idee (cred eu geniala) oare ar merge ?
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7666
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu stiu ce ai mai facut, dar am dat peste unul care a experimentat fix asa ceva... rezultatul? cateva conducte pocnite (omul era perseverent), un retur aruncat afara, capul rotativ de la caseta stricat.
de curiozitate... cum se manifesta la tine treaba cu distribuitorul? eu am reusit pe a mea sa o fac sa mearga aproape perfect, dupa un chin si un studiu de o saptamana. singura treaba e ca dimineata la rece, vreo 3-5 minute fasaie, apoi se potoleste si tacane cuminte cum trebuie.
de curiozitate... cum se manifesta la tine treaba cu distribuitorul? eu am reusit pe a mea sa o fac sa mearga aproape perfect, dupa un chin si un studiu de o saptamana. singura treaba e ca dimineata la rece, vreo 3-5 minute fasaie, apoi se potoleste si tacane cuminte cum trebuie.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
m-am mai documentat si nu e bine ce am vrut sa fac.presiunea ar fi fost prea mare.in schimb cind am timp renunt la hidractiv care cel putin la masina mea papa o gramada de debit(verificat pe retur.pastrez 3 sfere pe o punte dar anulez comanda in presiune a vanei de hidractiv fata -spate.rezultatul ar trebui sa fie super.
ce imi face in continuare si ma dispera e ca uneori ,absolut aleator nu frineaza spatele.am eliminat toate posibilele cauze si am ramas la blocul abs care cred eu are o problema.din dozator iese presiune.asa ca ,avind in vedere ca sansa ca rotile spate sa se blocheze vreodata e f. mica,o sa ocolesc blocul abs dar numai pt. puntea spate.imi urez succes si timp sa fac toate astea.
ce imi face in continuare si ma dispera e ca uneori ,absolut aleator nu frineaza spatele.am eliminat toate posibilele cauze si am ramas la blocul abs care cred eu are o problema.din dozator iese presiune.asa ca ,avind in vedere ca sansa ca rotile spate sa se blocheze vreodata e f. mica,o sa ocolesc blocul abs dar numai pt. puntea spate.imi urez succes si timp sa fac toate astea.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
dar nu ti-am raspuns la intrebare:la mine se manifesta in sensul ca tacane conjunctorul o data pe secunda ca si cum sfera c. ar fi sparta.dupa ce am schimbat piese(dozator,conjunctor,d.servo) face la fel.am verificat retururi si o pierdere importanta e pe la retururile de la hidractiv.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
nic ,e vorba de primul retur dinspre sfera suspensie din stinga fata.schema asta e de la primul tip de hidractiv, a mea are electrovanele incluse in fiecare corector de rigiditate fata-spate.nu stiu cum e a ta dar daca la relanti iti vine ulei pe primul retur atunci corectorul are pierderi si sigur ca sistemul cere presiune mai des-conjunctorul tacane enervant.
cu ocazia asta verifica si corectoarele de inaltime, returul e urmatorul-2., de la ambele bineinteles.succes.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7666
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu stiu ce ai mai facut intre timp, dar, daca nu ai rezolvat cu pierderea de presiune, am eu o electrovana de hydractive... daca e vorba de piesa 14 de pe schema. provine de pe o masina neinmatriculata si dezmembrata de mine din cauza unui accident.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Bun!Nu trebuie sa mai deschid alt topic.
Daca ati dezactivat hydractivul cu siguranta imi puteti spune cun sa-l fac la loc. Ce piese lipsesc si ce trebuie inlocuit.
Hydractivul este al 2-lea lucru care ma atrage la masina asta si vreau sa functioneze. Daca stiam de la inceput ca nu-i functioneaza sigur nu ma duceam la Cluj s-o vad. Nu ma pricep eu foarte bine dar stiu ca hydractivul are legatura si cu anti-sink, sistem care impiedica lasarea masinii pe o perioada indelungata.
Daca ati dezactivat hydractivul cu siguranta imi puteti spune cun sa-l fac la loc. Ce piese lipsesc si ce trebuie inlocuit.
Hydractivul este al 2-lea lucru care ma atrage la masina asta si vreau sa functioneze. Daca stiam de la inceput ca nu-i functioneaza sigur nu ma duceam la Cluj s-o vad. Nu ma pricep eu foarte bine dar stiu ca hydractivul are legatura si cu anti-sink, sistem care impiedica lasarea masinii pe o perioada indelungata.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
salutãri tuturor.În primul rÎnd am observat cu tristeÞe cã suntem mai bãtrÎni cu 3 ani. -acum sã trecem la subiect:@ silver spider ,sã nu crezi cã de plictisealã am renuntat la hidractive.ºi maºina mea (fosta) ºi cea pe care ai luat o tu aveau pierderi foarte mari la nivelul hidractivului.din cauza asta te asigur cã plimbãrile cu xm ul cu devenit foarte enervante din cauza tacanitului foarte des 1 /sec.În plus la oprirea motorului maºinii i se fãcea brusc somn ºi În 15 secunde se culca-posibilitãÞile erau limitate, vanele de hidractive noi vreo 350 euro-AªA Cà Am decis sã renunÞ la el-rezultatul a fost peste aºteptãri la maºina mea pompa cuplând doar la 40 de secunde. eu zic sã te gÎndeºti bine dacã Îl pui sau nu la loc avÎnd În vedere cã maºina ta acum bate cam e data pe secundã-referitor la anti sink , hidractiv ul nu are nici o legãturã cu acest sistem care oricum nu exista decÎt pe xm urile mult mai noi cred-pe al tãu sigur nu era. Dacã vrei sã Îi pui la loc hidractivul probabil ai nevoie de pompa-distribuitor servo ºi conjunctor În stare perfectã. Altfel cu greu o s o ridici de jos-piesele de care ai tu nevoie sunt 2 corectoare de rigiditate cu electro vane de comandã incluse.la maºina mea era alt fel , era o singura electro vanã În fata mi se pare.operaÞia nu e grea dacã le gãseºti , În locul fiecãrei vane am pus o piesa În formã de t.totul e sã facã fata sistemul hidraulic. Succes.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Masina tacanea pt. ca avea sfera centrala sparta.Hydractivul avea pierderi probabil din cauza corectoarelor de inaltime invechite.O sal fac la loc dupa ce o sa-mi cumpar piesele si daca nu-mi place cum merge revin la cum e acum. Multumesc!
Eu cand am luat masina,pe drum spre casa, a inceput sa devina rigida de fata pana cand a inceput sa topaie si tacanea intruna.
Cand am ajuns acasa am shimbat sfera centrala cu una care am avut-o eu pe BX si sferele de la telescoapele din fata. Mentionez ca sferele nu sunt incarcate sau noi dar sunt mai bune ca cele anterioare.
Dupa operatia de mai sus au aparut urmatoarele schimbari: nu se mai lasa repede de fata, acum se lasa spatele primul; desigur nu mai tacane ca nebuna,suspensia este mai moale pe fata.
Eu ce am inteles de la fostul proprietar a fost ca hydractivul a fost dezactivat pt ca avea pierderi, adica curgea lichid hidraulic jos pe acolo.
Deci, pierderile erau in sistem?
Eu cred ca problema se poate rezolva cu doua corectoare de inaltime bune si o sfera centrala noua si desigur un disjunctor bun.
Eu cand am luat masina,pe drum spre casa, a inceput sa devina rigida de fata pana cand a inceput sa topaie si tacanea intruna.
Cand am ajuns acasa am shimbat sfera centrala cu una care am avut-o eu pe BX si sferele de la telescoapele din fata. Mentionez ca sferele nu sunt incarcate sau noi dar sunt mai bune ca cele anterioare.
Dupa operatia de mai sus au aparut urmatoarele schimbari: nu se mai lasa repede de fata, acum se lasa spatele primul; desigur nu mai tacane ca nebuna,suspensia este mai moale pe fata.
Eu ce am inteles de la fostul proprietar a fost ca hydractivul a fost dezactivat pt ca avea pierderi, adica curgea lichid hidraulic jos pe acolo.
Deci, pierderile erau in sistem?
Eu cred ca problema se poate rezolva cu doua corectoare de inaltime bune si o sfera centrala noua si desigur un disjunctor bun.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7666
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu cred ca nu iti dai seama in ce te-ai bagat asta nu e ca bx-ul, sa il poti repara oricand si cu orice. corectoarele de inaltime invechite nu au pierderi in asemenea hal incat sa deranjeze. in fine, in primul rand trebuie vazut acolo ce anume s-a scos de pe masina si facut un plan cu cele necesare.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187673
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11705
Cel mai nou membru ybunny