Pagina 1 din 2

Problema frana

Scris: Joi 08-Oct-2009 20:47
de SilQ
Salut, am cumparat acum zx-ul si opreste cam greu nici nu blocheaza pe spate. Pe fata sunt discuri si pe spate pe butuc, se poate face ceva ca frana pe spate sa fie mai eficienta ? Multumesc

Scris: Vin 09-Oct-2009 18:27
de DaCiaN
dai jos, ai grija la surubul care tine tamburul (cap surubelnita patrat) si vezi daca ferodourile sunt uzate, daca iti curg cilindrii ... sunt mai multe cauze

Scris: Vin 09-Oct-2009 21:00
de SilQ
mersii, o sa incerc asta maine

Scris: Dum 11-Oct-2009 11:45
de leo
DaCiaN scrie:dai jos, ai grija la surubul care tine tamburul (cap surubelnita patrat) si vezi daca ferodourile sunt uzate, daca iti curg cilindrii ... sunt mai multe cauze

la ce surub te referi?cap surubelnita patrat... :? eu cand am desfacut la mine nu a trebuit sa acord atentie in mod deosebit la nimic,am desfacut piulita cu inelara cu cot de 32 si am scos tamburul foarte usor...un pic de atentie trebuie cand il montezi ca sunt cei 2 rulmenti perversi...

Scris: Joi 15-Oct-2009 22:48
de SilQ
DaCiaN scrie:dai jos, ai grija la surubul care tine tamburul (cap surubelnita patrat) si vezi daca ferodourile sunt uzate, daca iti curg cilindrii ... sunt mai multe cauze


am desfacut si intradevar, curg cilindrii :( am curatat peacolo pt maine la itp, singura solutie e sa schimb cilindrii sunt scumpi ? mersi anticipat

Scris: Vin 16-Oct-2009 14:18
de DaCiaN
la mine cel putin , pe spate am si cate un surub cu cap "inecat", probabil pt siguranta.

cat despre costul cilindrior.. nu mai tin minte exact . Acum 2 ani i-am schimbat pe spate si parca am dat 250 lei pe amandoi.
Ideea era ca mecanicii mi-au zis sa imi puna de dacie.. eu am refuzat deoarece am ABS si nici nu vreau sa aud de dacie, daramite sa fol si sistemul lor de franare.

Acum tare ma gandesc ca pana la urma am platit Citroen si mi-au bagat dacie :(...

In concluzie, daca cilindrii curd, nu e de ajuns ca ai curatat lichidul din interiorul tamburilor; trebuie inlaturata problema scurgerilor: garnituri uzate, cilindri blocati ... sfatul meu e sa schimbi cu totul cilindrii si ferodourile NOI

Scris: Vin 16-Oct-2009 15:05
de leo
s-ar putea sa rezolvi problema scurgerilor schimband doar garniturile la cilindri.eu atat am avut nevoie sa fac,cilindrii prezentandu-se inca destul de bine(i-am curatat si atat...)in aprilie m-au costat in jur de 30lei de la un magazin piese-auto import din braila.ferodourile le-am schimbat cu tot cu saboti(oricum altfel nu le mai gasesti....)si a trebuit sa ma duc cu piesa veche la magazin ca sunt de 2 feluri(girling si lucas parca)si actu' masinii nu prea ii lamureste.parerea mea e daca desfaci sa faci o poza cat mai clara la sabotii montati si cand te duci sa faci comanda sa ai poza la indemana ca sa nu patesti si tu la fel.la mine e girling,un sistem cu ”un carligel” autoblocant.ferodourile m-au costat cca 120lei.

Scris: Sâm 17-Oct-2009 13:45
de SilQ
mersii mult pentru idei baieti, o sa incerc mai intai sa vad daca pot si eu sa ii urat si sa schimb garnitura, daca nici asa nu merge poate incerc cu cilindrii de Dacie ca oricum nu am abs. :)

Scris: Sâm 17-Oct-2009 15:01
de leo
:shock: [-( .nu faci bine.cel putin eu nu as face-o.cum sa pui cilindri de dacia?chiar daca costa mai mult cei de citroen eu as mai astepta un pic,as mai merge cu bicicleta,autobuzu' da' nu mi-as pune piese de dacia.nu ca as avea ceva cu marca asta da'... :roll:.nici eu nu am abs,totusi...

Scris: Sâm 17-Oct-2009 15:11
de SilQ
oricum am inteles intre timp ca nu se potrivesc orice ai face :P ramane sa gasesc sa schimb garnitura

Scris: Lun 19-Oct-2009 17:37
de DaCiaN
subscriu la ce a zis colegul Leo. Daca e sa schimbi si sabotii sa mergi cu piesele uzate la magazin.
Imi aduc aminte ca am comandat de 2 ori sabotii pe spate, deoarece aveau diferite dimensiuni (diametru, latime, grosime).
bafta

Scris: Lun 19-Oct-2009 18:42
de leo
da,in plus la mine a fost si problema ca sunt din macin si piesele le luam din braila,asta insemnana o gramada de nervi si timp pierdut la trecerea dunarii cu bacul.la sugestia baietilor de la magazin am facut comanda de ambele tipuri si cand m-au sunat ca au ajuns am demontat,punga,scuteru' si...o alta idee era sa ma duc cu masina si sa demontez o roata in fata magazinului pt confruntare da' nu-mi convenea sa trec dunarea de doua ori cu masina...asa ce..vezi si tu acuma...

Scris: Lun 19-Oct-2009 20:55
de SilQ
:p pai nu o sa fie probleme, stau in cluj si sunt aproape piesele, sabotii sunt foarte ok, o sa ma uit la garniturile acelea, azi mi-am pus radio-cd-ul...(valeu ce legaturi avea peacolo) maine sper sa reusesc sa schimb cureaua de distributie si intinzatorul precum si uleiul. Ulei Total 15 lei litrul si distributia (curea+rola) 155 ron, montat 50 lei, cum vi se par preturile ? :)

Scris: Joi 22-Oct-2009 18:03
de leo
io cureaua distributie si rola intinzatoare le-am schimbat singur :D .daca ai de gand sa tii masina(si zic ca merita s-o tii...) fa rost de-un manual intretinere-reparatie,pe mine m-a ajutat foarte mult...

Scris: Vin 23-Oct-2009 16:05
de DaCiaN
sfatul meu, pentru 50 de lei, lasa meseriasu sa isi faca treaba, iara tu stai si beleste ochii bine :)
e cel mai sigur asa :)