Probleme injectie

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 26-Apr-2005 15:46

La injectiile mai vechi controlul turatiei motorului se face prin cablu care actioneaza o clapeta montata pe admisia de aer.

Nu inteleg care este treaba cu cele 2 camere....cred ca vrei sa ne spui ca din cauza cablului nu se actioneaza ceea ce se numeste"trottle-valve switch" responsabil cu "comanda" ECU in sarcina sau fara.

PS:Acum intelegi de ce spuneam ca trebuie neaparat ca cineva sa vada motorul?Oricat de multe ar cunoaste cineva nu avea cum sa stie ca tu ai schimbat cablul...

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

x

Mesajde Teo-Onesti » Mie 27-Apr-2005 15:25

Motorul e pe injectie.Cand am zis camere ,ma refeream la cea de a doua camera pe care o deschide acceleratia la aer(la jetronic).

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

x

Mesajde Teo-Onesti » Mie 27-Apr-2005 15:30

Aaa,si nu schimbasem eu cablul!!!Asa am cumparat-o de la...desteptul ala de la Barlad...Mie nu-mi place sa fac improvizatii la masina:ori o fac ca lumea,ori o las balta!

bogdan
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 30-Iul-2003 13:43
Localitate: Bucuresti

ma bag si eu...

Mesajde bogdan » Joi 28-Apr-2005 14:02

Cu mine probabil ca ne facem 3 XM-isti... :D
Ce intelegi tu mai exact prin "nu are putere"? Nu se infige cand bagi piciorul in acceleratie? De unde esti sigur ca motorul nu are putere?
Nu ma pricep prea bine, da' stiu ce-am patit eu cu XM-ul meu:
1. Patina ambreiajul (stupid, nu???)... Motiv pentru care simteam ca masina n-are putere. Da' ar fi trebuit sa-mi dau seama ca motorul se tura insa masina mergea in reluare! :shock:
2. Ai verificat compresia? Am avut surpriza (inainte de a-i reface motoru') sa constat ca nu are compresia uniforma in cei patru cilindri si oricum mai jos decat nominal...

Cred ca am batut campii destul! Da' poate totusi iti foloseste![/u]

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

xxx

Mesajde Teo-Onesti » Mie 04-Mai-2005 03:14

Nu cred ca problema vine de la ambreiaj.Daca era asta mi-as fi dat seama.Cum spuneam,problema puterii motorului cred ca s-a rezolvat(maine montez noul cablu de acceleratie).Ramane problema aceea cu opririle motorului in mers,mai ales atunci cand incerc sa o accelerez mai tare(nu de fiecare data cand vreau sa "o calc" face asa,ci din cand in cand).Aceste opriri sunt insotite de apriderea becului galben de la calculatorul de bord.Credeam ca ar putea fii de la pompa de benzina(mai ales ca imi porneste cam greu la cald--la rece nu sunt probleme),dar i-am verificat debitul si este de 675 ml./30 secunde--am inteles ca e debit normal.Pana la urma cred ca e tot o problema electronica,dar de vreme ce am fost sa verific calculatorul de bord si nu i s-a dat inca de cap,nu prea stiu la ce mecanic sau electrician auto sa mai merg cu masina...

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 04-Mai-2005 08:39

Verifica starea furtunelor de combustibil, s-ar putea sa fie crapate si sa traga aer. CX-ul elvetian are pompa de injectie comandata electronic si tot asa, cu beculet in bord. Pe drumul spre Elvetia, am patit de cateva ori sa nu mai aiba putere si se aprindea beculetul. De vina a fost un furtun crapat. L-am inlocuit cu o bucata de furtun transparent si a mers perfect restul drumului.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 04-Mai-2005 19:10

Da dar dieselul are pompa de alimentare in cea de injectie(in cazul CX) adica absoarbe carburant pe cand la benzina pompa este pe langa /in rezervor si impinge combustibilul cu numai aprox 3 atm deci cred ca se vedea pe unde curge...

Pai cand ai sters codurile de eroare nu ti-a spus si ce erau acestea?Le ai notate pe ceva?

