Zgomot la Motor

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Zgomot la Motor

Mesajde Emi12 » Joi 31-Iul-2008 08:12

Salutare la toata lumea
S nou pe aici. Am o problema cu zomotul la ZX-ul me. Am crezut ca este vorba de un zgomot din interiorul motorului.Cand eliberam ambreajul si apasam acceleratia se auzea un zgomot f tare.Am fost la Citroen dealer.Mi-au gasit nu stiu cum se spune in l romana cred ca bucsa (inferioara) de sustinere a motorului (mount engine) si bratele stanga/dreapta (wishbone arm). Intreb pe cei care au mai schimbat aceste parti, se poate face fara sa o duc la service. Ma gandesc la bucsa acea de sustinere a motorului, o fi mai greu. E cam, scump 570 euro cu tot.M-am hotarat sa le montez singur.

Va Multumesc

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Joi 31-Iul-2008 08:39

teoretic poti sa o scimbi singur, si aici ma refer la tamponul inferior (lower mount engine).

la fel si basculele de la roti, insa acolo trebuie sa fii cumva atent. nu ar trebui sa fie foarte compli9cat.


insa poate gasesti in sfat practic de la detinatorii de ZX de pe forum, cei care au mai schimbat asta ..:):)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Mesajde Emi12 » Joi 31-Iul-2008 22:24

Mersi pt raspuns. Am achizitionat basculele de la roti numai stinga + pivotul inferior, il astept si pe cel din dreapta, mai ieftine.Dupa cate am observat pt a le schimba trebuie sa ridic partea din fata a masini.Cat despre tamponul inferior, nu stiu cum se schimba...La ce sa fiu atent, la montare ori la faptul ca trebuie sa ridic partea din fata a masini? Pivotul are un fel de bolt care cica trebuie schimbat cu unul nou.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 31-Iul-2008 23:13

ca sa schimbi suportul motorului, trebuie sa ridici cumva motorul cu un cric, in momentul in care desfaci suruburile; nu este ceva foare complicat, se poate rezolva si acasa, dar trebuie sa fi atent la ce faci. prezonul care tine pivotul in fuzeta este recomandat sa il schimbi cu unul nou, dar daca al masinii nu are urme de coroziune, si pare in regula, poti sa il folosesti linistit, dar de regula se cam distrug din cauza apei care tot sta pe acolo. oricum, poti sa il si schimbi, este decizia ta.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Mesajde Emi12 » Sâm 02-Aug-2008 07:21

dj01fad, multumesc pt detalii in privinta schimbarii celor 2 componente.Dar culmea, nu stiu ce au facut cei de la Citroen cand au examinat cele mentionate, o fi bagat ranga peacolo, o fi miscat de suportul motorului or bascule, ca nu se mai aude nimica.Se auzea f tare cand plecam de pe loc si acceleram.Au observat si ei. Am mai cumparat si doua suporturi axiale a masnini, sa o ridic. Dar tot o sa le schimb.Am programat pe 14 NCT, asa se numeste aici starea thechinica a masini, sa vad daca imi gasesc ce au gasit cei de la Citroen.Dupa aceea o sa le schimb.

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Mesajde Emi12 » Lun 04-Aug-2008 19:24

Schimbat ambele bascule cu tot cu pivoti inferiori ( care erau inca buni).Partea din stanga unde este planetara conectata la cutia de viteza, mi-a iesit afara , pana am realizat cum e montata la cutie, pierdut ceva ulei.Impins-o la loc poate va fi ok. Nu a fost asa de complicat decat partea lunga a bratului basculei a fost ceva mai greu. mai era un colier de prins , fost mai greu pana le-am presat sa iasa surubul prin ele...nu am avut sculele necesare. Dar am reusit pana la urma. Am refolosit prezoanele vechi erau intr-o stare f buna.Cat despre tamponul inferior imi trebe un cric mai solid, cel clasic nu indraznesc, si asa era sa cada masina.Dar a cazut pe un axial stand pe care l-am pus din intamplare.Oricum am pus si roata sub masina...asa faceam cu Dacia..precautie
Va multumesc pt ajutor.

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Mesajde Emi12 » Mie 06-Aug-2008 21:14

Imagine

Stie careva la ce se refera acel clamp din imagine (marcat prin sageata) ?Cand am schimbat pivotul nu l-am vazut.Am introdus pivotul in locasul lui si am strans surubul lateral. Este important?. Multumesc


Înapoi la “Suspensie - ZX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv