Pagina 2 din 3

Scris: Sâm 20-Noi-2010 23:30
de daneugen
huruie din cauza uzuri din intinzator care are la mijloc un telescot care sa dus .cam citi km sint in intinzatoru asta daca sint mai mult de ioomi km schimbal

Scris: Sâm 20-Noi-2010 23:33
de daneugen
distributia de la 2.5 e putin diferita de cea de la 2.1cea de la 2.5 este asigurata de o carcasa de plastic dar ori cum mai bine schimba cureaua daca vezi ca incepe sa se destreame.

Scris: Dum 21-Noi-2010 00:19
de dj01fad
daca cureaua de accesorii migreaza catre motor, nu te mai salveaza nici carcasa aia de plastic, pt ca o decupeaza cureaua si tot intra peste distributie. daca intinzatorul topaie, cureaua vibreaza tare intre compresorul de clima si fulia de la arbore, poate sa fie si altceva decat acel galet cu telescop. rulmentul de la fulia de AC l-ai schimbat pana la urma?

cateva minute la rece

Scris: Dum 21-Noi-2010 12:35
de xxla20
adica face doar cateva minute la rece si apoi dispare si huruiala si totul e ok? daca trece de tot dupa ce nu mai e rece motorul, ti-as sugera sa verifici in bord daca nu cumva iti oscileaza si acul de la turometru(pana e rece motorul), daca oscileaza s-ar putea sa fie si altceva la mijloc.

p.s. asa cum zice si Lucian, carcasa de plastic nu e o salvare, pe xm-ul meu 2,1 aveam carcasa de plastic pe toata distributia inclusiv zona aferenta fuliei de vibrochen(nu era fara carcasa) si in ciuda acestui fapt tot am patit-o, deci repet, nu e o salvare carcasa!

curea

Scris: Dum 21-Noi-2010 17:23
de xxla20
Unele pompe de injectie se dezamorseaza dupa ce opresti motorul(chiar daca nu total), iar la pornire apar acele oscilatii in primul minut, de cele mai multe ori iese si fum, insa e doar la pornire si in minutele imediat urmatoare dispare, de aceea te-am intrebat de oscilatii. Oarecum e interesant ceea ce ai spus mai sus, adica faptul ca huruie doar la rece, esti sigur ca dispar trepidatiile curelei dupa ce se incalzeste motorul? totusi, eu raman pe acelasi sfat sa schimbi intinzatorul si fulia cu unele care au exact aceleasi caracteristici cu cele originale iar daca rolele de ghidaj si rulmentul ac sunt in regula, ar trebui sa se rezolve problema. in nici un caz nu circula cu masina asa, dureaza doar cateva secunde sa-ti sara cureaua de pe alternator la distributie si pe cand iti dai seama e prea tarziu si costurile....

Scris: Dum 21-Noi-2010 17:24
de dj01fad
ia sa scoti firul de incarcare de la alternator dimineata si sa o pornesti...

Scris: Dum 21-Noi-2010 20:41
de dj01fad
ala subtire este suficient.

Scris: Dum 21-Noi-2010 20:48
de khan
daca tot s-a dat jos cureaua, a invirtit cineva fiecare rola/alternator/compresor individual ca sa asculte daca hiriie?

Scris: Lun 22-Noi-2010 16:42
de daneugen
daca ai dat jus arcu masoaral trebuie sa aiba 130.5mm daca e mai mul sau mai putin nui bun
si incearca sa il bagi in ulei sau motorina ca sar putea ca telescopu sa fie intepeni.nu o sa iti mai miriie,dar inseamna ca nu mai e bun.o alta chestie tot dispozitivu asta se misca pe 2 rulmenti ,verificai si ungei daca e nevoie.

Scris: Joi 25-Noi-2010 05:51
de daneugen
nui tot una cum este montat semnu trebuie sa fie jos.iar distanta dintr cele 2 gauri trebuie sa fie sub98mm.atumci cureaua e intinsa suficient,daca nu poti sa ajungi la distanta asta ai posibilitatea sa tensionez din rola"nu prea mult"daca nici asta nu te ajuta trebuie sa schimbi cureaua

Scris: Vin 27-Mai-2011 19:25
de alexsosi
la mine bate cureaua de loveste in lonjeron. de curand mi s-a rupt surubul de la rulmentul intinzator, l-am schimbat , amortizorul de vibratii are cateva luni, fulia am schimbat-o cu una sh de la cealalta masina si am verificat-o acum din nou si nu are fisuri, compresorul de ac se invarte foarte usor, alternatorul l-am schimbat , rulmentul intinzator nu are uzura si merge foarte usor, rola reglabila am schimbat-o.
acum urmeaza o intrebare la care va rog daca stiti sa imi raspundeti > pompa hidraulica fara curea pe ea dar montata pe masina cum trebuie sa se invarta ? la mine se invarte greu apoi merge usor apoi greu si tot asa . sa fie defecta pompa hidraulica?

Scris: Vin 27-Mai-2011 20:32
de khan
ar trebui sa opuna un pic de rezistenta atita vreme cit e in circuit, dar nu f mult, la mina scapa destul de mult inapoi

Scris: Vin 27-Mai-2011 22:37
de dj01fad
desfa surubul la disjunctor; daca pompa merge tot in suturi, si nu merge la mana oarecum cursiv, atunci ai ceva probleme pe circuitul de directie, mai ales ca te plangeai ca merge aiurea; pistoanele de la partea de servo sunt dispuse simetric pe "rotatie" ca sa zicem asa, pe cand circuitul de suspensie are doar 2, dispuse offset, si poate sa dea simptomul asta cum ca s-ar invarti neuniform; si la mine topaie cureaua la xantia, si nu stiu ce drac sa ii mai fac, ca ma dispera. rulment AC nou, ambele role noi, fulia schimbata, facut proba chiar si cu una noua, singurele lucruri care sunt neschimbate sunt arcul si galetul mobil, dar sa le iau noi nu am bani momentan, iar second nu gasesc (motor 2.1). problema e ca nu doar topaie, ci mai si sare cate un canal peste fulia de la pompa hidraulica, si din cauza asta o pandesc periodic, sa nu cumva sa vina detot spre motor. ce-i drept se intampla destul de rar, maxim odata pe luna. nu vibreaza decat la pornire de la rece, maxim 5 minute, apoi se potoleste aproape definitiv. si nici nu face in relantiu, face doar undeva la 1100 ture sau ceva de genul. daca aveti ceva idei si pentru mine ar fi binevenite. stiu... ar trebui schimbat galetul mobil si arcul, dar na... oricum, ultima data cand le-am dat jos pareau extrem de bune; arcul avea lungimea corecta, iar galetul parea in regula la mana; cine stie...

Scris: Sâm 28-Mai-2011 22:09
de alexsosi
app am pus curea noua dayco, dar din ce am vazut are lungimea de 1865, cele bosch si gates au 1863, cureaua acum este intinsa la maxim din rola , credeti ca ar fi diferenta cu o curea mai mica cu 2 mm?

Scris: Vin 03-Iun-2011 08:55
de bebe944
@Nicu - intinzatorul ala nu prea merge inlocuit cu SH .Poate fi arcul decalit etc.Fluctuatia si vibratia curelei poate fi doar de acolo.La xm la mine scartaie la relanti de te scoate din masina , cred ca ceva tot de genul ala am si eu acolo si trebuie inlocuit.In ture dispare complet ca se echilibreaza cureaua zic eu , dar cu timpul stau foarte prost.