Aerisirea sistemului de racire la XM 2088 cmc
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
Aerisirea sistemului de racire la XM 2088 cmc
Am rugamintea sa-mi descrie si mie etapele de parcurs la aerisirea circuitului de racire la un Xm 2088 , an 1990 ca sa stiu daca am procedat corect deoarece nu am caldura suficienta in interior .
pai se desfac toate aerisitoarele, se toarna antigelul si pe masura ce incepe sa dea pe la fiecare se string pe rind. nu mai stiu daca are sau nu robinet la interior, dar pentru siguranta operatiunea se face cu caldura pornita. apoi se porneste motorul si se asteapta deschiderea termostatului si se mai face o aerisire pentru ca aerul care ar fi putut ramine in spatele termostatului sa iasa, si cam asta e tot
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
Aerisire xm
Multumesc Khan !
Minunea este la aerisitoare ; spre exemplu eu am doua Xm-uri , la iesirea din bloc motor a furtunului care pleaca spre interiorul masini la una am un fel de ventil chiar la plecare din bloc iar la cealalta in afara de acesta pe furtunul respectiv mai este un alt aerisitor . In mare am procedat asa cum ai scris tu , dar nu prea am caldura in masina . M - ar ajuta daca as sti pe ce parte a aerotermei interioare se afla motorasul care actioneaza robinetul acesteia ca sa verific daca este complect deschis . Stiu ca la Cx este pe partea dreapta cum stai pe scaun .
Minunea este la aerisitoare ; spre exemplu eu am doua Xm-uri , la iesirea din bloc motor a furtunului care pleaca spre interiorul masini la una am un fel de ventil chiar la plecare din bloc iar la cealalta in afara de acesta pe furtunul respectiv mai este un alt aerisitor . In mare am procedat asa cum ai scris tu , dar nu prea am caldura in masina . M - ar ajuta daca as sti pe ce parte a aerotermei interioare se afla motorasul care actioneaza robinetul acesteia ca sa verific daca este complect deschis . Stiu ca la Cx este pe partea dreapta cum stai pe scaun .
parere
Parerea mea este ca lichidul de racire nu a ajuns peste tot, ar fi bine sa descrii si ce operatii ai efectuat pe masina in cauza pentru a putea primi un sfat cat mai bun, in cazul in care ai golit tot lichidul din instalatie e cel mai simplu, pentru ca bagi inapoi tot aceeasi cantitate, dar in cazul in care ai deschis undeva si ai lasat sa curga o cantitate care nu poate fi determinata e mai greu sa iti dai seama daca ai pus suficient sau nu, iar al doilea lucru esential, asa cum spunea khan, este sa astepti pana cand temperatura ajunge undeva la 88-90 de grade pentru ca termostatul sa poata deschide si aerul de acolo sa poata fi inlocuit de lichid. Daca nu ai asteptat ca temperatura sa ajunga la 90 de grade macar odata dupa efectuarea unor operatii care implica pierdere si recompletare de lichid e cam inutil sa astepti sa ai caldura. De asemenea unele xm-uri(sau poate chiar toate) au acel senzor care detecteaza temperatura din habitaclu(care ce-i drept nu prea se defecteaza din cate stiu) dar se poate verifica. Despre ce motoras spuneai acolo cu robinetul si aeroterma? eu am demontat aeroterma/caloriferul, ventilatorul si conductele din interior dar nu am vazut nici un astfel de motoras ??
aerisire
Eh, se vede cine cunoaste bine citroenul, Lucian e vechi in d-astea! ce-i drept pe partea soferului eu n-am desfacut nimic la a mea, Sorin zicea de un robinet inchis de vreun motoras pe care eu stiam sigur ca nu l-am vazut si care din cate realizez nici nu exista, dar e ceva de luat in calcul: caldura functiona inainte sa-i schimbe omul radiatorul ? eu nu prea cred ca are sens sa desfaca si sa caute dupa motorasul acela. N-ar fi mai simplu sa verifice in partea stanga sub torpedou daca tevile care intra in calorifer sunt calde sau doar "dezmortite"?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187668
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11703
Cel mai nou membru Vertu