probleme cu alimentarea zx

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

johnnn
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 13-Dec-2005 15:07
Localitate: Bucuresti

probleme cu alimentarea zx

Mesajde johnnn » Mar 13-Dec-2005 15:31

salut
imi poate spune cineva ce pot face in urmatoarea problema:am cumparat de curand un citroen zx
1,8i cu gpl din fabrica la care nu-i mai alimenteaza cu benzina(pe gaz
merge f bine);i-am verificat la un service citroen motorul si pompa de benzina care sunt bune.mi-au zis ca pompa nu mai primeste tensiune, din cauza ECU probabil. ce pot face in situatia in care cei de la reprezentanta zic ca nu au soft pentru modelul asta?
mersi

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 13-Dec-2005 16:04

Probabil, un ECU identic de la dezmembrari.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

johnnn
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 13-Dec-2005 15:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde johnnn » Mar 13-Dec-2005 16:11

Sti cumva un mecanic care poate sa-mi zic sigur daca ECU este buba?ca sa nu umblu fara rost dupa unul.
mersi

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 13-Dec-2005 17:33

Daca pompa nu primeste tensiune cand dai la demaror, cel mai probabil este de vina releul de injectie.

johnnn
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 13-Dec-2005 15:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde johnnn » Mar 13-Dec-2005 18:09

Ce inseamna mai exact cand dau la demaror?iar motorul merge bine si pe benzina cat a fost cuplat la aparatul pt curatarea injectoarelor

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 13-Dec-2005 19:06

La unele injectii pompa este alimentata in momentul cand se actioneaza demarorul. Oricum pt. a verifica releul iti trebuie schema electrica a instalatiei.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 13-Dec-2005 19:12

Ce tip de injectie ai; boschMP5.1 sau Magneti8P-10 ?comanda pompei se face printr-un releu dublu(de injectie).Daca vrei sa verifici daca pompa de alimentare primeste comanda se decupleaza mufa acesteia,se pune un voltmetru catre circuitul autovehiculului.
Cand se pune contactul trebuie sa-ti apara pe voltmetru tensiunea bateriei(la bosch pt. 2sec).Daca nu indica nimic atunci trebuie sa verifici sigurante,releu,ECU.
Ultima oară modificat Mar 13-Dec-2005 19:42 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

johnnn
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 13-Dec-2005 15:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde johnnn » Mar 13-Dec-2005 19:23

nu cunosc tipul injectiei si nici nu stiu de unde as putea sa aflu sau eventual schema electrica. multumesc

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 13-Dec-2005 20:00

De obicei la injectie si aprindere nu se folosesc sigurante.
Cred ca ar trebui verificate si modificarile care s-au facut la instalatia electrica pt. a comuta pe gaz.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 13-Dec-2005 20:15

De obicei la injectie si aprindere nu se folosesc sigurante.

Parerea ta. ECU se alimenteaza prin siguranta.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 13-Dec-2005 20:57

M-ai facut curios. O sa scot si eu sigurantele de la cx sa vad daca se opreste motorul.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 13-Dec-2005 21:03

Curiosule! :) Pai ce vorbeam de cx aici?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 13-Dec-2005 21:09

Ma gandeam ca este tot citroen :lol:
Eu nu am documentatia de zx (m-am uitat pe net si am vazut ca are o multime de injectii montate, asa ca m-am oprit din cautare :lol: )

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 13-Dec-2005 21:16

Alea de sus sunt pe motorul de 1.8.
In parte si tu ai dreptate :) ca alimentarea propiu-zisa se face prin releul ala dublu dar mai are nevoie de o alimentare care trece prin sig panoului de bord si cred ca este trecuta prin sist. antidemaraj.

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 14-Dec-2005 10:08

MARIAN scrie:Ce tip de injectie ai; boschMP5.1 sau Magneti8P-10 ?comanda pompei se face printr-un releu dublu(de injectie).Daca vrei sa verifici daca pompa de alimentare primeste comanda se decupleaza mufa acesteia,se pune un voltmetru catre circuitul autovehiculului.
Cand se pune contactul trebuie sa-ti apara pe voltmetru tensiunea bateriei(la bosch pt. 2sec).Daca nu indica nimic atunci trebuie sa verifici sigurante,releu,ECU.


Cel mai probabil e injectie Magneti Marelli, multipunct. Eu am acelasi motor de 1.8. In perioada respectiva Bosch multipunct se punea pe motorul de 1.9 (cel putin pe modelele ZX).

La ATS au soft-ul pt el. Am facut la ei un test Lexia acum cateva luni. Daca nu aveau soft-ul (si implicit nu aveau motorul in lista) nu puteau sa faca testul. Acelasi motor de 1.8 este pus si pe Xantia.
Fun Citroen


Înapoi la “Mecanica - ZX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes