Pierdere lichid hidraulic pe la Disjuctor Xm Diesel din 1990
Moderator: Echipa Tehnica
Pierdere lichid hidraulic pe la Disjuctor Xm Diesel din 1990
-Mi-am cumparat si eu un Xm de la un membru de pe forum (Ursulica81 din Vilcea) ca a fost mai aproape.Omul mi-a spus ca pierde lichid pe la disjuctor dar nu s-a ocupat de el. -Orientativ pentu hidraulica in interior in stinga schimbatorului de viteza are butonul acela de reglaj pentru modul Sport cred. M-am uitat la disjuctor si al meu are o forma patratoasa fara sfera pe el. -Disjuctorl imi face parerea ca pierde lichidul pe la surubul de pe partea dreapta cum te uiti din botul masinii.De acel surub care cred ca a fost schimbat erau fixate niste bride un fel de aripioare care fixau conductele care treceau pe linga el.Pe partea stinga a disjuctorului opus acelui surub seafla un prezon care la fel sustine niste conducte dar care sunt fixate de prezon cu piuluta.La acel prezon nu pierde lichid. Trebiua sa fie si in partea stinga in loc de surub tot un prezon cu piulita?
-La surubul de pe partea dreapta cum te uiti din botul masinii trebuia sa aiba incapatul lui in interiorul Disjuctorului vreo bila? Ca eu –am desfacut cu grija dar nu am vazut nici o bila sa cada din acea gaura.
Cum pot face disjuctorul sa nu mai piarda Lichid pe acolo? Cred ca pierde mai mult lichid pe acolo cind motorul e oprit.
-La surubul de pe partea dreapta cum te uiti din botul masinii trebuia sa aiba incapatul lui in interiorul Disjuctorului vreo bila? Ca eu –am desfacut cu grija dar nu am vazut nici o bila sa cada din acea gaura.
Cum pot face disjuctorul sa nu mai piarda Lichid pe acolo? Cred ca pierde mai mult lichid pe acolo cind motorul e oprit.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
xm
Oringurile le gasesti mai usor ,dar mai greu este de ale inlocui
Lucian, n-ai mai zis nimic de O-ringuri pentru Repartitorul pentru Debit al Servodirectiei. Am inteles ca-mi trebuiesc 4 Bucati, dar de ce dimensiuni? La desfacerea repartitorului dupa ce scoti sigurantele de blocare sare ceva de prin el?(Arcuri, Pastile,Bile....etc?) Sa stiu la ce sa ma astept cind il voi desface pe Bancul de Lucru.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
din ce retin au diametru de 10 si grosime de 2mm.
ca sa il desfaci.... e destul de complicat. capacele puse fata in fata corespund cate unui pistonas; apesi pe fiecare capac in parte, si o sa constati ca 3 din ele revin iar unul ramane apasat; primul care il desfaci este cel opus celui care nu revine; o sa iese afara un arc, apoi pistonul. apoi, te uiti prin gaurile de la conducte si o sa vezi ca la 2 dintre cele mari poti desface cu un imbus cate o piesa metalica. la cea de langa primul pistonas care il desfaci o sa gasesti sub ea o saiba gaurita, apoi o sita, apoi un tub, apoi inca o saiba gaurita dar foarte subtire; dupa asta desfaci capacul ala care nu revine, impingand afara de pe partea cealalta; la piesa filetata din partea cealalta o sa gasesti doar o sita. pistonasul celalalt il desfaci incepand din orice parte, nu conteaza. ai mare grija sa pui la loc piesele exact cum le-ai scos, si in ordine inversa decat ai demontat. bafta multa
daca constati ca sitele sunt sparte, si inclin sa cred ca da... o sa ai nevoie de altele, dar nu cred ca ai sa gasesti decat in setul complet de reparatie;
totusi, recomand sa iti faca treaba asta cineva care a mai facut, sau macar sa te ajute cineva care a mai facut.
ca sa il desfaci.... e destul de complicat. capacele puse fata in fata corespund cate unui pistonas; apesi pe fiecare capac in parte, si o sa constati ca 3 din ele revin iar unul ramane apasat; primul care il desfaci este cel opus celui care nu revine; o sa iese afara un arc, apoi pistonul. apoi, te uiti prin gaurile de la conducte si o sa vezi ca la 2 dintre cele mari poti desface cu un imbus cate o piesa metalica. la cea de langa primul pistonas care il desfaci o sa gasesti sub ea o saiba gaurita, apoi o sita, apoi un tub, apoi inca o saiba gaurita dar foarte subtire; dupa asta desfaci capacul ala care nu revine, impingand afara de pe partea cealalta; la piesa filetata din partea cealalta o sa gasesti doar o sita. pistonasul celalalt il desfaci incepand din orice parte, nu conteaza. ai mare grija sa pui la loc piesele exact cum le-ai scos, si in ordine inversa decat ai demontat. bafta multa
daca constati ca sitele sunt sparte, si inclin sa cred ca da... o sa ai nevoie de altele, dar nu cred ca ai sa gasesti decat in setul complet de reparatie;
totusi, recomand sa iti faca treaba asta cineva care a mai facut, sau macar sa te ajute cineva care a mai facut.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187668
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11703
Cel mai nou membru Vertu