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

r

Mesajde Teo-Onesti » Mar 10-Mai-2005 01:32

Am rezolvat problema cu acceleratia!I-am schimbat cablul si acum o pot accelera normal!Totusi,mi-a placut mult mai mult motorul V6!!!...In legtura cu erorile de la computer:am facut o fotografie monitorului testerului,atunci,cu telefonul,dar cred ca am sters-o din greseala...Mai retin insa ca a u facut nu stiu ce testare la esapament(pentru ca se aude si un zgomot de toba sparta,dar toba e f buna--problema e intre galerie si toba:e un spatiu prin care ies gaze.Am verificat suruburile de prindere a tobei si degeaba.Credca s-a ars garnitura dintre toba si galerie,daca la motoarele astea 2000i benzina exista asa ceva!?!?) si au spus ca e ceva cu sonda lampda (cica e cea de la catalizator) ca chestia s-ar trage din cauza problemei cu toba...Le mai dadea o eroare la modulul de aprindere (chestia aceea mica de langa bobina):intra curent de o valoare prea mica fata de graficele de pe tester,dar iesea o tensiune normala(nu au stiut cum sa explice chestia asta).Atunci,dupa ce m-a scapat de erorile alea,am facut o proba cu masina cu unul din ei vreo jumate de ora prin oras si nu s-a mai intamplat nimic cu calculatorul de bord(sa se opreasca motorul ,pt ca asta e buba cea mare a mea!)!In momentul in care am pornit sa plec,din nou in bord s-a aprins luminita aceea de la calculatorul de bord.Am oprit si imediat au facut din nou o testare la calculator si....nimic...nici o eroare!Am repornit motorul de mai multe ori si nu s-a mai intamplat nimic.Oricum pe drumul dintre Iasi si Onesti(aproximativ 200 km),s-a oprit motorul de vreo 7-8 ori,mai ales atunci cand trebuia sa apas ceva mai tare pe acceleratie.Acum,de vreo 2 saptamani nu s-a mai oprit de loc,desi circul zilnic cu xm-ul,dar in bord s-a mai aprins de multe ori beculetul care indica problema la calculator.Opresc motorul,il repornesc si de obicei nu se mai aprinde...Dar chestia asta nu ma bucura pt. ca ma poate lasa pe drum cand mi-e lumea mai draga!...+

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Mesajde teognost » Mar 20-Dec-2005 16:08

Cam aceleasi probleme le am si eu ca si tine.Initial lumina portocalie se aprindea cand si cand ,acum e tot timpul aprinsa.Cand mi-e lumea mai draga mi se opreste motorul,inclusiv in mers la relanti.Am fost la un diagnostic pe computer si a iesit ca am 2 piese defecte-senzorul presiune aer (MAP) si motorasul pas cu pas de relanti (sau compensator relanti).Avand un motor mai vechi cu injectie monopunct nu am reusit sa le gasesc pana acum la sec-hand nici in Cehia si nici in Romania.Noi costa foarte mult cam 750 Euro impreuna.De cand a venit sezonul rece problemele s-au agravat,masina nu mai are putere ,accelerez si imi moare motorul.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 20-Dec-2005 16:33

Poti sa vezi codul de pe piesele respective, apoi cauti pe net sa vezi la ce masini au mai fost puse, crescand sansele de a le gasi la second.

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Mesajde teognost » Mar 20-Dec-2005 17:57

ok,problema e ca pe ele nu se vede scris codul.La una cred ca am dibuit codul-1920J7 (senzor presiune) dar la motorasul de relanti nu gasesc exact codul,m-am uitat pe schemele de la http://pepon1.free.fr/CITROEN%20XM_fich ... htm#ancre1
sectiunea de injectie,parca ar fi plansa 2 piesa 0345 56 dar nu sunt sigur,arata cumva altfel ca la mine.Am inteles ca se potrivesc inclusiv la Peugeot ,cum pot sa caut sa vad toate masinile la care au fost puse?

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

r

Mesajde Teo-Onesti » Mar 20-Dec-2005 18:49

Eu deja m-am gandit sa cumpar o masina neinmatriculata pt. piese.Nu ma mai complic cu reparatii:schimb motorul cu totul si gata.Am gasit o masina completa din 1993 la 15 milioane...

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Mesajde teognost » Mar 20-Dec-2005 19:01

ok,e o idee interesanta,dar cred ca manopera e f scumpa la schimbat motorul.

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

5

Mesajde Teo-Onesti » Mar 20-Dec-2005 19:14

Nu e adevarat!Ma costa 3 milioane!

teognost
simpatizant
Mesaje: 38
Membru din: Mar 26-Iul-2005 18:17
Localitate: Praga

Mesajde teognost » Mie 21-Dec-2005 10:58

3 milioane e rezonabil,o sa intreb si prin Praga sa vad cat costa,cred insa ca va fi cel putin dublu...


Înapoi la “Mecanica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos