Problema pornire neelucidata-rog specialistii sa ma ajute !
Moderator: Echipa Tehnica
mergi cu ea pe un tester poate are vreo eroare stocata pe ecu si te ajuta cu ceva.
La o calibra cu acelasi tip de injectie pana nu am schimbat absolut toate firele ecranate care transmit informatia de la traductoare la ECU masina nu a mers bine . . .
Daca nu iese nimic pe tester e foarte posibil sa ai o problema prin fire.
Apropo . . .cat consuma masina mergand asa prost ????
La o calibra cu acelasi tip de injectie pana nu am schimbat absolut toate firele ecranate care transmit informatia de la traductoare la ECU masina nu a mers bine . . .
Daca nu iese nimic pe tester e foarte posibil sa ai o problema prin fire.
Apropo . . .cat consuma masina mergand asa prost ????
Incearca sa verifici si "motor de ralenti"
Vezi de care:ecu la 1.3 are 55 pini, iar la 3.1 are 35 pini.
Tipul injectiei asta e la mine:CITROEN XM 2.0 1990 RFZ BOSCH MOTRONIC M 1.3/M 3.1
Vezi de care:ecu la 1.3 are 55 pini, iar la 3.1 are 35 pini.
Ultima oară modificat Dum 20-Noi-2005 17:34 de către sorin., modificat 1 dată în total.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
h
Pai imi ia cam 10% combinat oras-afara.
Ce este epromul?
Nu am idee despre ce este vorba,poate ai timp pentru ceva detalii, am
incercat sa ajung la un tester si am ramas fara tobe si inca ceva,nu mai
intra in marsalier.
incercat sa ajung la un tester si am ramas fara tobe si inca ceva,nu mai
intra in marsalier.
ECU.xm '93
Teo daca ai drum prin Iasi si timp pentru o proba lasa-mi un mesaj.
La primul bx am avut aceleasi probleme pe care le ai la xm, prima era din
carburator si nu s-a rezolvat decat cu unul nou,iar cu oprirea a ramas o
enigma pe care poate o vei dezlega tu.
La primul bx am avut aceleasi probleme pe care le ai la xm, prima era din
carburator si nu s-a rezolvat decat cu unul nou,iar cu oprirea a ramas o
enigma pe care poate o vei dezlega tu.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
h
In Iasi abia am fost acum cateva zile.Inainte de a ajunge din nou eu acolo(cred ca la anul de-acuma)sunt dispus sa vin sa te ajut cu problema,numai sa-mi acoperi cheltuiala cu drumul.
Tel:0724/773887
Tel:0724/773887
Ultima oară modificat Lun 21-Noi-2005 11:47 de către Teo-Onesti, modificat 1 dată în total.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
d
Am scos inseara asta pe rand mufele de la fiecare injector in parte si toate functioneaza la fel.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
s
Specialistii nu mai zic nimic???
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
e
IN SFARSIT!!!AM REZOLVAT PORNIREA!Problema era la supapa de presiune de pe retur(e localizata pe rampa de injectoare)-e aceea care tine presiunea de 3 bari.Azi am fost la un service si am verificat cata presiune si debit baga pompa de benzina si am verificat si supapa respectiva si am constatat ca aceasta din urma scapa presiune!Am schimbat-o azi si acum masina porneste fara probleme!!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
verifica daca sunt injectoarele pentru motorul tau, pentru ca daca sunt alt tip se manifesta in felul asta si mai ales in sarcina nu mai vrea sa se tureze (am un prieten care a patit acelas lucru la un suzuki si a descoperit ca nu erau injectoarele masinii). in sarcina in viteza a 4-a sare de 4500 ture?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
r
De cand am deschis acest topic am schimbat motorul,insa injectia+aprinderea au ramas aceleasi.Dupa ce am schimbat motorul am incercat sa vad cam ce poate si am vazut ca era cam lenes(prindea abia 130-140 km/h).Acum am vreo 7-800 km cu el si vad ca deja a prins aproape 170 km/h.Cred ca s-au mai asezat segmentii,etc. pt ca vad ca merge mai bine.Banuiesc ca potentialul maxim il va atinge dupa vreo 3-5000 km.Problema cu pornirea defectuoasa m-a suparat!Acum s-a rezolvat,slava Domnului!
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
t
Se poate inchide subiectul asta.Problema s-a rezolvat(cu 300.000 lei).Era de la supapa de presiune de pe returul rampei cu injectoare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos