Probleme injectie
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
La injectiile mai vechi controlul turatiei motorului se face prin cablu care actioneaza o clapeta montata pe admisia de aer.
Nu inteleg care este treaba cu cele 2 camere....cred ca vrei sa ne spui ca din cauza cablului nu se actioneaza ceea ce se numeste"trottle-valve switch" responsabil cu "comanda" ECU in sarcina sau fara.
PS:Acum intelegi de ce spuneam ca trebuie neaparat ca cineva sa vada motorul?Oricat de multe ar cunoaste cineva nu avea cum sa stie ca tu ai schimbat cablul...
Nu inteleg care este treaba cu cele 2 camere....cred ca vrei sa ne spui ca din cauza cablului nu se actioneaza ceea ce se numeste"trottle-valve switch" responsabil cu "comanda" ECU in sarcina sau fara.
PS:Acum intelegi de ce spuneam ca trebuie neaparat ca cineva sa vada motorul?Oricat de multe ar cunoaste cineva nu avea cum sa stie ca tu ai schimbat cablul...
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
x
Motorul e pe injectie.Cand am zis camere ,ma refeream la cea de a doua camera pe care o deschide acceleratia la aer(la jetronic).
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
x
Aaa,si nu schimbasem eu cablul!!!Asa am cumparat-o de la...desteptul ala de la Barlad...Mie nu-mi place sa fac improvizatii la masina:ori o fac ca lumea,ori o las balta!
ma bag si eu...
Cu mine probabil ca ne facem 3 XM-isti...
Ce intelegi tu mai exact prin "nu are putere"? Nu se infige cand bagi piciorul in acceleratie? De unde esti sigur ca motorul nu are putere?
Nu ma pricep prea bine, da' stiu ce-am patit eu cu XM-ul meu:
1. Patina ambreiajul (stupid, nu???)... Motiv pentru care simteam ca masina n-are putere. Da' ar fi trebuit sa-mi dau seama ca motorul se tura insa masina mergea in reluare!
2. Ai verificat compresia? Am avut surpriza (inainte de a-i reface motoru') sa constat ca nu are compresia uniforma in cei patru cilindri si oricum mai jos decat nominal...
Cred ca am batut campii destul! Da' poate totusi iti foloseste![/u]
Ce intelegi tu mai exact prin "nu are putere"? Nu se infige cand bagi piciorul in acceleratie? De unde esti sigur ca motorul nu are putere?
Nu ma pricep prea bine, da' stiu ce-am patit eu cu XM-ul meu:
1. Patina ambreiajul (stupid, nu???)... Motiv pentru care simteam ca masina n-are putere. Da' ar fi trebuit sa-mi dau seama ca motorul se tura insa masina mergea in reluare!
2. Ai verificat compresia? Am avut surpriza (inainte de a-i reface motoru') sa constat ca nu are compresia uniforma in cei patru cilindri si oricum mai jos decat nominal...
Cred ca am batut campii destul! Da' poate totusi iti foloseste![/u]
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
xxx
Nu cred ca problema vine de la ambreiaj.Daca era asta mi-as fi dat seama.Cum spuneam,problema puterii motorului cred ca s-a rezolvat(maine montez noul cablu de acceleratie).Ramane problema aceea cu opririle motorului in mers,mai ales atunci cand incerc sa o accelerez mai tare(nu de fiecare data cand vreau sa "o calc" face asa,ci din cand in cand).Aceste opriri sunt insotite de apriderea becului galben de la calculatorul de bord.Credeam ca ar putea fii de la pompa de benzina(mai ales ca imi porneste cam greu la cald--la rece nu sunt probleme),dar i-am verificat debitul si este de 675 ml./30 secunde--am inteles ca e debit normal.Pana la urma cred ca e tot o problema electronica,dar de vreme ce am fost sa verific calculatorul de bord si nu i s-a dat inca de cap,nu prea stiu la ce mecanic sau electrician auto sa mai merg cu masina...
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Verifica starea furtunelor de combustibil, s-ar putea sa fie crapate si sa traga aer. CX-ul elvetian are pompa de injectie comandata electronic si tot asa, cu beculet in bord. Pe drumul spre Elvetia, am patit de cateva ori sa nu mai aiba putere si se aprindea beculetul. De vina a fost un furtun crapat. L-am inlocuit cu o bucata de furtun transparent si a mers perfect restul drumului.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Da dar dieselul are pompa de alimentare in cea de injectie(in cazul CX) adica absoarbe carburant pe cand la benzina pompa este pe langa /in rezervor si impinge combustibilul cu numai aprox 3 atm deci cred ca se vedea pe unde curge...
Pai cand ai sters codurile de eroare nu ti-a spus si ce erau acestea?Le ai notate pe ceva?
Pai cand ai sters codurile de eroare nu ti-a spus si ce erau acestea?Le ai notate pe ceva?
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
r
Am rezolvat problema cu acceleratia!I-am schimbat cablul si acum o pot accelera normal!Totusi,mi-a placut mult mai mult motorul V6!!!...In legtura cu erorile de la computer:am facut o fotografie monitorului testerului,atunci,cu telefonul,dar cred ca am sters-o din greseala...Mai retin insa ca a u facut nu stiu ce testare la esapament(pentru ca se aude si un zgomot de toba sparta,dar toba e f buna--problema e intre galerie si toba:e un spatiu prin care ies gaze.Am verificat suruburile de prindere a tobei si degeaba.Credca s-a ars garnitura dintre toba si galerie,daca la motoarele astea 2000i benzina exista asa ceva!?!?) si au spus ca e ceva cu sonda lampda (cica e cea de la catalizator) ca chestia s-ar trage din cauza problemei cu toba...Le mai dadea o eroare la modulul de aprindere (chestia aceea mica de langa bobina):intra curent de o valoare prea mica fata de graficele de pe tester,dar iesea o tensiune normala(nu au stiut cum sa explice chestia asta).Atunci,dupa ce m-a scapat de erorile alea,am facut o proba cu masina cu unul din ei vreo jumate de ora prin oras si nu s-a mai intamplat nimic cu calculatorul de bord(sa se opreasca motorul ,pt ca asta e buba cea mare a mea!)!In momentul in care am pornit sa plec,din nou in bord s-a aprins luminita aceea de la calculatorul de bord.Am oprit si imediat au facut din nou o testare la calculator si....nimic...nici o eroare!Am repornit motorul de mai multe ori si nu s-a mai intamplat nimic.Oricum pe drumul dintre Iasi si Onesti(aproximativ 200 km),s-a oprit motorul de vreo 7-8 ori,mai ales atunci cand trebuia sa apas ceva mai tare pe acceleratie.Acum,de vreo 2 saptamani nu s-a mai oprit de loc,desi circul zilnic cu xm-ul,dar in bord s-a mai aprins de multe ori beculetul care indica problema la calculator.Opresc motorul,il repornesc si de obicei nu se mai aprinde...Dar chestia asta nu ma bucura pt. ca ma poate lasa pe drum cand mi-e lumea mai draga!...+
Cam aceleasi probleme le am si eu ca si tine.Initial lumina portocalie se aprindea cand si cand ,acum e tot timpul aprinsa.Cand mi-e lumea mai draga mi se opreste motorul,inclusiv in mers la relanti.Am fost la un diagnostic pe computer si a iesit ca am 2 piese defecte-senzorul presiune aer (MAP) si motorasul pas cu pas de relanti (sau compensator relanti).Avand un motor mai vechi cu injectie monopunct nu am reusit sa le gasesc pana acum la sec-hand nici in Cehia si nici in Romania.Noi costa foarte mult cam 750 Euro impreuna.De cand a venit sezonul rece problemele s-au agravat,masina nu mai are putere ,accelerez si imi moare motorul.
ok,problema e ca pe ele nu se vede scris codul.La una cred ca am dibuit codul-1920J7 (senzor presiune) dar la motorasul de relanti nu gasesc exact codul,m-am uitat pe schemele de la http://pepon1.free.fr/CITROEN%20XM_fich ... htm#ancre1
sectiunea de injectie,parca ar fi plansa 2 piesa 0345 56 dar nu sunt sigur,arata cumva altfel ca la mine.Am inteles ca se potrivesc inclusiv la Peugeot ,cum pot sa caut sa vad toate masinile la care au fost puse?
sectiunea de injectie,parca ar fi plansa 2 piesa 0345 56 dar nu sunt sigur,arata cumva altfel ca la mine.Am inteles ca se potrivesc inclusiv la Peugeot ,cum pot sa caut sa vad toate masinile la care au fost puse?
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
r
Eu deja m-am gandit sa cumpar o masina neinmatriculata pt. piese.Nu ma mai complic cu reparatii:schimb motorul cu totul si gata.Am gasit o masina completa din 1993 la 15 milioane...
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
5
Nu e adevarat!Ma costa 3 milioane!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos