nu e de la dozator.vezi daca ambele roti sunt fierbinti.probabil garnitura antipraf de la cilindru receptor e rupta si cind ai bagat pistonul la loc s-a blocat.
sigur ca dozatorul nu e exclus din schema.
sigur ca dozatorul nu e exclus din schema.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca la o franare mai violenta se ridica masina de spate, atunci cred ca ar trebui sa aerisesti etrierii pe spate pt ca ai aer in ei; cumva, cand ai schimbat placutele ai umblat la aerisitoare? mie nu mi-a blocat nici un dozator rotile, oricat de uzat ar fi fost el. nu prea este posibil lucrul asta, pentru ca in momentul in care pedala este eliberata, circuitele de frana sunt conectate cu returul. totusi este posibil asa ceva, doar daca ramane vreunul din pistoane blocat, dar... foarte foarte greu sa se intample asa ceva. sugerez ca prima data sa verifici daca sunt montate corect placutele, si sa aerisesti franele.
LHM este in instalatie, problema a aparut dupa schimbarea placutelor. rotile din fata se incalzesc, dar mult mai putin fata de cele din spate. se incalzesc ambele. placutele sunt compatibile si au fost montate corect, s-a aerisit si frana spate. ce am observat insa: discurile spre interior nu au aceeasi uzura, adica sunt mai lucioase inspre exterior, pe margini. banuiam ca vechile placute au "modelat" putin discul. acum sa trebuie sa verific retururile.oricum si dozatorul e cam uzat, pentru ca dupa un timp incepe sa fasaie. si cand zic asta ma refer la faptul ca dimineata si pana se incalzeste motorul nu face zgomot, dupa ce se incalzeste insa motorul incepe si dozatorul sa fasaie.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
si mai simplu:pui masina in panta( mica).cu motorul pornit, ziceai ca nu merge la vale .nu tragi frina de mina si opresti motorul.daca e dozatorul de vina,dupa aprox.un minut de la oprirea motorului masina incepe sa"curga" la vale.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
xm-ul meu, cand l-am luat, mergea ca dreaq; incingea toate rotile, se ridica de spate la franare, pe plan inclinat nu pleca din loc, etc. dupa ce am aerisit franele... cam juma' de kil la fiecare roata, i-au trecut toate toanele si merge perfect; mentionez si faptul ca dozatorul este uzat, masina cade de spate cam in 2 minute
spune-mi si mie, cum ai aerisit frana pe spate? cu masina jos sau sus la maxim?

spune-mi si mie, cum ai aerisit frana pe spate? cu masina jos sau sus la maxim?
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo