Pagina 2 din 2

xm

Scris: Dum 30-Noi-2008 10:58
de sandor mihai
e destul de simplu.rotile din spate sunt putin blocate si din cauza asezarii bratelor suspensiei la miscare spre fata se lasa si in spate se ridica.restul cu sfere, tije sunt fantezii.
nu i-ati vazut pe unii la stopuri care au frina de mina pe spate cum ridica-coboara spatele masinii accelerind cu frina trasa.e exact acelasi lucru.nu trebuie decit sa gindim putin.
p.s. daca incercati sa ridicati -coboriti masina cu frina calcata spatele nu se va misca pt. ca etrierul nu se poate misca de-a lungul discului de frina.cind lasati frina spatele salta sau se lasa rapid.
use your mind

xm

Scris: Dum 30-Noi-2008 11:03
de sandor mihai
de fapt cel mai aproape de explicatie e retro dar numai daca pornirea de pe loc s-ar face in tromba,dar nu cred ca e cazul.la o pornire lina inertia e minima si spatele trebuie sa ramina relativ la acelasi nivel.