Pagina 1 din 1

injectie noua ?

Scris: Sâm 17-Oct-2009 14:48
de SilQ
are cineva idee cam ce pret are o injectie noua si unde s-ar putea gasii ? sau exista si second foarte bune ? masina da rateuri in mers, se balbaie si nu trage, bujiile sunt ok mai putin una... ceva parei? mersi

Scris: Sâm 17-Oct-2009 21:29
de khan
pai tu vrei sa mearga ceas cu o bujie dusa? cel mai simplu elimini toate problemele astea marunte si vezi dupa aia daca mai trebe injectie noua sau nu

Scris: Sâm 17-Oct-2009 22:08
de SilQ
de la injectie iasa tot timpul benzina :( si cred ca si asta e o problema.. sper sa gasesc exact bujia recomandata de producator si sa o inlocuiesc luni

Scris: Joi 22-Oct-2009 22:30
de SilQ
Bujia am inlocuito si intradevar diferentele au fost mari, de la ITP au zis sa schimb INJECTIA.. si ieri m-a lasat in drum, dadea toata benzina peafara, cica in loc sa pulverizeze in jos carburant dadea in sus. Am schimbat cu un injector de 1.6 sau 1.8 nu stiu sigur de ce motor e deoarece l-am primit cu masina, as vrea sa gasesc un injector sa stiu ca e foarte bun si nu am consum mare cu el. Sa caut nou sau second? Si daca e second potriveste de pe alt tip de motor 1.4 ?

Scris: Vin 23-Oct-2009 01:13
de dj01fad
cel care l-ai pus cred ca e de 1.6, pt ca 1.8 erau multipunct... (cel putin asa cred)
mergi cu ea asa si vezi ce consum are; intr-adevar, daca tasneste benzina prin partea de sus a injectorului, acesta este crapat, sau decapsulat, etc...

Scris: Vin 23-Oct-2009 17:37
de danbv
injectorul pe care ti l-am dat de schimb nu prea are importanta daca e de 1.6 sau 1.4 fiindca sunt perfect identice, pe tine te intereseaza ECU sa fie de 1.4 caci el iti controleaza debitul si asta in functie de senzori. Asa ca ia partea de deasupra a injectorului de rezerva, adica cea care contine regulatorul de presiune si pompa care practic pulverizeaza, dar pastreaza partea de dedesubt a injectorului, care pe care se afla si motorasul pas cu pas, caci eu din cate imi aduc aminte este mai bun decat celalalt. Tie probabil ti-a cedat membrana de la regulatorul de presiune si intra benzina in injector cu prea multa presiune, asa cum venea de la pompa de benzina, automat rezultand in dezastru, tipete, bocete. :D
Nu-i bai mare, succes, tine-o tot asa!

Scris: Vin 23-Oct-2009 22:14
de SilQ
sal, am facut exact cum ai spus, am inlocuit partea superioara si a mers prin curte de am parchato, apoi dupa 5 ore am vrut sa o pornesc si ducea foarte bine la automat si nici urma sa o ea.... apoi am bagat 2.5 l benzina si nici asa nu a pornit, am mai bagat 2.5l benzina si a pornit la prima cheie :P nu stiu inca daca e vb de un contact electric s-au ce :P La primul salar schimb planetara ca bate si discul de ambreaj ce patineaza, abia astept :) vreau sa tin masina

Scris: Sâm 24-Oct-2009 08:35
de leo
daca vrei sa schimbi discu' mai bine schimbi tot ansamblul ambreiaj ca tot se umbla acolo si nu costa nici asa mult.eu am platit cca 500 lei pe tot-disc,rulment si placa de presiune Valeo mama lor.bafta

Scris: Sâm 24-Oct-2009 22:49
de SilQ
mersii de sfatul cu ambreajul , ai dreptate

revin la topic... deci am schimbat partea superioara a injectorului si acum motorul sta turat tot timpul, si dupa 40km de mers cand il scot din viteza s-au stau la stop el tot turat e ca si cum e tras socul, iar ventilatorul acela de racire sta pornit cam 10 minute dupa oprirea motorului. Care sa fie cauza pentru care ramane motorul turat si dupa incalzire ?