Fisiie Disjunctorul
Moderator: Echipa Tehnica
Fisiie Disjunctorul
Fisiie undeva in fata in zona Disjunctorului si a Repartitorului de debit.Si numai atunci cind este ridicata masina pe orice nivel de ridicare.Daca intorci foarte putin de volan 2-3Grade si il tii asa nu mai fisiie .Cind volanul este liber iara Fisiie. Mentionez ca repartitoul l-am reparat (am cumparat Kit-ul de reparatie repartitor si am schimbat inclusiv sitele din repartitor dupa indicatiile lui Lucian DJ 01 FAD si mi-a iesit reparatia) pentru ca pierdea lichid pe acolo.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
Citeodata fisiia citeodata nu adica fisiia o data la 15-20 secunde dar atunci pierdeam lichid pe la repartitor si pe la conduca de la sfera stinga fata (cea groasa) si dupa aceea am reparat repartitorul si inlocuit conducta stinga fata cu una second-hand buna care nu curge (50 Ron) dar tot veche.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
Problema e ca am completat cu LHM instalatia dar la bula aceea de nivel nu a ajuns lichidul intre semn deoarece cind am lasat-o jos total imi curgea lichidul pe deasupra vasului prin capacul acela cu furtunas si mai bine nu i-am mai bagat decit sa-l scoata afara pe sus.Cu masina lasata jos nivelul lichidului in vasul LHM este cam cu 2 cm sub acel capac si se vad putin si sitele din vasul LHM
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
Dar e problema daca Fisiie? De ce daca misc de conducta nu mai face adica daca o tin apasata cu mina?De pierdut lichid nu am vazut sa piarda de pe o zi pe alta si nici daca o las oprita pe nivelul de mers normal nu se lasa de pe o zi pe alta.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
asta nu prea inteleg cum e posibil, dar inclin sa cred ca e vorba de o problema interna, ceva montat gresit, poate conducta atinge ceva inauntru. uite de aia timplaria trebuie sa o faca timplarul si sticlaria, sticlarul si nu invers
Ultima oară modificat Lun 04-Mai-2009 20:09 de către khan, modificat 1 dată în total.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
e ceva ciudat pt ca ar fi trebuit sa curga pe la acea conducta(daca tu zici ca de acolo e problema)..sau macar sa se umezeasca(dar in final ar fi curs cu siguranta).
Banuiesc ca simeringul de la conducta e in stare buna..nu?Ai prins conducta perfect perpendicular? trebuie neaparat perpendiculara prinsa.(adica cat mai dreapta sa fie pusa..capatul conductei sa intre perpendicular..nu de alta..dar o poti pune si stramba si nu e chiar ok)
Totusi..dubios ce zici tu sa fasaie din cauza conductei si mai ales sa nu curga..
Banuiesc ca simeringul de la conducta e in stare buna..nu?Ai prins conducta perfect perpendicular? trebuie neaparat perpendiculara prinsa.(adica cat mai dreapta sa fie pusa..capatul conductei sa intre perpendicular..nu de alta..dar o poti pune si stramba si nu e chiar ok)
Totusi..dubios ce zici tu sa fasaie din cauza conductei si mai ales sa nu curga..
Ultima oară modificat Lun 04-Mai-2009 20:11 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
DumitruSB scrie:Problema e ca am completat cu LHM instalatia dar la bula aceea de nivel nu a ajuns lichidul intre semn deoarece cind am lasat-o jos total imi curgea lichidul pe deasupra vasului prin capacul acela cu furtunas si mai bine nu i-am mai bagat decit sa-l scoata afara pe sus.Cu masina lasata jos nivelul lichidului in vasul LHM este cam cu 2 cm sub acel capac si se vad putin si sitele din vasul LHM
Nivelul trebuie sa fie intre cele doua semne cu masina ridicata la maxim.Asa scrie la carte.
sau..din comoditate cu masina pe normal, nivelul sa fie exact la maxim(nici mai mult nici mai putin)(acea ciuperca). Iar daca o ridici la maxim ai sa vezi ca o sa ajunga intre cele doua linii..ceea ce e ok.Asa merge la BX sa stii...
Oricum tu mai bine fa cum scrie la carte...semnul sa fie intre cele doua linii cu masina la maxim.
Ultima oară modificat Lun 04-Mai-2009 20:19 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Se poate sa nu curga pe la conducta deoarece i-am schimbat O-ringul care venea acolo cu unul nou din Kit-ul de reparatie dar nu am tinut cont ca si conducta sa fi perfect perpendiculara ca am lucrat sub masina si m-am bucurat dupa ce a intrat la loc si s-a strins pina la maxim
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
DumitruSB scrie:Se poate sa nu curga pe la conducta deoarece i-am schimbat O-ringul care venea acolo cu unul nou din Kit-ul de reparatie dar nu am tinut cont ca si conducta sa fi perfect perpendiculara ca am lucrat sub masina si m-am bucurat dupa ce a intrat la loc si s-a strins pina la maxim
Stiu ca e f f greu de pus o conducta...dar..pune-o tu perpendiculara si ai sa vezi ca uneori o poti pune cu mana. Asat e smecheria sa o poti monta usor. Altfel te si chinui sa o pui si se poate sa iti si umezeasca sau sa iti distruga simeringul.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel