Caseta de Directie
Moderator: Echipa Tehnica
Am rezolvat problema cilindrului hidraulic al casetei de directie .Am gasit semering la centrul Hidraulic din Cluj cu cotele 22x37x7mm si m-a costat 5,7ron fara TVA.Va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat Cilindrul nou costa pe unde am intrebat intre 1300-1500Ron.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
Merge foarte bine Lucian, Tija pe exterior avea 23,3.Nici nu mi s-a parut sa mearga greu si semeringul era RST adica cu inel(buza) din acela de praf care sa curete tija. Ai mai reusit sa dai de omul care repara conducte Hidraulice ? Ai intrebat de pret? Daca da da-mi un semn.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Salutare. Se pare ca am si eu aceeasi problema, curge LHM pe la burduful cilindrului de forta al casetei de directie. Prima data am crezut ca e de la returul sau, dar la o cercetare mai atenta, am vazut ca musteste LHM pe la burduful cilindrului, dupa care se prelinge pe furtunul de retur.
Intrebarile mele ar fi:
- dimensiunea simeringului pana la urma e 23x37x7? Merge orice simering, sau trebuie sa fie vreunul special?
- doar simeringul ala e vinovat de curgere, cilindrul nu mai are in el segmenti pe piston, oringuri, etc?
- ca sa schimb simeringul am inteles ca trebuie demontat cilindrul de pe masina. Am vazut ca e un surub torx acolo, imi puteti spune va rog daca stiti de cat este, ca nu am cheie si trebuie sa cumpar.
- ca sa dau jos cilindrul, ce alte operatii ar mai trebui urmate pana a ajunge acolo? Eventual precautii, la ce trebuie sa am grija.
Multumesc.
Intrebarile mele ar fi:
- dimensiunea simeringului pana la urma e 23x37x7? Merge orice simering, sau trebuie sa fie vreunul special?
- doar simeringul ala e vinovat de curgere, cilindrul nu mai are in el segmenti pe piston, oringuri, etc?
- ca sa schimb simeringul am inteles ca trebuie demontat cilindrul de pe masina. Am vazut ca e un surub torx acolo, imi puteti spune va rog daca stiti de cat este, ca nu am cheie si trebuie sa cumpar.
- ca sa dau jos cilindrul, ce alte operatii ar mai trebui urmate pana a ajunge acolo? Eventual precautii, la ce trebuie sa am grija.
Multumesc.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
simeringul se poate schimba cu pistonul pe masina, nu trebuie sa il dai jos detot, dar... o sa te cam chinui; trebuie desfiletat capatul cu bucsa din piston, si scos si de pe cremaliera casetei, apoi simeringul cel vechi il scoti afara folosid o surubelnita ceva... singurul simering care se gaseste si merge pus acolo este 22x37x7; dumitru a luat 2 pt ca probabil 2 mai erau la magazinul respectiv, iar unul este la mine pe masina pt ca si la mine curgea rau detot pe acolo; inauntru pistonul mai are ceva inele de teflon, dar nu prea poti sa il desfaci, eu l-am analizat indelung si am hotarat sa nu il mai desfac pt ca la vremea respectiva nu mai aveam altul in cazul in care il stricam detot; daca pistonul are pierderi mari pe retur, ar trebui inlocuit cu altul, pt ca set de reparatie pt el nu vei gasi; nasolia e ca pretul pt un asemenea piston e cam 50 de iepuroi, si se gaseste destul de greu in stare buna. incearca totusi in prima faza sa ii schimbi simeringul si vezi apoi ce si cum.
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]
Aham, deci merge si sa nu il dau jos. Avand in vedere ca am dat jos chiulasa de Oltcit fara sa dau motorul jos, chestia cu chinuitul e relativa. Mai ales ca surubaresc la Oltcit de ceva ani buni si nici ala nu e cine stie ce "aerisit". Multzam de sfat. Trebuie vreun vas mare, ceva, pentru recuperat LHM, sau curge in limite rezonabile?
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Din pacate n-am gasit decat simering de 22x38x7 sau 22x36x7. Sper sa intre ala de 38. Oricum mai astept un raspuns, poate poate se gaseste totusi. Ca m-am saturat de urmele lasate in parcare.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
I-am dat de capat, pana la urma. Simeringul ala de 22x38x7 e cam fix, a intrat foarte greu acolo, deci nu recomand, dar in lipsa de altceva, a mers oarecum. Am dat si cu silicon, sa fiu sigur. Colierele mansonului de cauciuc ( de fapt colierul, ca intr-o parte era un colier de Campia Turzii, adica sarma ) mi s-au parut cam moi, asa ca le-am inlocuit cu unele de sarma pusa in doua si pare mai bine. Am etansat si acolo cu niste silicon, de siguranta.
Ah, surubul cu cap torx se desface cu torx de 55, nu am gasit din alea in forma de L decat pana la 50, de 55 am gasit doar cap pentru tubulara, dar pentru a putea fi folosit ala a trebuit scos torxul din adaptorul de cheie si demontata conducta subtire de la sfera de Hydractive.
Acum sper sa nu mai curga. Am uitat sa montez saiba surubului, asa ca cred ca in weekend desfac iar surubul ala.
Multzam de ajutort, dj01fad si scuze ca te-am stresat zilele astea.
Ah, surubul cu cap torx se desface cu torx de 55, nu am gasit din alea in forma de L decat pana la 50, de 55 am gasit doar cap pentru tubulara, dar pentru a putea fi folosit ala a trebuit scos torxul din adaptorul de cheie si demontata conducta subtire de la sfera de Hydractive.
Acum sper sa nu mai curga. Am uitat sa montez saiba surubului, asa ca cred ca in weekend desfac iar surubul ala.
Multzam de ajutort, dj01fad si scuze ca te-am stresat zilele astea.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Tot curge pe acolo. Lasa o pata de toata frumusetea pe asfalt. Ce ma nedumireste e ca pare sa curga printre tija pistonului si simering. Desi cu hidraulica nu stii niciodata exact, s-ar putea sa curga pe sus si sa se scurga pe tija. De data asta am sa caut un simering ca lumea, exact dimensiunile alea de mai sus si am sa il pun. Din pacate nu prea cred ca am sanse sa il gasesc prea curand, dar cine stie.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel