Pagina 3 din 3

Scris: Sâm 24-Sep-2011 20:45
de SilverSpider
Stiu bine in ce m-am bagat. Oricum nu am bani sa cumpar piesele pt hydractiv acum si sincer as prefera sa cumpar un Xm complet la 3-400 euro si sa-mi iau de pe el ce-mi trebuie si sa vand restul dacat sa cumpar piesele. Asa poti sa vezi ca piesele functioneaza si daca este adus din afara ai o oarecare siguranta ca a fost cat de cat ingrijit, nu ca aici. Eu prefer masinile cat mai complicate, asta este primul motiv pt care am Xm si nu VW sau altceva.

As vrea sa stiu de la domnul mecanic care a scos hydractivul exact ce piese au fost scoase/inlocuite pt ca sunt cam lenes de fel si nu vreau sa stau sa studiez scheme.

Scris: Sâm 24-Sep-2011 21:17
de sandor mihai
am mai scris :am scos cele 2 piese pe care se monteazĂŁ a 3 a sfera pe fiecare punte-am blindat cele 2 conducte cu presiunea de comandĂŁ Âşi am pus dopuri la returu ri-cam atĂŽt. Te edifici rapid dacĂŁ compari cu o maÂşina la care nu s a umblat.P.S. Nu sunt nici domn, nici mecanic.

Scris: Sâm 24-Sep-2011 21:36
de SilverSpider
sandor mihai scrie:am mai scris :am scos cele 2 piese pe care se monteazĂŁ a 3 a sfera pe fiecare punte-am blindat cele 2 conducte cu presiunea de comandĂŁ Âşi am pus dopuri la returu ri-cam atĂŽt. Te edifici rapid dacĂŁ compari cu o maÂşina la care nu s a umblat.P.S. Nu sunt nici domn, nici mecanic.

Ok! Multumesc Mihai!

Scris: Dum 25-Sep-2011 00:22
de dj01fad
vorbeste cu alexosi ca are el piesele de care ai nevoie, si te vei intelege rezonabil cu el.

Scris: Dum 25-Sep-2011 08:26
de stan cristian
SilverSpider scrie:Stiu bine in ce m-am bagat. Oricum nu am bani sa cumpar piesele pt hydractiv acum si sincer as prefera sa cumpar un Xm complet la 3-400 euro si sa-mi iau de pe el ce-mi trebuie si sa vand restul dacat sa cumpar piesele. Asa poti sa vezi ca piesele functioneaza si daca este adus din afara ai o oarecare siguranta ca a fost cat de cat ingrijit, nu ca aici. Eu prefer masinile cat mai complicate, asta este primul motiv pt care am Xm si nu VW sau altceva.

As vrea sa stiu de la domnul mecanic care a scos hydractivul exact ce piese au fost scoase/inlocuite pt ca sunt cam lenes de fel si nu vreau sa stau sa studiez scheme.

:) pai ar fi mai bine sa te pui cu burta pe carte... sa studiezi scheme... , altfel o sa ingrosi randurile ignorantilor ... :wink: la sistemele astea nu prea merge pe bajbaiala , pierzi timp si bani .... fara numar...

Scris: Dum 25-Sep-2011 09:10
de SilverSpider
stan cristian scrie:
SilverSpider scrie:Stiu bine in ce m-am bagat. Oricum nu am bani sa cumpar piesele pt hydractiv acum si sincer as prefera sa cumpar un Xm complet la 3-400 euro si sa-mi iau de pe el ce-mi trebuie si sa vand restul dacat sa cumpar piesele. Asa poti sa vezi ca piesele functioneaza si daca este adus din afara ai o oarecare siguranta ca a fost cat de cat ingrijit, nu ca aici. Eu prefer masinile cat mai complicate, asta este primul motiv pt care am Xm si nu VW sau altceva.

As vrea sa stiu de la domnul mecanic care a scos hydractivul exact ce piese au fost scoase/inlocuite pt ca sunt cam lenes de fel si nu vreau sa stau sa studiez scheme.

:) pai ar fi mai bine sa te pui cu burta pe carte... sa studiezi scheme... , altfel o sa ingrosi randurile ignorantilor ... :wink: la sistemele astea nu prea merge pe bajbaiala , pierzi timp si bani .... fara numar...


Eu ca sa inteleg mai bine masina o desfac complet dupa care o pun la loc.Asa am facut la toate. Daca este ceva ce nu inteleg atunci recurg la studiat scheme.
Din pacate acum nu mai am timp, bani si nici chef sa o desfac dar la vara o sa dau motorul jos si atunci o sa fac si ce mai e de facut.Pana atunci masina merge bine si asa.

Numai bine si sa ne bucuram de fiarele astea complicate cat mai mult!