Va salut.
Mi s-a fisurat de curand plasticul de la gura de intrare in radiatorul de racire apa si nu am reusit sa-l lipesc defel.
Ma gandesc oare nu se potriveste de la ZX-urile diesel? (1.9)
Daca aveti vreo idee , nu va sfiiti ...
mersi
problema e in partea stanga a pozei (intrarea in radiator)
Radiator defect
Moderator: Echipa Tehnica
Radiator defect
Respectul se castiga, nu se impune ...
nu cumva face presiune in circuit? ca degeaba schimbi radiatorul ca il sparge si pe ala
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
De ce sa nu tina, dj01fad ? Daca e doar o fisura. Am lipit piese ce urca la temperaturi peste 100 grade si presiuni peste 10 bari si cu poxilina (atentie nu poxipol) tine foarte bine. M-as mira sa nu tina la un cot la radiator daca nu apesi pe el.
khan, daca facea presiune prea mare in instalatia de racire nu crezi ca arunca pe la buson lichid, decit sa fisureze un cot.
khan, daca facea presiune prea mare in instalatia de racire nu crezi ca arunca pe la buson lichid, decit sa fisureze un cot.
am incercat si cu poxilina, dar nu de jur imprejurul cotului.
Nu are cum sa tina, zic eu, deoarece gura de intrare e din plastic, si la temperatura lucreaza altfel decat poxilina (se dilata).
Am pus o cantitate maricica de poxilina , dar dupa ce s-a incalzit bine motorul si-a croit repede loc apa afara.
buna si remarca lui khan, dar zic eu ca e totusi o uzura fizica a plasticului (se misca desul de usor in zona respectiva, prea elastic desi ar trebui sa fie plastic dur)
Dar daca se creaza presiune inauntru? asta automat inseamna garnitura de chiulasa busita , cum mi-as putea da seama?
asta e, se pare ca va trebui sa achizitionez unul nou; asta si-a dat duhul la 278 000 km
credeti ca unul facut la firmele romanesti, complet din tabla e bun? ati incercat vreunul?
mersi
Nu are cum sa tina, zic eu, deoarece gura de intrare e din plastic, si la temperatura lucreaza altfel decat poxilina (se dilata).
Am pus o cantitate maricica de poxilina , dar dupa ce s-a incalzit bine motorul si-a croit repede loc apa afara.
buna si remarca lui khan, dar zic eu ca e totusi o uzura fizica a plasticului (se misca desul de usor in zona respectiva, prea elastic desi ar trebui sa fie plastic dur)
Dar daca se creaza presiune inauntru? asta automat inseamna garnitura de chiulasa busita , cum mi-as putea da seama?
asta e, se pare ca va trebui sa achizitionez unul nou; asta si-a dat duhul la 278 000 km
credeti ca unul facut la firmele romanesti, complet din tabla e bun? ati incercat vreunul?
mersi
Respectul se castiga, nu se impune ...
Eu zic sa mai incerci inca odata si sa o aplici de jur imprejur. Atunci nu mai are unde se dilata. Eu am lipit radiator de climatizare cu poxilina si acolo temperatura sare de cea a lichidului de racire si presiunea sare si de 20 bari si tine, deci imposibil sa nu tina la cotul ala daca e aplicata ca lumea.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
da.... am uitat sa specific... exact din cauza uzurii plasticului nu tine; de fapt, este o deteriorare a materialului din piesa; daca te apuci sa apesi tare pe el in zona aia, ai sa observi ca se rupe detot, si apoi poti sa faci plasticul ala faramite; poti sa incerci sa il lipesti, dar din cauza ca e imbatranit, adezivul se va desprinde cu tot cu un strat foarte subtire din materialul respectiv, sau pur si simplu nu va adera;
acum, ca sa iti largesc aria de cautare: cred ca radiatorul este la fel cu cel de la xantiile pe benzina, 1.6, 1.8 sau 2.0, dar fara AC, si peugeot 405 serie 2 benzina fara AC, 406 serie 1 benzina fara AC, exculs V6... bafta la cautat o mai fi la fel si la altele, dar nu am cunostiinta.
vlad, radiatorul in cauza are capacul de plastic, in timp ce alea de clima sunt complet metalice...
acum, ca sa iti largesc aria de cautare: cred ca radiatorul este la fel cu cel de la xantiile pe benzina, 1.6, 1.8 sau 2.0, dar fara AC, si peugeot 405 serie 2 benzina fara AC, 406 serie 1 benzina fara AC, exculs V6... bafta la cautat o mai fi la fel si la altele, dar nu am cunostiinta.
vlad, radiatorul in cauza are capacul de plastic, in timp ce alea de clima sunt complet metalice...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos