Pagina 1 din 1

lichid hidraulic

Scris: Mie 06-Mai-2009 14:45
de gabrielallforJesus
ce lichid hidraulic folositi si care este mai bun? am fost la un magazin si aveam nev de 1 l si am luat zhm nu am gasit lhm iar tipul de acolo mi-a zis ca e ok. din cate stiu zhm este pentru servo. in fine am inteles ca sunt cam la fel si ca lhm-ul ar rezista la presiuni mai mari. am completat cu litrul asta de zhm observand insa ca are un grad de vascozitate mai mic. imi poate afecta chestia asta cu ceva sistemul hidraulic sau e ok?

Scris: Mie 06-Mai-2009 19:12
de dj01fad
nu stiu ce e aia zhm, dar mai bine pui lhm ca e cel mai sigur. se gaseste la orice peco OMV.vezi ca ti-am trimis un PM.

Scris: Mie 06-Mai-2009 19:41
de abarth_mcm
si eu sunt curios ce e ala zhm :roll: :roll: :roll:
lhm e destul de usor de gasit ..omv cea mai rapida si sigura sursa :wink: E undeva in jur de 27 lei litrul la OMV.(l-au scumpit ca era mai ieftin)

Acum sunt si eu curios.. cum e zhm-ul acela?Ce culoare? :roll: Daca zici ca e subtire e cat de cat ok pt ca si lhm e f f subtire.Totusi, foloseste numai lhm..ai sa vezi ce se intampla daca pui alt ulei.. :cry:

Daca ai completat, inseamna ca ti-a pierdut pe undeva...nu?Sau ti s-a spart vreo sfera.. E una din cele doua variante. Studiaza bine problema.

Scris: Mie 06-Mai-2009 22:38
de gabrielallforJesus
zhm e incolor si subtire fata de lhm-ul castrol sa zic... nu stiu care e diferenta dar oricum tot lichid hidraulic mineral e asta e cert. de pierdut pierde trebuie sa vad exact pe unde pierde cam juma de litru la luna

Scris: Joi 07-Mai-2009 00:27
de iwa
Am gasit ceva pe la Aral:
http://www.aral-lubricants.com/lubrican ... =produktDB

Se pare ca este lichidul hidraulic folosit de Mercedes.
De asemenea am gasit urmatoarea descriere:
"Hydraulic fluid based on mineral oil with high viscosity index and excellent temperature behavior. Employment as steering gear oil, to the level control and brake assistance."

Scris: Dum 20-Sep-2009 23:53
de dj01fad
hei to'arasu, ce s-a mai ales de fostul meu xm? :lol:

salut

Scris: Lun 21-Sep-2009 02:40
de gabrielallforJesus
sal, uite i-am pus niste jante aliaj le-am luat de la alt xm, vopsit eleron si o aripa pe care o pun astazi si mai am de vopsit jentile in alb. merge bine acum am mai rezolvat cu scurgerile schimbat 2 sfere la service la ciocarlan aici in buc. i-am facut rost si de cablu de kilometraj + senzorul de viteza ca se lasa nasol in curbe si nu se intarea suspensia acum merge mult mai bine. mai trebuie sa ii pun cablul de frana de mana + sa vad daca reusesc sa vopsesc si capota + plafonul sunt cam matuite. in rest merge bine am facut cat de cat si evacuarea care era rupta de la buza de acolo unde intra in saxofon. nu se mai aude rau dar mai rasufla pe undeva pana ma duc cu ea la service sa ii iau un traseu nou sa mi-l puna. trebuie sa rezolv neaparat si cu pragurile am luat un prag de la mihai sandor de pe forum si sa il sudez ca aste sunt gaurite si le tot mananca rugina nu mai pot sa stau cu ele asa.

Scris: Lun 21-Sep-2009 09:54
de dj01fad
e... ma bucur ca inca are cineva grija de ea; ala a fost xm-ul la care am tinut cel mai mult; nu stiu de ce, poate din cauza trapei... poate ne mai pui si noua poze cu ea sa mai vad si eu in ce stare este; pana la urma ai pastrat gpl-ul sau l-ai dat jos detot?

Scris: Lun 21-Sep-2009 11:02
de gabrielallforJesus
amdat jos gpl-ul urmeaza sa ii pun unul omologat dar dupa ce mai rezolv din restul problemelor