Desi e cam vechi topicul, sper sa fie de folos daca nu a fost rezolvata problema: la mine a fost de la papucul de + de pe cablajul variatorului de turatie, amplasat in carcasa motorasului. Cablajul ala e atat de firav, incat pur si simplu s-a intrerupt circuitul in dreptul papucului si s-a carbonizat de la contactul imperfect. Un variator nou e vreo 500 de lei, dar am gasit motoras sh la dezmembrari si merge perfect. Pana am schimbat, am mers cu un buton cu releu, aveam doar doua trepte la ventilator: oprit si turatie maxima. O problema mai poate fi si mufa din dreapta motorasului, e una dreptunghiulara alba, papucii aia sunt si ei subdimensionati si e posibil sa nu faca contact ca lumea. Ultima posibilitate ar putea fi chiar butonul de comanda, are un potentiometru de-a dreptul cretin.
Poti verifica alimentand motorasul pe direct, cu plus si minus, astfel poti sa iti dai seama daca sunt duse periile sau nu. Daca merge, problema e inainte de motoras. Nu stiu cat de clar am fost.